Glynis Skrevet 6. mars 2011 #21 Skrevet 6. mars 2011 Ondrei var nydelig. Utrolig fresh, men avslappet look. Jeg syntes ansiktet hennes skilte seg ut fra tidligere mørke modeller. Jeg var sikker på jeg kom til å hate Jaclyn, men det er ganske vanskelig. Jeg har mer lyst til å bli venninne med henne. Synd hun har en litt 80's look, men USA har andre standarder enn Europa og det er godt mulig hun kan jobbe der. ANTM har jo ikke akkurat stor suksess i å sende modeller til Milan og Paris uansett.
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2011 #22 Skrevet 6. mars 2011 Favorittene til nå er Jaclyn, Brittani og Mikaela. Må si det er en helt annen kvalitet på disse jentene enn Eirin, Charlotte, Signe og co fra den norske utgaven. 1
Gjesten Skrevet 10. mars 2011 #23 Skrevet 10. mars 2011 Jeg synes Jaclyn er så søøt Man merker at hun er veldig godt og anstendig oppdratt.
sophiaM Skrevet 10. mars 2011 Forfatter #24 Skrevet 10. mars 2011 Jeg synes Jaclyn er så søøt Man merker at hun er veldig godt og anstendig oppdratt. Ja, enig! Jaclyn er helt herlig søt ^^ Men favoritten er fortsatt MOLLY, selv om hun fikk det verste håret stakkars ;O She's still workin'it ! Begynner også å like Brittany, hun er så sykt pen. Men hva er greia til Alexandria x) Hun er en massiv annoying bitch.. Men man må jo alltid ha med noen sånne også! Syns forresten det var fortjent at Dominique røk ut, likte henne ikke fra første sek...
Gjesten Skrevet 10. mars 2011 #25 Skrevet 10. mars 2011 Jeg liker også Molly, men jeg faller så lett for den Southern belle-stilen til Jaclyn. Det er så ærlig og mykt. Alle andre satt og sa om Alexandria "She's such a bitch" mens Jaclyn sa "I don't want to sound like a mean person, but there comes a time when you cross the line"
UnderCover Skrevet 10. mars 2011 #26 Skrevet 10. mars 2011 Jeeii, der røk hun ut !!! ikke et sekund for tidlig!
Fantomina Skrevet 10. mars 2011 #27 Skrevet 10. mars 2011 (endret) . Endret 29. oktober 2015 av Fantomina
sophiaM Skrevet 10. mars 2011 Forfatter #28 Skrevet 10. mars 2011 Jeg gleder meg veldig til å se hvordan de kommer til å fikse opp håret til Molly... Det er nok helt forferdelig ødelagt på grunn av de weevsene.
Gjesten Skrevet 10. mars 2011 #29 Skrevet 10. mars 2011 Jeg er enig i at make-overene var kjedelige i år. De gjorde liksom bare mer av det alle hadde allerede Jeg håper de klarer å fikse håret til Molly da, det der ble ikke mye pent.. Nå fant jeg plutselig ut hvem Alexandria minner meg om! Renee som var med for noen år siden 1
Glynis Skrevet 10. mars 2011 #30 Skrevet 10. mars 2011 Monique som favoritt? Hun er så utrolig uinspirert og uinspirerende. Jaclyn, Mikaela og Brittani er fremdeles mine favoritter. Håper Mikaela får ut sitt potensiale, og at Jaclyn ikke blir for ensidig. Alexandria vil jeg faktisk ikke se hjem ennå, jeg vil se henne crash and burn før det. Sakte men sikker nedgang, mens alle andre reiser seg. Jeg vil hun skal være dårligst på utfordringer og nest dårligst på et par bilder på rad slik at hun blir jekket ned et hakk! Så kan hun åke på hodet ut etterpå.
pandabear Skrevet 11. mars 2011 #31 Skrevet 11. mars 2011 Jeg er enig i at make-overene var kjedelige i år. De gjorde liksom bare mer av det alle hadde allerede Jeg håper de klarer å fikse håret til Molly da, det der ble ikke mye pent.. Nå fant jeg plutselig ut hvem Alexandria minner meg om! Renee som var med for noen år siden Jeg syns faktisk det er ett eller annet osm minner meg om Cameron Diaz ved Alex. Hun er forøvrig en skikelig bitch, og jeg ser gjerne at hun ryker raskt. Enig. Make-overene var boring.. Mine favoritter er Molly, Brittani og Kesia, men liker de fleste egentlig..
