Gina_ Skrevet 5. mai 2011 #102 Skrevet 5. mai 2011 Jeg takler ikke Brittany... She needs to go! Jeg håper hun vinner jeg Liker henne! 1
CocoPiaf Skrevet 5. mai 2011 #103 Skrevet 5. mai 2011 Jeg fant den på youtube Og så skal jeg ikke åpne denne tråden igjen før jeg har sett nyeste episode, for det var litt kjipt å vite hvem som gikk ut Det er veldig lurt
Gjesten Skrevet 6. mai 2011 #104 Skrevet 6. mai 2011 ENDELIG gikk Alex ut! Har ventet på det gjennom hele serien Jeg liker alle de tre som er igjen veldig godt, tror kanskje jeg heier på Brittany, men ikke til den grad at jeg blir skuffet hvis noen andre stikker av med seieren. 1
sophiaM Skrevet 8. mai 2011 Forfatter #105 Skrevet 8. mai 2011 Skjønner ikke hvorfor ikke Hannah røyk ut nå sist. Har hun i det hele tatt vunnet en challenge eller fått beste bildet? Hun er så average og dårlig, Alexandria gjorde hvertfall noe ut av seg.. Men fortsatt: GO MOLLY ^^
CocoPiaf Skrevet 8. mai 2011 #106 Skrevet 8. mai 2011 (endret) Molly er den siste som burde vinne! da hadde det vært bedre med Alex. Heier egentlig på ingen ellers.. Alle er helt ok. Synes ikke noen av de passer i Italian Vouge.. Edit: skriveleif Endret 8. mai 2011 av CocoPiaf
Gjesten Skrevet 9. mai 2011 #107 Skrevet 9. mai 2011 Tja, jeg mener Brittany kanskje kunne funke der. Men ellers er jeg enig i at ingen av dem er fantastiske...
CocoPiaf Skrevet 12. mai 2011 #108 Skrevet 12. mai 2011 Synes det var greit at Hannah gikk ut. Irriterer meg litt at Molly tar så bra bilder, hun er jo alltid så fæl og sur. Men denne episoden virket hun litt bedre ihvertfall ..bildene hennes er jo fantastiske! Det skal hun ha. Brittany er litt sutrete hun og, men liker henne litt bedre. Går egentlig litt for det samme hvem som vinner Spennende da
Glynis Skrevet 13. mai 2011 #110 Skrevet 13. mai 2011 Det lå vel i kortene at Hannah gikk ut. Jeg håper forresten hun faktisk ser på serien selv og ser hvor mye penere hun er med håret enkelt og bølgete ned med midtskill i stedet for to tjafsete musefletter eller rotete samlet bak. Jeg synes hun er totalt forglemmelig når hun har håret slik, men med håret ned minnet hun meg faktisk på at hun er pen og ikke bare en hvem-som-helst-random-looking-jente.
CocoPiaf Skrevet 17. mai 2011 #111 Skrevet 17. mai 2011 (endret) Dere har hørt hvordan sesong 17 skal være? En All-Star Special! Gjett hvem som er med fra sesong 16 da.. Ingen andre enn Alex vel!! Her er lista over alle som skal være med; Cycle 1: Shannon Stewart, runner-up Cycle 2: Camille McDonald, fifth place Cycle 4: Brittany Bower, fourth place Cycle 5: Bre Scullark, third place Cycle 5: Lisa D’Amato sixth place Cycle 9: Bianca Golden, fourth place Cycle 10: Dominique Reighard, fourth place Cycle 11: Isis King, 10th place Cycle 11: Sheena Sakai, sixth place Cycle 12: Allison Harvard, runner-up Cycle 13: Laura Kirkpatrick runner-up Cycle 14: Angelea Preston, fourth place Cycle 15: Kayla Ferrel, fourth place Cycle 16: Alexandria Everett, fourth place Tror det kan være litt moro jeg ..vet ikke om det skal være normal konkurranse igjen, eller om det skal være noe annet? Hva tror dere? Endret 17. mai 2011 av CocoPiaf
Gina_ Skrevet 17. mai 2011 #112 Skrevet 17. mai 2011 Oi, det hadde blitt interessant! Jeg satt og tenkte på det en dag, om ikke det hadde vært moro med en konkurranse blant alle vinnerne, men dette er jo enda bedre Hvor fant du dette? Husker Dominique, Isis, Allison, Sheena, Laura og Kayla, og mente at både Allison og Laura burde ha vunnet, så dette kan bli moro om det stemmer! Ikke minst å se hva de har gjort i mellomtiden...
Glynis Skrevet 18. mai 2011 #113 Skrevet 18. mai 2011 Jeg husker alle utenom Brittany Bower. Camille må være ganske gammel nå? Syntes ikke hun var ung og fresh-faced i sin sesong engang. Jeg gleder meg til å se trainwrecket Lisa i interaksjon med de andre sterke personlighetene. Jeg ville ikke kalt et show med Lisa, Dominique, Angelea og Sheena for et modellprogram dog, men det hadde vært gøy som et annet realityshow. At Isis er tilbake irriterer meg, hun hadde lite energi og var rett og slett en dårlig modell. Absolutt ingen entusiasme i poseringer eller når hun møtte folk.
Gjesten Skrevet 18. mai 2011 #114 Skrevet 18. mai 2011 Ååå så bra at Isis skal være med! Husker jeg likte henne kjempegodt, syntes det var kjempedumt at hun ikke klarte å gi alt. Hurra for ny sjanse Jeg synes det var greit at Hannah gikk ut. Jeg liker både Brittany og Molly, men tror kanskje jeg heier bittelitt mer på Brittany.. Blir spennende å se hvordan det går, men jeg er egentlig ganske sikker på at Molly vinner.
Gjesten Skrevet 18. mai 2011 #115 Skrevet 18. mai 2011 Nå har jeg googlet litt, og jeg husker jo faktisk nesten alle som skal være med i All-Star-sesongen. Mange av dem likte jeg kjempegodt også, så dette gleder jeg meg til! Noen som vet når det begynner? De jeg husker at jeg likte godt er: Isis, Sheena, Allison, Laura og Kayla.
Gjest Sjokoladebolle Skrevet 18. mai 2011 #116 Skrevet 18. mai 2011 Jeg er så lei av Molly, hun snakker om det samme hele tiden, og er generelt misfornøyd
Gjest Iah Skrevet 18. mai 2011 #117 Skrevet 18. mai 2011 Oh Allison! Elsket henne, supert at hun får en sjanse til!!
^^Belle^^ Skrevet 19. mai 2011 #118 Skrevet 19. mai 2011 Woohoo! Noen som har sett aller siste episode?
Glynis Skrevet 19. mai 2011 #119 Skrevet 19. mai 2011 Jupp. Ingen av dem virker klare. Den ene gråter for mye, den andre surmuler for mye. Det jeg tenkte når de sammelignet bildene var at Molly faktisk ligner på en modell, mens Brittany ser ut som en veldig pen skuespiller som er på promotur for sin nye tv-serie. Brittanys nye sveis var derimot fantastisk, mens Molly så eldre ut og ble umiddelbart mindre anvendelig som modell, stakkars. Agh, Tyra, du dreper meg!
Gina_ Skrevet 19. mai 2011 #120 Skrevet 19. mai 2011 Jess, ENDELIG vant personen jeg heiet på! Det skjer aldri Men jeg syns begge var veldig gode.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå