Gjest Delphina Skrevet 13. mai 2011 #141 Del Skrevet 13. mai 2011 Det er uansett ikke så lenge til vi finner ut om det er ei frøken eller en liten pjokk. Gleder meg til å høre hva det blir! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
benni Skrevet 13. mai 2011 #142 Del Skrevet 13. mai 2011 Hei hei Koselig å lese gjennom daboken din. Blir spennende dette, koselig å følge noen som er like langt og i tillegg samme alder :D Wii, vi er heldige vi :D Hvor er du fra da? Begynt å handle og sånn eller?? hehe. Spennende på mandag når du skal på ul da, vi skal på onsdag, og jeg teller TIMER haha. Klarer nesten ikke å vente lenger jeg. Spent på hva som gjemmer seg der inne, og hvilken dato vi får nå. Er livredd for å få flere uker fram da, eks november Det hadde vært trist. Hehe. Ellers hiver jeg meg med på tippinga di jeg, og jeg tipper :D Selv tror jeg at det er ei lita prinsesse som gjemmer seg hos meg og, mens pappaen er sikker på en gutt. Så det blir spennende :D Lykke til, og god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 14. mai 2011 Forfatter #143 Del Skrevet 14. mai 2011 Delphina Ja, det blir spennende! Vi gleder oss skikkelig Benni Koselig at du tittet innom dagboken min Jeg bor i Tønsberg. Du da? Å, så spennende det blir for deg på onsdag da! Skjønner at du teller timer, for det gjør jeg og. Hehe. Skal føre deg opp på tippelista Tenk om alle som føder i september/oktober får jenter da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 15. mai 2011 #144 Del Skrevet 15. mai 2011 Innom og søndagsmyser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
benni Skrevet 16. mai 2011 #145 Del Skrevet 16. mai 2011 Jeg er fra en plass like utenfor Haugesund jeg Så da er det jo et stykke unna vi bor.. Lykke til å UL i dag :D Hehe, her hvor jeg bor er det utroolig mange gutter som er blitt født i år, så nå trenger vi noen jenter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 16. mai 2011 #146 Del Skrevet 16. mai 2011 Nååå venter jeg spent på oppdateringen fra UL! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 16. mai 2011 #147 Del Skrevet 16. mai 2011 Jeg og! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 16. mai 2011 #148 Del Skrevet 16. mai 2011 Slenger meg ned og venter ilag med de andre:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 16. mai 2011 Forfatter #149 Del Skrevet 16. mai 2011 Rask oppdatering. Skriver mer senere UL gikk bra. Alt stod bra til og alle målene var perfekte. Så tenker jeg dere er spent på kjønnet, damer? Det er en liten ... ... Jente! Så i dag har jeg kjøpt en del rosa babyklær hihi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nima Skrevet 16. mai 2011 #150 Del Skrevet 16. mai 2011 Gratulerer med prinsessen! Syns alle får jente jeg Men det betyr at jeg hadde rett Hihi! Masse fine jenteklær på Lindex forresten Har gått å siklet etter klærne der selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
benni Skrevet 16. mai 2011 #151 Del Skrevet 16. mai 2011 Åå, gratulerer så mye :D Så GØY og så koselig å handle masse rosa babyklær <3 Syns alle får gutt jeg, så nå var det på tide med noen jenter ;D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 16. mai 2011 #152 Del Skrevet 16. mai 2011 Velkommen til jente-klubben Teita! ! Gratulerer med jenta, og så flott at alt stod bra til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 16. mai 2011 Forfatter #153 Del Skrevet 16. mai 2011 Først og fremst; Gratulerer til: Delphina, Teriyaki, Nima, Bygdejenta og Benni som gjettet riktig Nå har jeg endelig kommet hjem etter en lang dag! Ultralyd, babyshopping, noen småting jeg måtte fikse i byen, cafèbesøk og Tønsberg Messen (Tivoli etc.) med et vennepar av oss. For all del, en veldig koselig dag, men NÅ er jeg sliten! På ultralyden så alt bra ut. Lille jenta vår ligger foreløbig i seteleie og gjemmer seg godt bak morkaken. Jeg har visst morkaken fremst, så det er derfor jeg ikke har kjent noen spark og lignende enda. Var egentlig litt deilig å få bekreftet det. Jeg er akkurat like langt på vei som tickeren min viser, så det ble regnet riktig første gangen Takk til alle som har fulgt med meg i dag. Veldig koselig Og, Nima, jeg skal sjekke ut babyklærna på Lindex I dag har jeg bare shoppet på H&M og Kappahl, men kom hjem med en del fint. Og såå søtt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 17. mai 2011 Forfatter #154 Del Skrevet 17. mai 2011 Ha en fin 17. Mai feiring alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 17. mai 2011 #155 Del Skrevet 17. mai 2011 Ha en flott feiring du også Teita . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 17. mai 2011 Forfatter #156 Del Skrevet 17. mai 2011 Jeg må jo nesten for 18 uker i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 17. mai 2011 #157 Del Skrevet 17. mai 2011 Gratulerer med jente! :hoppe: Jeg har jentefølelse selv, så er veldig spent på om jeg tipper riktig må meg også! Koselig med shopping av babyklær! Virkelig! 18 uker Og goood 17. mai!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nima Skrevet 17. mai 2011 #158 Del Skrevet 17. mai 2011 Hipp hurra for 18 uker og gratulerer med dagen! Snart halvveis! Kos deg videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 17. mai 2011 #159 Del Skrevet 17. mai 2011 og spretter litt med magen for at du nå er 18 uker (og bare 2 uker til halvveisen)! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 17. mai 2011 #160 Del Skrevet 17. mai 2011 En supersnuppe til deg Det blir stas ja! Er jo sååå mye fint å shoppe:) Litt trøtt her på runden så vi hørs:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå