nickless Skrevet 31. august 2011 Forfatter #81 Del Skrevet 31. august 2011 I helgen er jeg gressenke , mannen skal hjelpe en kompis med ett flyttelass , så han er ikke tilbake før søndag kveld. Så da får jeg og tuppene mine styre oss selv , vi tar vel noen besøk og lufter oss litt tenker jeg ! Var egentlig invitert i 30 års dag , men sliter med å få b vakt denne helgen , så da blir det oss 3 jentene lørdag kvelden! I dag var jeg med M på legen på formiddagen , ho sliter med å få sove på kvelden , det har ho alltid gjort , ho fikk Vallergan og sovnet som en stein kl 21! Men effekten kan avta etter regelmessig bruk noen kvelder , så vi får se ! Etter jobb, skole og bhg var det sportsdrill for M , S ville bli med , men tror ho angret , det var ikke så stas å skulle sitte på benken å se på ! Nå skal jeg ta en ryddeøkt i heimen , vi får takstmann her på fredag , og det er ikke hverdag folk slipper inn på vaskerom og boder.... har litt å ta meg til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nickless Skrevet 1. september 2011 Forfatter #82 Del Skrevet 1. september 2011 Første dag på ny bhg for S , det gikk kjempefint! Ho ser ut til å trives godt, er jo litt kjent fra før etter å ha vært med meg på jobb noen ganger. Ho syntes jeg hentet henne for tidelig ettermiddagen var S og jeg på sang , M var hos en venninne. Og huset er mer eller mindre klart for takstmannen som kommer i morgen tidelig! Er veldig spent , kjenner det litt i magen nå som det nermer seg att huset skal legges ut for salg , det er jo hjemmet vårt , barndomshjemmet til jentene ! Men vi har bestemt oss ,og jeg tror det blir bra ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 1. september 2011 #83 Del Skrevet 1. september 2011 Det er det huset som dere har pusset opp osv ikke sant? Har dere tenkt å kjøpe leilighet isteden? Takstmannen snuser de fleste steder ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nickless Skrevet 2. september 2011 Forfatter #84 Del Skrevet 2. september 2011 Jepp , it is! T mannen var her i dag , vi hører vel fra han igjen over helgen... Vi ser på ett annet hus , mindre , mer lettstelt. Har ett i kikkerten...Det er ikke så langt fra her vi bor , så M slipper å bytte skole. T mannen var her i 4 t , så han gikk grundig gjennom hele huset ja ! Nå har jeg inntatt helgemoduset , skal klargjøre kveldens taco..en venninne av jentene skal overnatte her , så da har jentene bestemt menyen... God helg til alle !!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 2. september 2011 #85 Del Skrevet 2. september 2011 Han var så grundig ja! Vi har bare hatt verdivurdering da, ikke salgstakst. Tok vel 45 min ca tenker jeg. Taco høres godt ut! God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nickless Skrevet 2. september 2011 Forfatter #86 Del Skrevet 2. september 2011 Taco er en sikker fredags vinner :gjeiper: og jeg har fått en super tante til å passe mine søte små i morgen , så da blir det 30 års tapas kveld på meg !! jeg er glad i mat... hehe!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 3. september 2011 #87 Del Skrevet 3. september 2011 Jeg er også glad i mat. Kos deg i kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nickless Skrevet 3. september 2011 Forfatter #88 Del Skrevet 3. september 2011 Takk det samme Mia! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nickless Skrevet 4. september 2011 Forfatter #89 Del Skrevet 4. september 2011 Hadde en fin kveld i går!! Nyyydelig tapas!!! og fårikål hjemme hos mor og far i dag , så denne helga har jeg kost meg med god mat! Nå har jeg benket meg foran årets Robinson ekspedisjon , sammen med en gretten hund som har fått seg ett bad han ikke var klar for...han HATER vann , så det ene badet han får i løpet av ett år gjør han gretten... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 4. september 2011 #90 Del Skrevet 4. september 2011 Så bra! God mat er godt! Stakkars hund. Men de må jo bades innimellom. Kos deg med Robinson! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nickless Skrevet 5. september 2011 Forfatter #91 Del Skrevet 5. september 2011 Å ha fri Mandager er en luksus start på uka! I dag har jeg ett tantebarn på besøk som ikke var helt i form , og S har fått fri fra bhg , ho hoster litt så kan like godt være hjemme med oss. M kommer like etter skolen , så da er det snart fullt opp! Mannen har tidligvakt i dag , så da kan han handle å fikse middag til flokken! Ellers er dagen blank og planløs , og det er egentlig helt greit. Har en plan om å gå meg en good tur senere , da helgen har vært meget passiv.... vi får se om hunden får meg ut av sofaen , det er bra jeg har han som god turkamerat , vanskelig å si nei til han! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 5. september 2011 #92 Del Skrevet 5. september 2011 Herlig med fri på mandager ja! Selv har jeg senvakt. Håper du får en fin mandag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nickless Skrevet 6. september 2011 Forfatter #93 Del Skrevet 6. september 2011 En hektisk men fin dag på jobb , mannen var hjemme med Ssom hadde så sår hoste stakkar! Ho har ikke hatt feber , så tenker ho er klar for bhg igjen i morgen. Laget gryterett til middag , så var det litt lekser med M og kos før leggingen begynte. Men M sover ikke enda , og kl nermer seg 22! Da vet jeg ei tulle som blir trøtt i morgen , ho sliter virkelig med å få sove om kvelden! Vi fikk taksten på huset i dag , 3 75000 , og er nesten fornøyd...håpet på 3,8. Nå gjenstår enda noe fixsing før huset legges ut for salg. Snakket med M om at vi kanskje skulle selge i går , det tok ho veldig bra når det var på det rene at ho ikke skal bytte skole eller flytte så langt unna. Ho virker som ho syntes det var spennende - nytt rom å greier! S har jeg ikke snakket med , det må bli i morgen! Ho er alltid positiv til livet , så tror nok ho også tar det bra , ho er heller ikke så knyttet til hjemmet vi har nå med tanke på venner , ikke noen jente på hennes alder her , er en gutt ho leker med , men de kan jo fortsatt holde kontakten , jeg kjører gjerne barna en liten tur for å besøke gammle venner! Nå har jeg visst flyttet allerede...og det er ikke sikkert det blir engang! Først må vi få solgt for en pris vi syntes er ok , og så må vi kapre drømmehuset ! Gjør vi ikke det begynner en heseblesende husjakt! PHU!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 6. september 2011 #94 Del Skrevet 6. september 2011 Det må da være bra takst på et hus! Kommer jo an på hvor dere bor da seff. Håper dere får tak i drømmehuset! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nickless Skrevet 8. september 2011 Forfatter #95 Del Skrevet 8. september 2011 Håper jeg også Mia! Det kommer for salg i Oktober etter planen! Begynner å bli litt utålmodig , er det ikke typisk att når det meste av jobben er gjort , så blir de små tingene hengende... og jeg vil ha det klart NÅÅÅÅÅ!!!! Tror mennen er 10 000 dritlei , det er jo jeg også , men jeg vil legge huset ut for salg F O R T ! i dag er jeg hjemme med S som er blitt syk igjen , M kom gående hjem fra skolen for første gang alene , og jeg kjeder meg litt.. Sligger på sofan med tv , M styrer på lekerommet , og jeg taster her...burde jo være superduper effektiv , men neida...har vasket og brettet litt klær , støvsuget og småryddet litt , ellers fint lite! Mannen skal jobbe sent i kveld , så tror dette kan bli en laaang ettermiddag og kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 8. september 2011 #96 Del Skrevet 8. september 2011 Det høres litt godt ut egentlig. Jeg har det så travelt i ettermiddag så jeg vet ikke hvor jeg skal begynne hen egentlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nickless Skrevet 8. september 2011 Forfatter #97 Del Skrevet 8. september 2011 Såpass! Jeg ser på at bolledeigen hever..... Ha en fin ettermiddag Mia! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 8. september 2011 #98 Del Skrevet 8. september 2011 Høres ut som en fin aktivitet. I like måte! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nickless Skrevet 8. september 2011 Forfatter #99 Del Skrevet 8. september 2011 S var stigende i formen i dag , så er sikkert klar for bhg i morgen! M fikk besøk av en klassevenninne , så ettermiddagen gikk egentlig ganske fort! Mannen er enda ikke hjemme , så nå skal hunden få en luftings ihundegården , jeg en natta røyk , også kryper jeg til sengs! Har forresten bare røyket 2 sigaretter i dag , det er jo ikke så ille... men nok ett forbedringspotensiale , jeg har mye å ta av :nosmoking: :sjokolade : Men nå straks : Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 9. september 2011 #100 Del Skrevet 9. september 2011 Flink som klarer deg med to sigaretter! God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå