nickless Skrevet 29. oktober 2012 Forfatter #121 Del Skrevet 29. oktober 2012 Herlig dag , hektisk men kjekkt på jobb! og så kom pappa til middag , skjelden men hyggelig!! Jeg har visst ikke klart å stille klokka en time tilbake i hodet mitt , så er overraskende våken , hele huset sover , men her sitter jeg bra jeg har fri i morgen , siden kl er 00.18 allerede... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nickless Skrevet 4. november 2012 Forfatter #122 Del Skrevet 4. november 2012 Så herlig med helg! Denne helgen har min niese vært hos oss , og det har vært bare koselig med 3 barn i hus! Tenkte kveldene kanskje ble litt travle , når vi har overnatting blir det som regel sent før barna sovner , overtrøtte og grinete til slutt. Men ikke denne helgen! M og søskenbarnet delte seng og jeg trengte ikke gå opp en eneste gang! Ekstra hyggelig med tanke på att M har vært noe ustabil med humøret sitt i det siste , har vært mer tverr og mutt den siste uken en tidligere i høst. Så det håper jeg går seg til. Vesla har også begynnt med noe hyling , så når de slår seg sammen er det bare å ta på hørselsvern!! Her gjelder det å ha tålmodighet og klare grenser fremover , så de kan lande litt begge to ! Fantastisk fint ute i dag , jeg har vært for mye inne denne helgen , sendt barna ut for å leke mens jeg gikk over litt i huset. I ettermiddag kveld skal jeg ha en tur ut å strekke beina!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nickless Skrevet 5. november 2012 Forfatter #123 Del Skrevet 5. november 2012 Så var en ny uke igang! S var ikke spesielt klar for bhg i dag , ho begynner å bli lei av bhg , tror skole skal bli kjekt for ho! Ikke så mange jenter på hennes alder i bhg , så ho gir innrykk av å kjede seg.. heldigvis har ho ikke så lange dager der , 6 t i snitt tenker jeg. og en fridag i uken hjelper jo på! Jeg er også begynnt å tenke på skole , har tenkt på det med gjevne mellomrom siste årene , men ikke vært så motivert som jeg er nå. Har sendt en mail til en skole for litt info...skulle så gjerne kommet i gang til høsten! Litt skummelt også , men tenker det er nå eller aldri! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 6. november 2012 #124 Del Skrevet 6. november 2012 Hei igjen! Lenge siden sist jeg har fulgt med her nå.. Alt bra? Begynner datteren din på skolen til høsten? Det blir spennende tenker jeg Hva slags skole vil du gå på da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nickless Skrevet 10. november 2012 Forfatter #125 Del Skrevet 10. november 2012 Hei Mia!!! Alt bare velstand her , håper det samme for deg! Yngsta begynner på skole til høsten , ja - hjelpes! Jeg vurderer førskolelærer , deltid- vi får se hva det blir til! Jeg er ikke så regelmessig her inne selv , noen perioder oftere en andre! Nå for tiden er jeg i skikkelig julestemmning og bare nyter dagene , har snart alle julegaver i boks og starter med sesongens første julebord allerede neste helg Med venninene , skikkelig jentebord Nyt førjulstiden , Mia! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 11. november 2012 #126 Del Skrevet 11. november 2012 Så koselig nickless! Jeg har vel igjen 7 julegaver å kjøpe jeg fornøyd med det. Har kjøpt 19 så... Litt mange å kjøpe til.. gleder meg jeg også Jeg vurderte også å bli førskolelærer faktisk. Håper du får en fin adventstid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nickless Skrevet 15. november 2012 Forfatter #127 Del Skrevet 15. november 2012 Ja , da er det lurt å begynne tidelig ! Har 25 å kjøpe til faktisk , men er jo hyggelig med stor familie < Kjøper også til noen gode venner og deres barn. Jobber med barn nå og trives godt , barn er så kule , så førskolelære er drømmen, omdet lar seg gjennomføre ! Er jo uansett heldig som har en jobb jeg trives i , men aldri galt å utvikle seg I dag begynnte begge jentene mine på ridekurs , flying start for yngsta da hesten tok til å bukke rundt , men ho holdt seg fast , cowgirl ! men jeg fikk jo mammahjertet i halsen ! Vel vel , straks helg ! Nyyyyt den ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 20. november 2012 #128 Del Skrevet 20. november 2012 Ridekurs er koselig! Hatt en fin helg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nickless Skrevet 1. januar 2013 Forfatter #129 Del Skrevet 1. januar 2013 DA var julen og nyttåret vel blåst!!! En herlig jul med mange fridager , det har vært sosialt og hyggelig !! Svigers var hos oss julaften , nyttårsaften i går sov svigerinnen min med fam over , en kjempekveld! Ellers har vi tilbragt mye tid med venner og familie , og det var noe av det jeg ønsket å prioritere i romjulen. I morgen er det tilbake på jobb , bare å brette opp armene igjen;-) Har ryddet ut det meste av julepynt i dag , så er nå klar for det nye året ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nickless Skrevet 1. januar 2013 Forfatter #130 Del Skrevet 1. januar 2013 Må hive inn noen ønsker og mål for meg selv for det nye året her , så jeg kan gå inn å minne meg selv på dem I det minste SØKE på det studiet jeg ønsker meg ! ikke røyke , i det minste bare til fest! Være mer tålmodig og ha god tid sammen med barna mine! -spesielt når det er lekser på gang! Gå mer tur-tilogmed jogge i ny og ne! Invitere familie og venner oftere på middag , frokost eller kaffi! Så får vi se da , hvilken jeg kan signere med check!!! GODT NYTT ÅR!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 1. januar 2013 #131 Del Skrevet 1. januar 2013 Godt nyttår! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nickless Skrevet 7. januar 2013 Forfatter #132 Del Skrevet 7. januar 2013 Enda ikke kommet i gang på jobb etter jula , da jeg fikk senebetennelse og er sykemeldt for første gang i mitt liv bortsett fra en periode i svangerskapene. Det er jo bare trasig å få det sånn rett etter jula , kunne jo kommet i februar en gang når det hadde vært deilig med litt fri , haha! På bedringens vei uansett , så snart tilbake! Venter nå på M skal komme hjem fra skolen , og skal hente S i bhg. Gullungene til mor S skal på bading i dag , har ikke fortalt henne det , så blir nok jubel i stua! så får M og venninen huset for seg selv en times tid , de sier nok ikke neitakk til det Lillesøstre kan jo være veldig plagsomme har jeg fått høre! haha !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nickless Skrevet 13. januar 2013 Forfatter #133 Del Skrevet 13. januar 2013 En herlig men litt heftig helg går mot slutten , overnattings besøk av tante barn både fre og lør. Gikk fint det , de la seg uten noe særlig tull litt skravling hører jo med på overnatting! Har trent fre og søndag denne helgen , bare å ta tak etter jula og den vonde foten på toppen! Håper det skal gli inn å bli en vane å legge inn en treningsøkt , spes nå som jeg har kastet røyken(iallefall nesten , 3 røyk siden 28 des! ) så fornøyd jeg! men vil ikke erstatte den med å se ut som jeg heller! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nickless Skrevet 14. januar 2013 Forfatter #134 Del Skrevet 14. januar 2013 Da var også jeg tilbake på jobb!! Ettermiddagen var jeg med S på svømming og mannen fulgte M til sin første håndball trening , og det var visst stas! Har ramlet ned i sofaen og kjenner at her er det fare for å bli sittende!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 20. januar 2013 #135 Del Skrevet 20. januar 2013 Senebetennelse her også. Ikke godt. Men bedre nå Sofaen er god ja nyt siste rest av helgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nickless Skrevet 23. januar 2013 Forfatter #136 Del Skrevet 23. januar 2013 Bra du også er bedre!! Jeg er i fin form igjen , og dagene flyr ! Januar nermer seg slutten , og våren nermer seg!! Sommer ferien er planlakt for i år , og jeg ser allerede frem til deN Treningen jeg startet i begynnelsen av mnd har holdt seg oppe , røykesluttet går bra , jegskal søke på skolen når det er mulig å søke 1 feb , tålmodigheten med skolearbeidet til M er stort sett til stede hver ettermiddag , så det vil si nyttårsforsettene har goldt i en mnd middags gjester har vi hatt , og kaffe besøk , det var vel også på listen over ting å bli bedre på! vennine lunsjer og klassetreff , jobb møter skravle med familie kvelder , fam middager og klubb jenter kaffislabras gjør att begynnelsen på året kan sies å ha vært hyggelig og sosial Gode venner og kjær fam skal prioriteres Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 24. januar 2013 #137 Del Skrevet 24. januar 2013 Så flott! Høres ut som du har det bra for tiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nickless Skrevet 26. desember 2013 Forfatter #138 Del Skrevet 26. desember 2013 Hjelp , så fort ett år går!!!! 2013 har vært ett godt år , der jeg har mye å være takknemlig for. Mine kjære har hatt god helse , det har vært lite sykdom. S har begynt på skole , det opplevdes skummelt for henne i begynnelsen , men har gått seg fint til :-) M trives godt på skolen også , og er ei sosial jente på fritiden. Mannen jobber og står på , og har som vanlig mange baller i luften , men vi to har det godt sammen Venner har forsvunnet og kommet til i løpet av 2013 , men de vennene som har fulgt oss lengst og er oss nærmest er der for oss , og vi har hatt det kjekt sammen i 2013 Jeg har begynt på skole ,og er hoppende glad for det Året har vært stabilt for oss som familie , med nye epoker for oss alle , jeg og S med skole , M der nå sfo er over og selvstendigheten hennes blir stadig tydeligere , og for mannen som har gjort seg sine erfaringer med mennesker rundt han , og han er stadig litt i tenkeboksen for hva og hvor han vil videre Jeg gleder meg til 2014 , og setter meg ikke nye forsetter , men sier en ting : Jeg skal gjøre mitt beste. For min familie , mine venner , for jobb og skole , for meg. Det er ikke alltid lett å gjøre sitt beste , men jeg håper den tanken vil følge meg inn i 2014. Godt nytt år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mia83 Skrevet 26. desember 2013 #139 Del Skrevet 26. desember 2013 (endret) Så flott sammendrag av året jeg ser også fram til 2014! Skal gjøre mitt beste for at det skal bli et bra år jeg også fortsatt god jul og godt nyttår til deg og dine Endret 26. desember 2013 av mia83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nickless Skrevet 27. desember 2013 Forfatter #140 Del Skrevet 27. desember 2013 Takk Mia83 , ønsker deg ett flott nytt år!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå