PecanPie Skrevet 15. september 2011 #141 Del Skrevet 15. september 2011 Testen jeg tok i dag var med morgenurinen, så den burde da være ganske nøyaktig. Vel, jeg får vel prøve å teste igjen om noen dager til for å sjekke om det ikke bare er hCG nivået som enda er for lavt. PecanPie, så merkelig at legen din ville vente så lenge. Jeg vet om noen andre som har fått flere negative tester, men ikke fått mensen på en stund, som så har gått til legen og tatt en blodprøve og så viste det seg at hun var gravid. Synes det er merkelig at legen din ikke dobbeltsjekka det. Jeg tror jeg ringer fastlegen i morgen for å høre hva jeg burde gjøre, og om jeg kanskje kan ta en blodprøve. Det kan være mange grunner til at legen anbefalte dette til meg, og kanskje viktigst var at jeg uttalte at jeg ikke ønsket å bli gravid nå. I tillegg har jeg ikke hatt noen andre vanlige plager, som trøtthet, kvalme osv. Det kan jo hende legen din er annerledes innstilt ovenfor deg fordi du ønsker deg barn nå. Kanskje du til og med er gravid? Bare dra og hør med legen, min erfaring er at man slapper bedre av da. For min del kom mensen dagen etter at legen min hadde sagt "nei, det er nok ingen graviditet der. Gå hjem og slapp av i en måneds tid til, du, så plukker vi heller opp tråden om du har gått tre måneder uten mens". Om det er tilfeldig eller ikke kan man jo bare lure på. Jeg håper selvsagt at du er gravid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aspera Skrevet 15. september 2011 Forfatter #142 Del Skrevet 15. september 2011 Aw, tusen takk! Ja, det høres jo logisk ut Så bra at legebesøket betrygget deg, det er ofte slik det fungerer! Jeg ble betrygget av å snakke med legen på telefonen ihvertfall, for nå har jeg en plan å forholde meg til. Nå føler jeg meg litt mindre "lost" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aspera Skrevet 15. september 2011 Forfatter #143 Del Skrevet 15. september 2011 I går kveld hadde jeg skikkelig vonde menssmerter, og da tenke jeg "NÅ! ..Nå kommer det", men neida. Det har ikke skjedd noen ting. Og det var skikkelige ryggsmerter og magekramper - de var så ille at jeg brukte lang tid på å få sovnet. Det meste er over i dag, men jeg kjenner det er litt sårt fortsatt. Jeg føler meg litt forslått egentlig. Jeg har jo ingen anelse på hva det er et tegn på, men noe er definitivt på gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aspera Skrevet 17. september 2011 Forfatter #144 Del Skrevet 17. september 2011 I dag tok jeg en test, og den ble positiv. Det var en svak strek, men det var en tydelig svak strek. MEN, den pinnen med det stoffet man dypper i urinen var litt løs(altså stoffet), er den ugyldig da? Og det så ut som det kom litt urin i testvinduet. Det kom innen ifra. Kan det ha seg at siden stoffet var litt løst, at den trakk opp litt ekstra urin? Det jevnet seg etter hvert ut igjen. Gjør det noe? Å, jeg har så lyst til å glede meg over dette, men så tør jeg ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Audrina Skrevet 17. september 2011 #145 Del Skrevet 17. september 2011 Har desverre verken erfaring eller kunnskap, så dette kan ikke jeg svare på, men det er nesten så jeg holder pusten nå.... Hadde jeg vært deg hadde jeg løpt på butikken og kjøpt 2-3 tester til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aspera Skrevet 17. september 2011 Forfatter #146 Del Skrevet 17. september 2011 Jeg holder nesten pusten nå jeg også, Audrina! Men jeg venter til mandag med å ta en ny en. Den viser jo to streker som i teorien betyr at den skal være gyldig. Jaja. Venter til mandag, for da kan jeg gå ned på helsekontoret, og får da i tillegg veiledning om det viser seg at jeg er gravid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 17. september 2011 #147 Del Skrevet 17. september 2011 Hei! Jeg kommer nok til å følge med her i dagboken din! Uansett hva folk sier så syntes jeg du/dere virker veldig modne og målbevisste her i livet. Det eneste jeg håper er at dere har tenkt NØYE igjennom hele greia....For ungen sitt beste! Da med tanke på økonomi og de tingene andre nevner ovenfor her! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 17. september 2011 #148 Del Skrevet 17. september 2011 Hei! Jeg kommer nok til å følge med her i dagboken din! Uansett hva folk sier så syntes jeg du/dere virker veldig modne og målbevisste her i livet. Det eneste jeg håper er at dere har tenkt NØYE igjennom hele greia....For ungen sitt beste! Da med tanke på økonomi og de tingene andre nevner ovenfor her! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silverdoe Skrevet 19. september 2011 #149 Del Skrevet 19. september 2011 Har du testa no?? Er veldig spent på dine vegne Krysser fingrane for at det blir nok ein positiv test! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Evelita Skrevet 19. september 2011 #150 Del Skrevet 19. september 2011 og hva sa helsekontoret?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aspera Skrevet 19. september 2011 Forfatter #151 Del Skrevet 19. september 2011 Vi er gravide! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 19. september 2011 #152 Del Skrevet 19. september 2011 Gratulerer så mye! Jeg sa det ikke hjalp å tenke negativt! Fortsett å tenk positivt, av erfaring vet jeg at ukene fram til uke 12 er laaange, og du kommer nok til å være bekymret av og til, men sett sånne tanker vekk, og kos deg masse med graviditeten Hvordan blir det med bryllupet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silverdoe Skrevet 19. september 2011 #153 Del Skrevet 19. september 2011 Hurra og GRATULERER!! Så kjekt! Og Niennas har heilt rett; dei 12 første vekene er laaaange! Men etter det går det overraskande fort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ara Skrevet 19. september 2011 #154 Del Skrevet 19. september 2011 Vi er gravide! Gratulerer!!! Kommer til å følge med deg. Dette blir spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crash Skrevet 19. september 2011 #155 Del Skrevet 19. september 2011 Spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 19. september 2011 #156 Del Skrevet 19. september 2011 Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Audrina Skrevet 19. september 2011 #157 Del Skrevet 19. september 2011 Åååh! Gratulerer så mye Kjempeglad på deres vegne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caca Skrevet 19. september 2011 #158 Del Skrevet 19. september 2011 Gratulerer så mye! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 19. september 2011 #159 Del Skrevet 19. september 2011 Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sinne Skrevet 19. september 2011 #160 Del Skrevet 19. september 2011 Vi er gravide! Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå