Gå til innhold

Stolt mamma til verdens skjønneste prinsesse <3


Teita

Anbefalte innlegg

Det horoskopet stemte på meg Spennende å se hva du får! Vil dere vite kjønnet på ul?

Hos oss vil mannen det men ikke jeg. Men jeg er så nysgjerrig at jeg kommer til å sprekke dersom jeg vet at han vet

Hvil deg når du kommer hjem og generelt hvil deg når du kan. Tenk for en jobb kroppen din gjør... Helt sprøtt egentlig hvordan vi fungerer! Herlig!

Ha en fin dag på jobben tross trettheten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vil vite kjønnet fordi jeg er så ekstremt nyskjerrig at når jeg vet at det finnes en mulighet til å finne det ut, så jeg bare!

Sambo ville i utgangspunktet ikke vite det, men han sier omtrent som deg; "når du vet det, så skal jeg vite det og!" Så ja, vi vil vite det :)

Pluss at jeg syntes det er så praktisk å vite det. Vil shoppe litt, og da vil jeg vite om jeg skal kjøpe søte rosa klær eller tøffe gutteklær. Kun hvit og nøytralt blir litt kjedelig å lengden. Pluss at vi holder på å flytte inn i ny leilighet nå, og der må det som skal bli barnerom pusses opp uansett, så da tenkte vi å gjøre litt stas ut av det :)

Men for all del, jeg skjønner de som ikke vil vite det også veldig godt. Er jo en kjempe overraskelse! :)

Jo, tusen takk :) Har kjøpt meg en Urge nå, for å få energi. (Liker ikke kaffe). Kos deg i dag du og :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter langt om lenge, og lenge etter langt har jeg og barnefar endelig bestemt oss for et guttenavn og et jentenavn som vi begge er fornøyde med :) Det har blitt en del diskusjoner rundt temaet, men endelig er vi samstemte!

De to siste dagene har jeg hatt en forferdelig hodepine. Måtte dra tidligere hjem fra jobb i går også :( Etter det jeg har lest, er det visstnok fordi baby har begynt å tisse i fostervannet. Så, jaja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, skal si dere er tidlig ute med navn! :) Jeg tror ikke vi kommer til å i det hele tatt tenke på det før tidligst uke 12. Er egentlig ikke noe vi stresser med. Gudene vet hva frøbel blir døpt til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe ja. Jeg har alltid hatt mange navn i tankene. Selv lenge før jeg ble gravid. Men nå ble det visst ingen av de likvel :) Men vi er fornøyde, og gleder oss bare til å få vite om det blir guttenavnet eller jentenavnet som blir brukt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, blir deilig å komme over 12 ukers grensa. Pluss at jeg har UL og jordmorsamtale den dagen :)

Nå har jeg endelig fått fortalt sjefen min. Noe jeg grudde veldig til, men det gikk utrolig bra. Hun syntes det var koselig, sa gratulerer og var veldig støttende. Jeg vet det kanskje var litt tidlig å fortelle, men for min egen del var det utrolig deilig å få det overstått, fordi det hadde hengt over meg så lenge.

:):) Og om to timer er det helg, så nå er alt nesten bare fryd og gammen. Hvis vi ser bortifra migreneanfallet jeg sitter på jobb med :(

God helg alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

Så artig at hun synes det var koselig! Bedre å få en slik reaksjon enn en hvor man mumler lett og sniker seg vekk (ikke det at jeg har opplevd det, men). Og, det er greit å ha en UL på dagen du bikker over 12-ukeren. Har selv neste min i uke 15+2, så... Blir spennende. :sjenert:

Huff, ikke greit med migrene. :klemmer:

God helg Teita! :goodbye: Kose deg og husk å slappe av :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 UKER I DAG :blomst:

Endelig.

Er litt rart å tenke på at jeg er 3 måneder på vei allerede, liksom 1/3.

Jeg skal på min første svangerskapskontroll i dag, så jeg oppdaterer senere :)

Ha en fin dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært hos legen :)

Baby er velskapt og har ikke downs, noe som var viktig for meg å sjekke.

Han sa at det så ut som en liten jente :) Men sa dette med forsiktighet, og vil ikke si noe sikkert før jeg skal tilbake om 6 uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, der ligger jo den lille! :) Tenk at det faktisk er en liten baby! De utvikler seg imponerende fort, rett og slett.

Og :hoppe: for 12 uker! Må føles kjempegodt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Woooow.... Nå ble jeg litt satt ut! Aldri sett sånn tidlig ul før og dette var imponerende! Stort! At noe så lite kan være så perfekt... Den kroppen den kroppen:)

Nattaklem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, det var kjempe gøy å se! Den lille lå der og snurret rundt og rundt mens han eller hun bokset og vinket med armene. Super søtt :rodmer:

I dag ringte vekkerklokken min 0530. Det er tidlig. Nå sitter jeg på jobben og venter vel egentlig bare på at klokken skal bli 1500, sånn at jeg kan dra hjem og slappe av litt :)

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina

Heldiggrisen med aktiv krabat!

Har 2D ultralyd av en liten en som lå stille under hele UL seansen. :fnise: Tror h*n var litt sliten jeg, for det var midt på dagen og mamma'n h*ns hadde vært ute og gått mye. :fnise:

Himmel så tidlig! Hadde ikke orka det. Kanskje det som er fordelen med å være student :eeeh: Håper du har en fin dag på jobb da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aktiv ja, det skal jeg love deg! Lille kickbokseren min! :)

Ja, det er super tidlig, men heldigvis sjeldent jeg får de vaktene. Hvis jeg skal tenke positivt på det, så er det jo deilig å slutte tidlig :) Men i dag så blir det nok rett hjem for å hvile/ sove litt. Veldig mye trøtt, og blir sliten av ingenting for tiden. Men sånn er det vel bare :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, det er helt grusomt å skulle stå opp så tidlig! Jeg stod opp klokken ni i dag, var i byen fra elleve til klokken fire, og det har gjort meg kjeeempesliten! Tør ikke tenke på hvor zombie jeg hadde vært om jeg hadde vært i en av de periodene hvor det går i et fra morgen til kveld.

Hvordan er formen din sånn ellers?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...