Gå til innhold

Stolt mamma til verdens skjønneste prinsesse <3


Teita

Anbefalte innlegg

Tusen takk, alle dammen. Dere er herlige :)

Ja, det finnes så utrolig mye søtt å få kjøpt til de aller minste :hjerte:

Var så vidt at jeg fikk på meg bunaden i dag, men det gikk akkurat med noen innblåsinger. Hehe. Nå syntes jeg at magen virkelig begynner å vises. Ligger på ryggen i sengen nå og magen strutter til værs!

I morgen er det tilbake på jobb, og jeg skal jobbe 30 timer før jeg kan ta helg.. Bleh. Jobb sliter meg virkelig ut fortiden, men sånn er det vel bare..

Ha en fin uke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå må jeg bare få klage litt..

Sitter på jobb, og ønsker meg bare hjem. Selvom jeg ikke har en fysisk hard og krevende jobb, så blir jeg sliten. Blir egentlig sliten bare av tanken på det stedet her :( Men jeg biter tenna sammen, for jeg skal (må) holde ut til permisjonen, sånn at vi klarer oss med foreldrepengene vi får.

Jeg har det så utrolig mye bedre når jeg har fri, og ikke må tenke på jobben. Er aldri klar for å stå opp for å dra på jobb lenger, det krever mye av meg. Jeg gråter litt innimellom, men ikke så mye. Heldigvis har jeg en mann i mitt liv som støtter meg og som gidder å høre på meg når jeg har det som verst. :hjerte: til han!

Jeg er sulten omtrent hele tiden, men her kan jeg jo ikke bare spise når jeg vil..

Bleeh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

Og du har all rett til å klage, Teita :klemmer:

Virker som du ikke helt trives der du jobber (kan hende jeg bommer rått nå), og da skjønner jeg at det blir ekstra tungt å møte opp. Det kommer til å gå fort nå etterhvert. Og det er deilig med skjønne mannfolk som er der for oss.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trives ikke helt nei.. :( Jobber på et sted med 100 ansatte, så det er mange personligheter her kan man si. Men for all del, jeg har noen hyggelige kollegaer også :)

Jeg er bare sliten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bygdejenta

Nå må jeg bare få klage litt..

Sitter på jobb, og ønsker meg bare hjem. Selvom jeg ikke har en fysisk hard og krevende jobb, så blir jeg sliten. Blir egentlig sliten bare av tanken på det stedet her :( Men jeg biter tenna sammen, for jeg skal (må) holde ut til permisjonen, sånn at vi klarer oss med foreldrepengene vi får.

Jeg har det så utrolig mye bedre når jeg har fri, og ikke må tenke på jobben. Er aldri klar for å stå opp for å dra på jobb lenger, det krever mye av meg. Jeg gråter litt innimellom, men ikke så mye. Heldigvis har jeg en mann i mitt liv som støtter meg og som gidder å høre på meg når jeg har det som verst. :hjerte: til han!

Jeg er sulten omtrent hele tiden, men her kan jeg jo ikke bare spise når jeg vil..

Bleeh.

Jeg kjenner meg igjen i det du sier.. Jeg har også en krevende jobb, som krever fullt av meg hele tiden.. Jeg har aldri tid til å kunne være litt ukonsentrert. Det kjenner jeg er slitsomt nå.. Gleder meg til sommerferien!

Håper det går bedre etterhvert, og at motivasjonen plutselig dukker opp igjen

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, jeg skjønner deg godt :klemmer:

Det er ikke lett å stå opp og gå på jobb når man har det slik. Godt å høre at du har en mann som støtter deg :) Håper det blir litt lettere for deg etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres ikke noe koselig ut :( Noe av det viktigste er jo at man trives og at man har et godt forhold til sine kollegar :) Tenker på deg :klemmer:

Kjenner også på den der- tjene opp foreldrepenger. Er det de siste 10 mnd de rekner ut fra? Jeg trodde det, og da hadde jeg hatt 100% jobb (vikariat på 100% fra januar-juni). Nå blir det kanskje litt problemer da- siden jeg nå sikkert får termin i november i stedet.. Såå, d bekymrer meg litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 av de 10 siste månedene såvidt jeg har forstått. Er ikke helt sikker på det der egentlig :/ Syns det står så mye rart. Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, sånn jeg har forstått det og. Men på nav sine sider kan du regne ut, og da må du skrive inn hvor mye du har tjent de 3 siste årene, så er litt forvirrende :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda en dag på jobben, og fler skal det bli! Optimisten lenge leve! Hehe :)

Sitter å ser på sydenreiser. Vi har tenkt til å ta oss en uke i enten Hellas eller Tyrkia i begynnelsen av juni, for da har vi ferie begge to. Har utrolig lyst til det, og ser nok ut til at det kan bli en realitet. En siste ferietur før vi blir foreldre, liksom. :blomst:

Fy som jeg gleder meg til denne uken er overstått!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda en dag på jobben, og fler skal det bli! Optimisten lenge leve! Hehe :)

Sitter å ser på sydenreiser. Vi har tenkt til å ta oss en uke i enten Hellas eller Tyrkia i begynnelsen av juni, for da har vi ferie begge to. Har utrolig lyst til det, og ser nok ut til at det kan bli en realitet. En siste ferietur før vi blir foreldre, liksom. :blomst:

Fy som jeg gleder meg til denne uken er overstått!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare en og en halv jobbdag igjen :hoppe:

Håper dere får dratt på ferie :) Hjelper å lade opp batteriene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mmmmm, snart har du helg!! Hold ut!!

Og ferie da... Ahhh... Kjærlighetsferie

Anbefaler dere en slik tur ja, det blir helt sikkert fantastisk!

Deilig å være litt kjærester og oppleve nye ting og skape gode minner sammer I love romance

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn, da var denne dagen overstått også. Nå gjenstår jobb i morgen og lørdag..

Ja, tror det blir noe av en ferietur på oss :) Håper ihvertfall på det. Kjærlighetsturer er så koselig :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Åå du kan ikke forestille deg hvor mesunnelig jeg blir over at dere skal på ferie! Hvis dere velger Hellas, og ikke vil på en rølpeplass, men en koselig liten øy, så må jeg anbefale Skiathos på det aller sterkeste! Har hatt en helt fantastisk ferie på den nyyyydelige øya der! Skal så definitivt tilbake dit en dag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tipset, Teriyaki :)

Jessda, nå ligger jeg hjemme i sengen min med feber og omgangssyke. :spy: Ikke noe deilig i det hele tatt.. Sjefen var ihvertfall snill og ba meg holde meg hjemme.

Håper dere har en bedre dag enn meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Nick: Teita. [Teit, jeg vet. Er bare noe tull mellom meg og kjære]

2. Alder: 20. [blir 21 om tre uker]

3. Bosted: Tønsberg. En by i Vestfold.

4. Samboer/gift/kjæreste etc: Samboer og forlovet.

5. Hvor lenge har dere vært sammen: Til og fra i 6 år, egentlig.

6. Barn fra før: Nei

7. Termin: 18. Oktober 2011

8. Prøvehistorie: Vi snakket om å begynne å prøve, men trodde det ville ta lang tid før mensen og syklusen kom tilbake etter ppilleslutt. Jeg ble visst gravid før mensen i det hele tatt rakk å si hei, jeg.

9. Tanker om svangerskapet: Jeg tenker hele tiden på alt mulig av natur, og tenker selvfølgelig mye på svangerskapet. Noen dager er jeg veldig glad, andre dager redd. Men dette er vel hormoner? Jeg tror det kommer til å bli veldig bra, og jeg er utrolig glad for at mannen i mitt liv er som han er :hjerte:

10. Har dere noen dyr? Nei. Familien min har en hund, men vi har ingen.

11. Student/yrke: Fullført videregående, studiespesialisering. Jeg jobber nå i en butikk.

12. Kjønn: Jente :babyjente: I følge legen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...