Gå til innhold

Pjusks lille familie


Pjusk

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tips til deg som har gutt; sweetdeal.no har en deal i butikken guttelus.no i dag og tre dager fremover (eller til makssalg er nådd). Du får gavekort til halv pris - de har masse fint i butikken sin! :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tips til deg som har gutt; sweetdeal.no har en deal i butikken guttelus.no i dag og tre dager fremover (eller til makssalg er nådd). Du får gavekort til halv pris - de har masse fint i butikken sin! :tommelopp:

Takk for tipset! Det må jeg sjekke ut :jepp:

Takk!! :jepp:

Bare hyggelig :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det muuulig? B sover enda, og han har ikke våknet en eneste gang siden vi fikk lagt han rundt 23 i går kveld! Dette er ikke første gangen han sover så lenge altså, men vanligvis våkner han en gang mellom 6-8 når vi legger han så sent. Jaja, han slekter vel på mor si :fnise:

Sender masse sovestøv til dere som måtte trenge det i allefall :strix:

(Forresten så er det litt dumt at han sover så lenge så jeg må opp å pumpe meg når jeg ikke har mer av nesesprayen igjen. Luksusproblem, jeg vet :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Delphina
:fnise: Det høres virkelig ut som B er veloppdragen! :jepp: Hadde C bare sovet som B (hu gjorde det, men ikke nå lengre :Gjesp:) Nyt det så lenge du kan sier jeg nå bare. Ikke det at det er garantert at det snur, men det kan. C sov natt i nesten 6 måneder og vips, plutselig snudde hun. Jeg må si jeg har vært bortskjemt med en baby som sov natt såpass lenge.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempeflott med så deilig netter, da! :jepp: Er jo godt å få sove litt skikkelig. :)

Lenge siden jeg har skrevet her, men jeg leser regelmessig. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Signerer Delphina! NYT det! Her sov snuppa natta gjennom en hel måned, men det gikk over. Sier ikke at det går over for B, men i tilfellet, så bare husk å nyte det så godt du kan :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Det høres virkelig ut som B er veloppdragen! :jepp: Hadde C bare sovet som B (hu gjorde det, men ikke nå lengre :Gjesp:) Nyt det så lenge du kan sier jeg nå bare. Ikke det at det er garantert at det snur, men det kan. C sov natt i nesten 6 måneder og vips, plutselig snudde hun. Jeg må si jeg har vært bortskjemt med en baby som sov natt såpass lenge.

Klart han er veloppdragen! :fnise: Jeg nyter det virkelig når han sover så lenge. Håper selvfølgelig det ikke snur, men er veldig forberedt på at det kan skje :jepp:

Kjempeflott med så deilig netter, da! :jepp: Er jo godt å få sove litt skikkelig. :)

Lenge siden jeg har skrevet her, men jeg leser regelmessig. :jepp:

Det er veldig godt med slike netter :jepp:

Jeg leser inne hos deg regelmessig også, selv om jeg ikke skriver hver gang altså :sjenert:

Signerer Delphina! NYT det! Her sov snuppa natta gjennom en hel måned, men det gikk over. Sier ikke at det går over for B, men i tilfellet, så bare husk å nyte det så godt du kan :)

Jeg nyter det virkeig. Er så deilig å våkne om morgenen å være opplagt. Husker hvor trøtt jeg var tidligere når han våknet på natten, og i tillegg bestemte at det var morgen tidlig. Så med det i bakhodet nyter jeg hver morgen jeg er opplagt :fnise:

Endret av Pjusk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

3-mnd. kontrollen fikk fint. Han legger på seg og vokser perfekt etter sin egen kurve :)

-

B sovnet mellom 2000 og 2030 i kveld, og våknet når vi la oss ca 2330. Dette er uvant, men tror det kan ha noe med at vi la han i vugga si i kveld, og ikke vognbagen som han bruker å sove i. Uansett, han fikk mat, men nektet å sove igjen. Jeg prøvde å vugge han i vugga, bysse og alt jeg kom på å prøve, men så fort jeg la han ned i vugga igjen så våknet han. Nå har han endelig sovnet igjen.. i vognbagen :sjenert: jeg orket rett og sltett ikke prøve mer, for ingenting virket. Vi får prøve igjen når samboeren har fri, for jeg orker ikke holde på alene. Nå skal jeg skynde meg å sove litt jeg også!

Endret av Pjusk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, denne sovingen er en utfordring etter hvert... Vi har bare latt han styre det selv så langt, men må vel snart endre litt på det, og ser at det blir mindre artig.... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du fikk sove litt i natt :)

Er best å ta disse utfordrningene sammen. Kan bli veldig hardt alene. En mamma trenger søvn og. Ikke minst!

Håper alt står bra til med dere, og at dere er en lykkelig liten familie :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Delphina

Vogndelen er liten tenker jeg, så kanskje gjøre det litt "trangere" i vuggen også? Vet ikke om det er stor forskjell, men det er gjerne sånn at enkelte babyer har litt problemer med det å sove i en stor verden.

:klemmer: Og ja, en mor trenger søvn! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, denne sovingen er en utfordring etter hvert... Vi har bare latt han styre det selv så langt, men må vel snart endre litt på det, og ser at det blir mindre artig.... :sjenert:

Ja, vi har latt han styre det selv vi også, men tenker det kan være greit å begynne å gi han noen rutiner, eller er det for tidlig? :klo:

Håper du fikk sove litt i natt :)

Er best å ta disse utfordrningene sammen. Kan bli veldig hardt alene. En mamma trenger søvn og. Ikke minst!

Håper alt står bra til med dere, og at dere er en lykkelig liten familie :)

Vel, han har bestemt seg for at han skal ha mat mellom 04 og 05 nå da, så sover han 2-3 timer til, så skal han opp. Veldig uvant, så jeg er stuptrøtt om dagene, men det er greit. Greit å ikke sove bort hele dagen (spesielt når det er så fint vær som nå), så jeg får heller bare begynne å legge meg tidligere.

Men jeg har lært ja, disse utfordringene tar vi sammen :ler:

Vi har det fint alle sammen, og trives som den lille familien vi er :)

Vogndelen er liten tenker jeg, så kanskje gjøre det litt "trangere" i vuggen også? Vet ikke om det er stor forskjell, men det er gjerne sånn at enkelte babyer har litt problemer med det å sove i en stor verden.

:klemmer: Og ja, en mor trenger søvn! :jepp:

Ja, vi har prøvd å gjøre det trangere i vugga også, men han vil ikke sove der likevel :sjenert: Kan hende vi må prøve å gjøre det enda tranger da, for han har enda mye plass i vugga.

:klemmer: Ja, det merker jeg godt. Forskjell på de dagene jeg har fått en god natts søvn, og de dagene jeg har sovet lite :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi puttet den laaaange puta jeg brukte mens jeg var gravid oppi vugga hans vi.. Brettet den liksm rundt hodeenden, så da ble det veldig lunt og godt. Han trives godt oppi der, men om det er pga puta vet jeg jo ikke da, men innbiller meg at den hjelper veldig... Vuggen er omtrent den eneste plassen hans sovner lett av seg selv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Vi puttet den laaaange puta jeg brukte mens jeg var gravid oppi vugga hans vi.. Brettet den liksm rundt hodeenden, så da ble det veldig lunt og godt. Han trives godt oppi der, men om det er pga puta vet jeg jo ikke da, men innbiller meg at den hjelper veldig... Vuggen er omtrent den eneste plassen hans sovner lett av seg selv...

Så bra at han sover så godt i vugga si da :jepp: B sovner sjeldent av seg selv for tiden, i tillegg til at han sover veldig lett. Han har jo fremdeles denne favorittsida si, så vi må stimulere han til å ligge på den andre sida når han er våken. Før snudde vi hodet hans mens han sov, men hvis vi prøver å snu han nå, så våkner han med en gang :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...