Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Brukt denne strategien noen gang?

Opplevd å få den brukt imot deg?

Hvordan reagerte du og hva ble resultatet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, har fått den brukt mot meg mange ganger. Blir like overrasket hver gang, for det ville aldri falle meg inn å tenke på avsenderne på den måten, altså jeg er ikke interessert i dem.

Menn tror man vil ha dem bare man smiler og er hyggelig :)

Å bruke det som bevisst strategi for å få seg noe/ bli sammen med noen, har jeg ingen tro på.

Skrevet

Menn tror man vil ha dem bare man smiler og er hyggelig :)

Sant nok.

• Liker 1
Skrevet

Katastrofe.

Og hvordan skal det gå om man så blir sammen, og h*n finner ut at du ikke var like spennende å jakte på som da du lekte hard to get?

Skrevet

Katastrofe.

Og hvordan skal det gå om man så blir sammen, og h*n finner ut at du ikke var like spennende å jakte på som da du lekte hard to get?

Ja, det er jo alltid en risiko selvfølgelig.

Skrevet

Steinar på 40 år: Mener du å spørre om vi tror det er noen mulighet for at den gifte dama du er forelsket i - hun ja, som alltid driver og tigger etter pengene dine, om hun egentlig er dødsforelska i deg men spiller - ja nettopp: Hard to get, for å få deg skikkelig på knærne etter seg?

Må bare spørre, så jeg vet hva jeg skal svare på :sjenert:

• Liker 2
Skrevet

Nei, jeg ønsker bare å lese om andres erfaringer og tanker på dette området.

Og isåfall er det nok heller jeg som nå er Hard to get i dette tilfellet :smoke:

Skrevet

Har i min yngre tid brukt vært to get og fått damer interrisert i meg med det, men har og failet med noen pga av dette og mangel på vist interesse. Min konklusjon er at hard to get er et "umodent" verktøy og at det beste er å finne noe midt i mellom av å gjøre seg tilgjengelig og lite tilgjengelig. Eg liker rett og slett ikkje tanken på å drive med spill og manipulativ oppførsel når man skal vinne "damen" man vil være sammen med. No går eg for det eg vil ha, og viser det mer tydeligere enn hva eg har gjort før. Får se kordan det går :P

• Liker 2
Skrevet

Jeg har ALDRI vært "hard to get" bevisst for å vinne noen, men jeg kan ikke si annet enn at de gangene hvor jeg har vært skeptisk til noen, og dermed fremstått "naturlig" som hard to get, så virker mannfolka mer ivrige.

Ganske irriterende i grunn for jeg hater manipulativt spill, og liker å gå for det jeg vil ha...

Hvis man liker noen, hvorfor ikke vise det, og spare den andre en masse hodebry! Ikke minst, tiden man kaster bort på noe som ganske tidlig kunne vært avklart..

• Liker 4
Skrevet

Jeg og min kjæreste var vel rimelig det motsatte av hard to get; vi møttes i et chatterom, samme kveld ble vi enige om å møtes et par uker senere.

Så omtrent 3 uker etter at vi ble kjent, var vi offisielt sammen. =P

Funka som bare juling, det. ^^ Vi har vært sammen i to år, bodd sammen i ett, og stadig like forelsket. :rodmer:

• Liker 2
Skrevet

Tråden er ryddet pga avsporing iht KGs regler.

MissStiles, mod

Skrevet

Det har funket for meg flere ganger, men det er ikke en metode jeg foretrekker. Det er litt kjedelig.

Skrevet

Det har funket for meg flere ganger, men det er ikke en metode jeg foretrekker. Det er litt kjedelig.

Kjedelig?

Skrevet

Kjedelig?

Ja, det er kjedelig å vente med å ta kontakt med en man kanskje er interessert i fordi at man leker "hard to get".

• Liker 1
Skrevet

Ja, det er kjedelig å vente med å ta kontakt med en man kanskje er interessert i fordi at man leker "hard to get".

:ler:

Bra poeng! hehe

Skrevet

Hard-to-get er fjortisjenters forsøk på å få gutter interessert på samme måte som de selv ville blitt det. Hard-to-get virker ikke på gutter. Iveren som noen viser, kommer på tross av, ikke på grunn av. Gutter kan i alle aldre være ganske ivrige, om de værer en mulighet for å dyppe snabelen.

Det eneste en oppnår med å spille hard-to-get er at dine medsøstre som de facto ikke er interessert blir utsatt for utidig press. Søstersolidaritet, lissom...

:popcorn:

Gjest Blondie65
Skrevet

Steinar på 40 år: Mener du å spørre om vi tror det er noen mulighet for at den gifte dama du er forelsket i - hun ja, som alltid driver og tigger etter pengene dine, om hun egentlig er dødsforelska i deg men spiller - ja nettopp: Hard to get, for å få deg skikkelig på knærne etter seg?

Må bare spørre, så jeg vet hva jeg skal svare på :sjenert:

Øh ... nei det er Steinar som er hard-to-get skjønner du vel? Han har jo nå siste 15 sekunder stengt banken.

Skrevet

Øh ... nei det er Steinar som er hard-to-get skjønner du vel? Han har jo nå siste 15 sekunder stengt banken.

Hehe, ja selvfølgelig!

Så Steinar på 40 år; er det dét du egentlig spør om, om vi bifaller taktikken din med å være hard to get og ikke sende henne penger? I såfall er mitt svar til deg: Ja, det er veldig veldig veldig lurt av deg å være hard to get og ikke sende henne penger. Uansett utfall er det meget lurt. Håper du holder på den linja!!

Skrevet

Hehe, ja selvfølgelig!

Så Steinar på 40 år; er det dét du egentlig spør om, om vi bifaller taktikken din med å være hard to get og ikke sende henne penger? I såfall er mitt svar til deg: Ja, det er veldig veldig veldig lurt av deg å være hard to get og ikke sende henne penger. Uansett utfall er det meget lurt. Håper du holder på den linja!!

Ja, sånn kan du jo også si det! :ler:

Men ingen grunn til å bekymre seg om det. Det blir my way or the highway.

Skrevet

Je, jeg har gjort det. Fungerte veldig bra helt frem til han fikk hva han ville. Da var jeg ikke så interessant lenger. Jeg spilte ikke hr to get, da. Jeg var bare skreptisk og stolte på magefølelsen om at ha var up to no good. Og det var jo sant.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...