Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Synes det er helt greit at Kaisa gikk ut, hun har ikke sjans i den virkelige moteverdenen uansett. Men hadde jeg fått velge hadde Alex gått, liker virkelig ikke den jenta.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Endelig er vi kvitt Alexandria!

Favoritten min var likevel Kasia, hun hadde best energi og virket mest profesjonell.

• Liker 1
Gjest Anuket
Skrevet

Endelig er vi kvitt Alexandria!

Favoritten min var likevel Kasia, hun hadde best energi og virket mest profesjonell.

?? Har den nye epsioden kommet ut? Ah ikke spoil da....

Skrevet

Ville heller at Molly skulle dra enn Alex faktisk! Hun går meg på neeeervene!

Skrevet

?? Har den nye epsioden kommet ut? Ah ikke spoil da....

Hun spoiler jo ikke når episoden er kommet ut da..

Ja litt blandede følelser her om hva jeg syns om at Alex måtte gå. Hun var utrolig irriterende, men hun var flink og målbevist. Uansett, klarer ikke heie på noen andre enn Kasia.. Og jeg er uenig i at hun ikke har en sjans i moteverdenen, for det ror jeg absolutt hun har!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det virket litt som om Brittany er blitt så sterk og jevnt god at de prøvde å dytte henne ned litt denne episoden slik at det ikke skal bli så åpenbart at hun vinner. Jeg er sikker på hun tok en haug av gode bilder på photoshootet, både Jay og fotografen syntes hun var fortryllende, så valgte de et bilde der de fant noe å kritisere og Nigel sa at hun ikke våget nok. Våget liksom Molly så innmari mye med sitt ene uttrykk og standard bakoverlente pose, da? Synes bare det blir for dumt.

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes det virket litt som om Brittany er blitt så sterk og jevnt god at de prøvde å dytte henne ned litt denne episoden slik at det ikke skal bli så åpenbart at hun vinner. Jeg er sikker på hun tok en haug av gode bilder på photoshootet, både Jay og fotografen syntes hun var fortryllende, så valgte de et bilde der de fant noe å kritisere og Nigel sa at hun ikke våget nok. Våget liksom Molly så innmari mye med sitt ene uttrykk og standard bakoverlente pose, da? Synes bare det blir for dumt.

Enig!

Gjest Armule
Skrevet

Hvor har dere sett gårsdagens episode? Jeg finner ingenting jeg :klo:

Skrevet

Hvor har dere sett gårsdagens episode? Jeg finner ingenting jeg :klo:

Ikke jeg heller fant den noe sted. Da er youtube en veldig fin ting. :nigo:

Synes det var veldig greit at Alexandria gikk ut i dag forresten. :jepp:

Gjest Armule
Skrevet

Har søkt litt rundt på youtube, etter episode 11, men den kommer ikke opp. Og jeg gidde ikke lete gjennom ørten videoer, så får vente til den blir lagt ut andre steder.

Gjest Armule
Skrevet (endret)

Eller, jeg finner denne, men den vil ikke spille av og jeg ser ikke noen flere deler.

edit: jeg finner delene, men kan ikke spille av.

Endret av Arnøy
Skrevet

Har søkt litt rundt på youtube, etter episode 11, men den kommer ikke opp. Og jeg gidde ikke lete gjennom ørten videoer, så får vente til den blir lagt ut andre steder.

Se her. Resten av delene ligger oppforbi denne i spillelisten til høyre.

Gjest Armule
Skrevet

Se her. Resten av delene ligger oppforbi denne i spillelisten til høyre.

Takk. Ser ut som om browsern sliter med youtube for øyeblikket, så får vente og se om det funker etterhvert :)

AnonymBruker
Skrevet

Gidder dere faktisk å lete etter episodene selv? Det er da sider som gjør det for dere. :)

realitytvfan.org er ikke en torrentside, men linker til youtube og dailymotion og er raskt oppdatert på alle slike serier.

Skrevet

Gidder dere faktisk å lete etter episodene selv? Det er da sider som gjør det for dere. :)

realitytvfan.org er ikke en torrentside, men linker til youtube og dailymotion og er raskt oppdatert på alle slike serier.

Den siden bruker jeg å! Elsker den!

Skrevet
ch131.com, ingen over ingen ved siden av. Denne siden er best. Slipper alltid de nyeste episodene først :D
AnonymBruker
Skrevet

ch131.com, ingen over ingen ved siden av. Denne siden er best. Slipper alltid de nyeste episodene først :D

Jeg kommer ikke inn på siden jeg.. hmm

Gjest Armule
Skrevet (endret)

Vel, jeg fant den ikke på min vanlige side jeg ser etter serier på. Så lete blir vel å overdrive litt. Dessuten er jeg ikke fan av å streame/buffre serier fra nett, må ha det på tven i ordentlig kvalitet.

Endret av Arnøy
Skrevet

Bruker Sidereel jeg! Synes det fungerer bra :jepp:

Skrevet

Jeg fant den på youtube :) Og så skal jeg ikke åpne denne tråden igjen før jeg har sett nyeste episode, for det var litt kjipt å vite hvem som gikk ut :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...