pandabear Skrevet 17. mars 2011 #32 Skrevet 17. mars 2011 Tyra redder uka! Det er bare sååå utrolig mye bedre enn den norske at jeg kan ikke få sagt det nok! Kasia er fortsatt en favoritt hos meg! Syns det er veldig mange "pene" pene med i år, om dere skjønner hva jeg mener? Liker sammensettningen av folkene. Forresten bare jeg som ble overrasket over hvor bra alle egentlig klarte seg på reklame snutten? Pleier jo å være helt katastrofe for noen!
^^Belle^^ Skrevet 17. mars 2011 #33 Skrevet 17. mars 2011 (endret) Åh, det er så gøy. :happy: Mine favoritter er Molly, Brittany og hun litt space-a som alltid går med musefletter - Hannah heter hun. Liker også Monique, særlig bie-bildet. Det var dødsfint! Endret 20. mars 2011 av ^^Belle^^
Thunderbat Skrevet 19. mars 2011 #34 Skrevet 19. mars 2011 Jeg har ikke sett den norske en gang jeg, det har aldri levd opp til skikkelig amerikansk drama. Jeg synes også det er mange flotte jenter med i år. Har ingen klar favoritt enda. Liker godt både Brittany og Molly. Synes at Alexandria er nydelig, synd hun er en total bitch
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2011 #35 Skrevet 24. mars 2011 Alexandria blir faktisk styggere jo mer vi blir kjent med henne. Jeg klarer ikke å se forbi en slik personlighet, så nå begynner jeg å synes at hun er en av de minst pene der inne. Mikaela var nydelig i reklamefilmen, synd hun ikke får det helt ut på photoshoots. Hun ser litt anemisk ut til tider, men herregud for noen trekk. Monique irriterer meg, hun ser ut som Megan Fox sin kjedelige lillesøster, og selv om jeg også lurer på hva det står i Alexandrias dagbok var det ikke spesielt sjarmerende å lese i den. Ellers vil jeg fremdeles adoptere Jaclyn, og Brittani imponerer. Hun er det motsatte av Mikaela, ganske ordinært utgangspunkt, men får det til på bilder. Og museflettene til Hannah hadde jeg klippet av om jeg hadde vært i nærheten av henne, hun jo ikke akkurat så veldig high fashion ut med dem!
Gjesten Skrevet 28. mars 2011 #36 Skrevet 28. mars 2011 Jeg håper det går bedre for Molly når hun får ut det grusomme håret. Jeg liker fremdeles Jaclyn best, hun er så skjønn Jeg liker Hannah også, hun minner meg om Analeigh som var med for noen sesonger siden. Hun var dessuten nydelig med håret ute av de flettene!
Gjesten Skrevet 31. mars 2011 #37 Skrevet 31. mars 2011 Etter denne ukens episode liker jeg Mikaela mye bedre. Jeg har aldri egentlig lagt merke til henne før, men i denne episoden fikk hun litt personlighet, og det virker som hun virkelig jobber med det Tyra sier hun sliter med. Jeg var egentlig sikker på at Alexandria skulle gå ut denne uken, irriterer meg at hun alltid kommer seg videre Egentlig helt greit at Monique gikk ut da, den holdningen ville hun ikke kommet langt med uansett.
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2011 #38 Skrevet 31. mars 2011 Når går dette på tv? har ikke fått med meg at det har begynt en ny sesong på norsk tv.
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2011 #39 Skrevet 31. mars 2011 Når går dette på tv? har ikke fått med meg at det har begynt en ny sesong på norsk tv. Går på amerikansk tv, eventuelt på nett.
CocoPiaf Skrevet 31. mars 2011 #40 Skrevet 31. mars 2011 Monique var helt forferdelig denne uka! Tipper jeg så henne himla med øynene minst 10 ganger under episoden. Hun fikk skikkelig dårlig holdning til slutt.. Tidligere har hun jo vært i så godt humør og virket grei. Nå ble hun bare irriterende! Så det var greit for meg at hun dro ut i dag. Men Alex bør dra snart, selv om hun skaper underholdning! ..man må jo ha noen som fikser litt drama alle andre er så snille og rolig! 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå