Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Sjokoladebolle
Skrevet

Jeg melder meg inn i klubben sammen med de som er skuffet over avgjørelsen.. Helt helt feil.

Enig :kjefte:

Særlig med tanke på at hun måtte hjem etter å ikke ha gjort det bra i kun en episode, mens andre jenter har fått flere sjanser på å bevise at de kan ta gode bilder :tristbla:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjeeeedelig ... Ukas episode med highlights :( Typisk

Skrevet

Ok, jeg tar det tilbake. Den viste seg å være ganske artig allikevel. Og for dere som savner Jackie like mye som meg kommer til å få dere en god latter ^^ haha

Skrevet

Her er min topp-5 liste :

1. Molly

2. Brittney

3. Kasia

4. Alexandria

5. Hannah

Hva mener dere?

Skrevet

1. Jaclyn

2. Jaclyn

3. Jaclyn

4. Jaclyn

5. Jaclyn

:sukk:

• Liker 1
Skrevet

Her er min topp-5 liste :

1. Molly

2. Brittney

3. Kasia

4. Alexandria

5. Hannah

Hva mener dere?

1. Brittney

2. Kasia

3. Molly

4. Hannah

5. Alexandria

AnonymBruker
Skrevet

1. Brittani

2. Kasia

3. Hannah

4. Molly

5. Alexandria

Skrevet

Det var veldig interessante tredve sekunder med fjorårets vinner Ann, gitt... :roll:

Skrevet

Jeg har ingen liste for øyeblikket. Jeg kommer faktisk ikke over at de sendte ut Jaclyn, jeg tror aldri jeg har vært så uenig i en avgjørelse på ANTM før. Det eneste jeg er sikker på nå er at jeg ikke vil at Alex skal komme langt, og at den dårlige holdningen til Molly begynner å irritere meg veldig.

Skrevet

Det var veldig interessante tredve sekunder med fjorårets vinner Ann, gitt... :roll:

Ja :fnise: For et par sesonger siden hadde de sånne innslag med "top models in action", det de viste oss hva tidligere deltakere drev med nå. Det var moro synes jeg, savner de innslagene :sukk:

Skrevet

Jeg er sikkert den eneste som heier på Alexandria :sjenert:

Gjest Anuket
Skrevet

Synes denne episoden var bra, likte at vi kunne se andre sider av jentene, litt mer tullete og ja seg selv? Selv Alexandria var greiere :) Gleder meg til neste!

Skrevet

Noen andre som har fått med seg dette?

With AMERICA’S NEXT TOP MODEL ordered for both cycles next season, The CW’s signature reality series will kick-off the Fall with its first-ever All-Star Edition, featuring the models who became breakout characters and who had the most memorable stories from past cycles. Additional details about the cast, judges and prizes for the All-Star cycle of TOP MODEL will be announced at a later time.

Tror det kan bli megakult! :nigo:

Skrevet

^ Oj, spennende!

Skrevet

Fillern heller! Hvem skal jeg heie på nå?

Brittney er rimelig irriterende, Hannah er så utrolig anonym fortsatt, Molly klager verre enn alle til sammen, og ja, Alex er alex..

Skrevet

Jeg trodde de sa noe om at hvis Alexandria oppførte seg slik en eneste gang til så røk hun ut? Tydeligvis ikke.

Skrevet

IRRITERENDE. Blir bare mer og mer sur på Tyra, jeg. Hun sa helt klart fra sist Alex fikk kjeft at dette var sist sjanse. Tydeligvis ikke. Mens Brittany har en liten hendelse og Tyra legger henne for hat :roll:

Nå liker Jeg best Hannah og Brittany :skravle:

Skrevet

Jeg klaaaarer ikke Molly :kjefte: snakk om å være negativ og fryktelig god på å klage!

Aner egentlig ikke hvem jeg heier på, ingen av de som skiller seg ut på en "vinnerlig" måte.. :klo:

Går nesten for det samme hvem som vinner. (så lenge det ikke er Molly :sjenert: )

Skrevet

Gleder meg allerede! :)

Skrevet

Haha, all star edition faktisk! Kan jo bli artig det! :popcorn:

Forøvrig synes jeg det var dumt at Alex fikk bli i dag!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...