pandabear Skrevet 20. mai 2011 #121 Skrevet 20. mai 2011 Jupp. Ingen av dem virker klare. Den ene gråter for mye, den andre surmuler for mye. Det jeg tenkte når de sammelignet bildene var at Molly faktisk ligner på en modell, mens Brittany ser ut som en veldig pen skuespiller som er på promotur for sin nye tv-serie. Brittanys nye sveis var derimot fantastisk, mens Molly så eldre ut og ble umiddelbart mindre anvendelig som modell, stakkars. Agh, Tyra, du dreper meg! Egentlig veldig enig i det meste du sier. Men klipte de virkelig håret? Hjelpes!
Fantomina Skrevet 20. mai 2011 #122 Skrevet 20. mai 2011 (endret) . Endret 29. oktober 2015 av Fantomina
Gjesten Skrevet 20. mai 2011 #123 Skrevet 20. mai 2011 Jeg synes Brittany kledde den nye frisyren, men ikke Molly.. Stakkars.. Men jeg var egentlig litt fornøyd med at Brittany vant, for jeg tror hun trenger det mer. Hun har ikke økonomi til å komme igang på egenhånd, det har Molly.
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2011 #124 Skrevet 20. mai 2011 Skjønner virkelig ikke hvorfor de klipte begge så korte på slutten! Hva var vitsen med det? 1
CocoPiaf Skrevet 20. mai 2011 #125 Skrevet 20. mai 2011 Synes de ligna litt mer på modellene som var med i første sesong.. De så ikke så veldig nå-tid high fashion ut lengre
Glynis Skrevet 20. mai 2011 #126 Skrevet 20. mai 2011 Molly med runwayshow-håret før de klippet henne så ut som hun kunne sklidd rett inn i en Sonia Rykiel-kampanje eller gått visning for henne.
Sol79 Skrevet 21. mai 2011 #127 Skrevet 21. mai 2011 Gleder meg til All Stars-cyclusen, men teit at Dominque skal være med. Hun fikk jo en ny sjanse i Modelville på Tyra Banks show. Syns frisyren til Britanny var kjempekledelig jeg. Hun kler godtkort hår. Molly så kanskje litt kjerring ut, men hun hadde jo grusomt hår fra før. Helt flatt og det så konstant fett ut. Rart at de ikke gjorde noe med det før, for hun så jo virkelig ikke ut som en modell.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå