Gå til innhold

Stolt mamma til verdens skjønneste prinsesse <3


Teita

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Innom for å ønske deg en fin helg! På tide at jeg leste gjennom dagboken din :)

Må være ekkelt å ha en slik opplevelse du hadde, men heldigvis var det ikke noe farlig :klemmer:

Og får jeg lov å si at jeg tror det blir en :babyjente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til deg, Nima :)

Gynekologen min trodde også det var en :babyjente:, men han tør ikke å garantere noe før jeg skal tilbake den 16. mai. Gleder meg veldig til det :)

Endret av Teita
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bygdejenta

Er innom og hilser på, på morgenkvisten :goodbye:

Har lest gjennom dagboka di, og det blir moro å følge deg videre. Vi er jo omtrent like langt på vei :jepp:

Ønsker deg og spira en god påske :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Velkommen til deg, Bygdejenta. Koselig at du følger meg :) Skal ta en titt i boka di også :)

:hoppe: FOR 14 UKER I DAG :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 uker! :hoppe: Så deilig. :) Da er du akkurat fire uker foran meg!

:) Ukene flyr fortere og fortere! Gleder meg til lille Teriyaki er over 12 ukers grensa si! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært ekstremt dårlig på å oppdatere i det siste. Påsken har bare flydd forbi meg!

Har jobbet en del, og når jeg har hatt fri har jeg og forloveden ligget ute i sola og kost oss :) Det har også blitt endel grillings og softis. Nam nam :hjerte:

Men påsken har vært/er fin den, selvom den har gått fort. Deilig med noen dager fri, for fra neste uke av skal jeg jobbe veldig mye.. Kjenner jeg gruer meg litt til det!

Håper dere har hatt en kjempe fin påske alle sammen :) Og kanskje fått et påskeegg? Jeg fikk påskeegg av mamma, og ga et til forloveden, med blad og godteri oppi. Han ble kjempe glad :)

Tiden flyr altså! Nå er jeg allerede 14 uker og 5 dager på vei. Gleder meg veldig til 16. mai, for da skal jeg på UL og få termin osv!

Jo, også har vi fått vært på IKEA også, så nå har vi kjøpt sofa, bord og diverse ting vi manglet. Klar for å flytte i den nye leiligheten nå i månedsskifte! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoppe: For 15 uker i dag :hoppe: Tiden flyr!

Nå har jobbuken jeg har gruet meg til så lenge, kommet. Masse jobbing som venter på meg denne og neste uke, og jeg VET at jeg kommer til å bli utslitt :( Gi meg styrke, høyere makter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heeeia!!!

Sender masse styrke din vei og håper kroppen virker og hjelper deg gjennom all jobbingen.

Påsken har flydd her også! Fikk et diigert påskeegg av mannen, et av ei venninne og hadde lagd meg et selv for jeg visste jo ikke at jeg skulle få noen:)

Ruller meg litt i babystøvet ig hopper for femten uker!! Villt så fort det går...!

Stor klem din vei:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

:hoppe: 15 uker! :hoppe:

Sender deg en haug med styrke! Det kommer til å være en tung uke, men du kommer deg gjennom det, når du har kommet deg gjennom de første 12 ukene med graviditet uten å gå helt på trynet. Det kommer til å gå bra. Vet alt om tunge jobbuker (da jeg jobbet ved siden av studiene, og fikk mer jobb enn jeg skulle).

Her har vi hatt påskefrokost og spilt minigolf, påskeegg er ikke så vanlig her nede. :fnise: De snakker så fryktelig mye om tradisjoner (forloveden og svigerforeldre), at jeg skal nevne det med påskeegg her. :fnise:

Blir deilig å flytte i ny leilighet! Lykke til med innflytting der. :klemmer:

Endret av Delphina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tusen takk, Skytte & Delphina :hjerte: Dere er vel søte :)

Sitter på jobb nå. Litt over to timer igjen, men jeg rekker så vidt å svare her inne. Lang kø hele tiden, men da går jo tiden LITT fortere da, heldigvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten oppdatering fra meg da

Nå sitter jeg på jobb og er både sliten og tett som en potte. Glemte helt nesesprayen min hjemme i dag. Slemme pollen! Om tre timer er arbeidsdagen min over og jeg skal hjem til forloveden og spise middag, se litt på tv, og så legge meg slik at jeg er "opplagt" til morgendagen..

Var en kjapp tur hos jordmor i går for å ta en bakterieprøve fra vagina og litt sånt. Og hun sa jeg var 15+3 i går, mens jeg selv mener jeg var 15+1. Jeg vet ikke helt jeg, men gidder ikke å endre på noe før jeg har vært til ordniær UL og fått endelig termin den 16. mai.

Flere på jobben som har begynt å kommentere magen min nå. Så den syntes nok litt, hehe. Går med en hårstrikk som knapp på arbeidsbuksa fordi den ikke passer lengere. Litt kjedelig, men sånn er det nå bare.

Og det var vel egentlig det. Hilsen en sliten og trøtt jente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

Usj da Teita! :klemmer: Ikke godt å sitte der pottetett pga allergier! Får håpe det letner med pollen etterhvert.

Så herlig at folk kommentarer magen din, må være artig å faktisk være synlig gravid. :fnise: Har du gått til innkjøp av mammaklær enda?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...