Småkjekset Skrevet 9. mai 2011 #121 Del Skrevet 9. mai 2011 Jeg er med og tipper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 10. mai 2011 Forfatter #122 Del Skrevet 10. mai 2011 (endret) Først og fremst så må jeg hoppe for 17 UKER i dag Begynner å føle litt på at jeg ikke har kjent noen tegn til kiling, fiskehale, luftbobler som sprekker eller spart, ENDA. Syntes alle andre har kjent noe allerede, og her er det ingen livstegn. Hmm. En oppdatert tippeliste Delphina Skytte Teriyaki Arven1 Småkjekset Mary Poppins *Frida* Blir veldig spennende å se hvem som har rett på mandag. Hiv dere gjerne på, hvis det er noen fler som vil gjette Endret 13. mai 2011 av Teita Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 10. mai 2011 #123 Del Skrevet 10. mai 2011 (endret) 17 uker Det med spark og slikt kommer når det kommer, for noen kjennes det ikke i det hele tatt rundt denne tiden, og andre kjenner det godt. For alt du vet, så dukker det opp innen denne uken er omme. Endret 10. mai 2011 av Delphina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 10. mai 2011 #124 Del Skrevet 10. mai 2011 Heihei! Jeg skjønner godt du blir litt bekymret, det blir sikkert jeg også om jeg ikke har kjent noe enda i uke 17. Men det er helt normalt for førstegangsfødende å ikke kjenne noe før uke 18-20. De som kjenner det i uke 15-16 kjenner det rett og slett ganske tidlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 11. mai 2011 #125 Del Skrevet 11. mai 2011 Weeeee!!! Sytten uker allerede!!!!! Det går da så fort med dere alle syns jeg:) Gosj, er det UL på mandag allerede ja. Det blir spennende!! Plutselig kjenner du liv og da kan det hende du får en aha opplevelse og tenker at det har du jo kjent før:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 12. mai 2011 Forfatter #126 Del Skrevet 12. mai 2011 Ja tiden flyr virkelig På mandag når jeg skal på ordinær UL for å få vite kjønn, så er jeg 17+6. Rart å tenke på at det har gått så fort, var egentlig innstilt på at dette kom til å ta evig lang tid. Hehe. I dag er jeg på jobb igjen, etter en dag fri sammen med forloveden min Jobb går som vanlig veldig sakte! Skal være her helt til 1930 i kveld.. Og den samme vakten i morgen, pluss lørdagen før det blir fri søndag, mandag (pga UL) og tirsdag (pga. 17. mai). DET blir deilig det. Takk, Gud for at ikke 17. mai havnet på en lørdag eller søndag i år. Syntes nesten alle fridager havner på en helligdag eller så fortiden. Sjefen min ringte meg i går og spurte hvordan jeg ville jobbe i sommer. Jeg har jo sagt at jeg vil jobbe 100 %, og det er jo også det jeg egentlig vil. Men jeg måtte høre på kroppen min, og sa at 50 % ville passet meg bedre. Så da fikk jeg det sånn, og det er jeg glad for. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins Skrevet 12. mai 2011 #127 Del Skrevet 12. mai 2011 Heisann, har av en eller annen grunn ikke fått med meg at du har dagbok jeg... Kanskje fordi du ikke har link i signaturen din..? Så spennende med UL på mandag da! Jeg tipper du får en (egentlig ikke noen annen grunn enn at det så langt har vært overvekt av jenter blant oss september/oktober-tøser, så noen må jo rette litt på statistikken ) Håper uansett at dere får se en frisk og fin liten krabat! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 12. mai 2011 Forfatter #128 Del Skrevet 12. mai 2011 Heisann, har av en eller annen grunn ikke fått med meg at du har dagbok jeg... Kanskje fordi du ikke har link i signaturen din..? Heisann Nei, jeg vet. Vet ikke hvordan jeg får det. Hehe. Tusen takk Det håper jeg også. Skal føre deg opp i tippelista Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins Skrevet 12. mai 2011 #129 Del Skrevet 12. mai 2011 (endret) Hvis du trykker på brukeren din --> kontrollpanel --> profil --> endre signatur så kan du legge inn lenke. Samme sted som du har laget link til tickeren din egentlig. Bare kopier inn nettadressen til dagboken din i URL feltet etter du trykker på "sett inn lenke"-ikonet, og velg et navn til linken i det andre feltet. Endret 12. mai 2011 av Mary Poppins Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 12. mai 2011 Forfatter #130 Del Skrevet 12. mai 2011 Da fikk jeg det til Tusen takk for hjelpen, Mary Poppins Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 12. mai 2011 #131 Del Skrevet 12. mai 2011 Fridager er gull Ekstra kos når mannen også har fri! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Frida* Skrevet 12. mai 2011 #132 Del Skrevet 12. mai 2011 God kveld! Eg vil vere med å tippe, og eg trur du får ein liten gut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Delphina Skrevet 13. mai 2011 #133 Del Skrevet 13. mai 2011 Hallo! Så koselig med en dag med forloveden! Det begynner å nærme seg tid for UL for din del også! Det blir deilig for dere to å se lille'n deres! Må ærlig innrømme at det var en herlig følelse.. Så bra at du respekterte kroppen din og sa halv stilling istedet for full, rett og slett fordi du kommer til å være større, og kroppen vil være noe begrenset på hva den kan og ikke kan. Ha en fiin dag! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 13. mai 2011 Forfatter #134 Del Skrevet 13. mai 2011 God kveld! Eg vil vere med å tippe, og eg trur du får ein liten gut! Heisann Så koselig. Da skal jeg føre deg opp på tippelista Utrolig mange som tipper gutt. Selv tror jeg det er en . Egentlig mest fordi legen sa at det så slik ut på forrige UL. Men det blir spennende å se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 13. mai 2011 Forfatter #135 Del Skrevet 13. mai 2011 Hallo! Så koselig med en dag med forloveden! Det begynner å nærme seg tid for UL for din del også! Det blir deilig for dere to å se lille'n deres! Må ærlig innrømme at det var en herlig følelse.. Så bra at du respekterte kroppen din og sa halv stilling istedet for full, rett og slett fordi du kommer til å være større, og kroppen vil være noe begrenset på hva den kan og ikke kan. Ha en fiin dag! :D Ja, det var deilig. Noen kilo som lettet fra skuldrene mine, for å være helt ærlig. Skal inn i dagboka di nå for å lese om din UL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Timseh Skrevet 13. mai 2011 #136 Del Skrevet 13. mai 2011 Jeg gjetter på gutt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 13. mai 2011 Forfatter #137 Del Skrevet 13. mai 2011 (endret) Tippeliste Førstkommende mandag får jeg vite kjønn på ordinær UL. Vi gleder oss veldig Delphina Teriyaki Nima Bygdejenta Benni Skytte Arven1 Småkjekset Mary Poppins HenLu *Frida* Flertallet har gjettet Jeg derimot, sammen med barnefar og familiene våre, gjetter Blir spennende å se hva det egentlig er Endret 14. mai 2011 av Teita Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bygdejenta Skrevet 13. mai 2011 #138 Del Skrevet 13. mai 2011 Jeg vil også være med å gjette!! Jeg tror du får ei lita Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nima Skrevet 13. mai 2011 #139 Del Skrevet 13. mai 2011 Nå er det ikke lenge igjen til ultralyd Jeg vil være med å tippe så jeg tipper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 13. mai 2011 Forfatter #140 Del Skrevet 13. mai 2011 Koselig Jeg har ført dere opp nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå