Gå til innhold

Stolt mamma til verdens skjønneste prinsesse <3

Teita

Anbefalte innlegg

Gjest Delphina

Det er uansett ikke så lenge til vi finner ut om det er ei frøken eller en liten pjokk. Gleder meg til å høre hva det blir!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei :) Koselig å lese gjennom daboken din.

Blir spennende dette, koselig å følge noen som er like langt og i tillegg samme alder :D Wii, vi er heldige vi :D

Hvor er du fra da? Begynt å handle og sånn eller?? hehe.

Spennende på mandag når du skal på ul da, vi skal på onsdag, og jeg teller TIMER :P haha. Klarer nesten ikke å vente lenger jeg. Spent på hva som gjemmer seg der inne, og hvilken dato vi får nå. Er livredd for å få flere uker fram da, eks november :P Det hadde vært trist. Hehe. Ellers hiver jeg meg med på tippinga di jeg, og jeg tipper :babyjente: :D Selv tror jeg at det er ei lita prinsesse som gjemmer seg hos meg og, mens pappaen er sikker på en gutt. Så det blir spennende :D

Lykke til, og god helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Delphina :)

Ja, det blir spennende! Vi gleder oss skikkelig :)

Benni :)

Koselig at du tittet innom dagboken min :) Jeg bor i Tønsberg. Du da?

Å, så spennende det blir for deg på onsdag da! Skjønner at du teller timer, for det gjør jeg og. Hehe. Skal føre deg opp på tippelista :) Tenk om alle som føder i september/oktober får jenter da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fra en plass like utenfor Haugesund jeg :) Så da er det jo et stykke unna vi bor..

Lykke til å UL i dag :D

Hehe, her hvor jeg bor er det utroolig mange gutter som er blitt født i år, så nå trenger vi noen jenter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rask oppdatering. Skriver mer senere :)

UL gikk bra. Alt stod bra til og alle målene var perfekte.

Så tenker jeg dere er spent på kjønnet, damer?:)

Det er en liten

...

...

Jente! :)

Så i dag har jeg kjøpt en del rosa babyklær :) hihi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med prinsessen! Syns alle får jente jeg :fnise:

Men det betyr at jeg hadde rett :hoppe: Hihi!

Masse fine jenteklær på Lindex forresten :) Har gått å siklet etter klærne der selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå, gratulerer så mye :D Så GØY :) og så koselig å handle masse rosa babyklær <3

Syns alle får gutt jeg, så nå var det på tide med noen jenter ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først og fremst; Gratulerer til:

Delphina, Teriyaki, Nima, Bygdejenta og Benni som gjettet riktig :babyjente:

Nå har jeg endelig kommet hjem etter en lang dag! Ultralyd, babyshopping, noen småting jeg måtte fikse i byen, cafèbesøk og Tønsberg Messen (Tivoli etc.) med et vennepar av oss. For all del, en veldig koselig dag, men NÅ er jeg sliten!

På ultralyden så alt bra ut. Lille jenta vår ligger foreløbig i seteleie og gjemmer seg godt bak morkaken. Jeg har visst morkaken fremst, så det er derfor jeg ikke har kjent noen spark og lignende enda. Var egentlig litt deilig å få bekreftet det.

Jeg er akkurat like langt på vei som tickeren min viser, så det ble regnet riktig første gangen :)

Takk til alle som har fulgt med meg i dag. Veldig koselig :) Og, Nima, jeg skal sjekke ut babyklærna på Lindex :) I dag har jeg bare shoppet på H&M og Kappahl, men kom hjem med en del fint. Og såå søtt :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Gratulerer med jente! :hoppe: :hoppe:

Jeg har jentefølelse selv, så er veldig spent på om jeg tipper riktig må meg også! :fnise:

Koselig med shopping av babyklær! Virkelig! :jepp:

:hoppe: 18 uker :hoppe:

:flagg: Og goood 17. mai!! :flagg:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En supersnuppe til deg  Det blir stas ja! Er jo sååå mye fint å shoppe:)

Litt trøtt her på runden så vi hørs:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...