Gå til innhold

En tenårings prøvedagbok


Aspera

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

http://siljemilf.blogg.no/! Anbefaler deg å lese bloggen. Handler om en ung mor som virker utrolig fantastisk flink!

Finnes mange voksne der ute også, som går til nav og "ikke er egnet" til å få barn som får det.Da er det vel like greit at en ung dame som er forberedtpå å få en baby får det. og Synes det virker som om du har planene osv i orden jeg.

Lykke til! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har vi komemt hjem fra ultralyd, og der var det hjerteslag gitt! :strix: Målinger viser at jeg er i uke syv - på ordentlig denne gangen! :nigo:

Takk for all støtten alle sammen, det har hjulpet mye med deres innspill og fine ord! :klem:

Karolineb; det var en veldig fin blogg, takk for anbefalingen :) Det er bra du har litt tro på oss ihvertfall :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BB28: Rapportert, men det burde du vel ha skjønt kom til å skje uansett :)

____

Gratulerer så mye! Det var det jeg sa, du må bare være positiv ;) Kos deg, du har en super tid foran deg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

BB28: Rapportert, men det burde du vel ha skjønt kom til å skje uansett :)

____

Gratulerer så mye! Det var det jeg sa, du må bare være positiv ;) Kos deg, du har en super tid foran deg! :)

Tusen takk! :hoppendeglad: Ja, du hadde helt rett og jeg prøvde å følge det så godt som mulig. Jeg er veldig taknemmelig for at du gjorde meg bevisst på det! Jeg skal definitivt kose meg, jeg gleder meg masse til tiden fremover :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden din er rapportert aspera.

Jeg kommer til å ha passert en alder av 20 en god stund før dette barnet kommer, og jeg vet du i tidligere tråder har spesifisert at det er veldig viktig å leve for seg selv og oppleve voksenlivet før man begynner med barn, og da vil jeg få tilføye at jeg har klart meg selv fra jeg var rundt 14 år. Jeg ble ikke voksen med en gang av det, men det startet definitivt en modningsprosess, og gav meg mye erfaring innenfor både det ene og det andre. Så det jeg vil frem til; hvorfor er det så fryktelig synd på denne babyen? Hvordan vet du at barnefaren forlater meg innen de neste månedene? Hvordan kan du si at dette vil ødelegge ungdomstida mi? Du kjenner oss overhode ikke...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor heter tråden en tenårings prøvedagbok da? Du prøvde iallefall mens du fortsatt var en unge.

Du, nå synes jeg du skal gi deg med å være provoserende og "spå fremtiden" og annet ogabogatull.

Hvordan kan du vite om TS vil bli en god mor?

Det kan du ikke ANE. For alt du veit, kan det hende hun blir verdens beste mor. Det er faktisk rike folk med godt betalte jobber som er skikkelig dårlige foreldre. Som bare jobber og aldri ser ungene. Osv.

Det var et eksempel på at alt kan skje uansett i hvilken situasjon man er i. Det er mange muligheter.

Jeg vil gratulere til TS og jeg håper at ungen er frisk og at dere blir en lykkelig liten familie! :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du, nå synes jeg du skal gi deg med å være provoserende og "spå fremtiden" og annet ogabogatull.

Hvordan kan du vite om TS vil bli en god mor?

Det kan du ikke ANE. For alt du veit, kan det hende hun blir verdens beste mor. Det er faktisk rike folk med godt betalte jobber som er skikkelig dårlige foreldre. Som bare jobber og aldri ser ungene. Osv.

Det var et eksempel på at alt kan skje uansett i hvilken situasjon man er i. Det er mange muligheter.

Jeg vil gratulere til TS og jeg håper at ungen er frisk og at dere blir en lykkelig liten familie! :goodbye:

Jeg er helt enig med deg :)

Tusen takk, det håper jeg også :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hurra!! :hoppe: For en fantastisk nyhet!! Jeg hadde på følelsen at dette ikke var over! Er så glad på dine vegne

:strix:

Og bare lukk øyne og øre for sånn drittsnakk som jeg ser folk driver med her! Ingen har rett til å spå din fremtid eller dømme dine egenskaper som mor. Dem kjenner deg ikke og har faktisk ingenting med å legge nesa si oppi ditt liv! Man vet aldri hva livet bringer så bare lev hver dag og nyt svangerskapet og kjæresten, og livet ditt. Alle andre kan ta seg en bolle :Hehe:

Antar at dagen din er perfekt idag! Kommer til å følge deg videre!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med 7 uker og hjertelyd Aspera! :hoppendeglad:

Jeg vet om mange 19-20åringer som er fantastiske mødre, og noen 30åringer som ikke tar vare på barna sine i det hele tatt! Så håper du klarer og overse de stygge kommentarene fra uvitende personer :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt å høre at alt sto bra til med den lille! :rodmer: Gratulerer så masse!! :hoppendeglad: Håper du ser over all drittslengingen. Kjenner jeg blir så lei, lurer på hva de skal oppnå? De tror sikkert at vi har tenkt så lite over dette at vi skal tenke hmm, de har helt rett med en gang de komme med kommentarene sine. Jaja. Du må nyte tiden! Og jeg gleder meg til å følge deg ;):klem:

Endret av Poppsilopp
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg, Aspera!

Gratulerer så mye med graviditeten! :hoppe:

Jeg innrømmer gjerne at i begynnelsen av boka di var jeg veldig skeptisk. Grunnen til det er at jeg er selv 19 år, og har en datter på 8 måneder - som ble født halvveis ut i 3. klasse på videregående. Altså ble skolegangen min ble satt på pause. Men når jeg fikk tenkt meg litt om så er jeg ikke så skeptisk likevel, for jeg klarer meg jo helt strålende! Jeg har planlagt hvordan jeg skal fullføre, og det er ikke urealistisk. Og min baby var ikke planlagt en gang, og jeg er alene - babyen din var sårt ønsket og elsket av to foreldre allerede før h*n ble laget! Jeg elsker datteren min høyere enn jeg trodde gikk an, og jeg tviler ikke på at du får samme følelsene for barnet ditt. Jeg synes uansett ikke at det er ideelt å planlegge barn i en alder av 19 år (det er ikke noe jeg anbefaler andre, å få barn så tidlig), men jeg synes enda mindre om alle fordommene og alt det stygge som blir spyttet i trynet på folk som mener og vil noe annet enn en selv.

Vil gjerne følge deg, du virker veldig reflektert :) Håper du ikke tar det ille opp at jeg ikke synes det er ideelt å planlegge barn så tidlig. Det viktigste for meg er jo i bunn og grunn at man klarer å gjøre det beste når graviditeten er et faktum. Og det gjør du nok, Aspera :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...