Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Wow! Drama drama! Jeg liker fortsatt ikke Alex, og syns hun er falsk. Skjønner godt at brittany fikk nok. Noen ganger rener bare begeret over. Litt rart at tyra ikke en gang tror hun kan gjennvinne tillitten. Alle gjør feil. Favoritten er fortsatt Kasia, men liker Jaclyn godt og :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes Top model var bedre før. I de første sesongene. Synes Tyra hadde mye mer kontakt med modellene. Hun kom ofte på besøk i leiligheten og hadde samtaler med de både en og en og alle sammen. Synes ikke hun har hatt den kontakten med modellene nå slik som hun hadde i de første sesongene. Da pleide hun også å ta de med ut å spise osv. Ble ordentlig kjent med de. Sånt har hun sluttet med. Jeg likte veldig godt Top model da Janice Dickenson eller hva hun heter var dommer. Jeg savner også de utfordringene de hadde under jury møtet før. Synes det er dumt de har sluttet med det. Jeg likte Tyra mye bedre før å. Nei Top model var bedre før i tiden :) De beste sesongene var sesong 1-4 synes jeg.

Skrevet

Der er jeg litt uenig. For jeg føler det har gjort det litt mer proffesjonelt, og litt mindre reality, men mulig det er derfor det ikke er like underholdene..

• Liker 2
Skrevet

Wow! Drama drama! Jeg liker fortsatt ikke Alex, og syns hun er falsk. Skjønner godt at brittany fikk nok. Noen ganger rener bare begeret over. Litt rart at tyra ikke en gang tror hun kan gjennvinne tillitten. Alle gjør feil. Favoritten er fortsatt Kasia, men liker Jaclyn godt og :)

Enig. Og jeg forstår virkelig ikke hvorfor Alexandria har fått så utrolig mange sjanser nå, mens Tyra ikke var villig til å gi Brittany en eneste en. :klo:

AnonymBruker
Skrevet

Hvor kan en se dette?

Skrevet

Jeg ble skikkelig irritert på dommerene i dag. Nei, Brittany burde ikke snakket om det foran klienten, men hun snakket faktisk ikke høyt. Klienten OG Nigel kan umulig ha hørt det før Alexandria kastet seg inn og de to begynte å krangle. Jeg kan ikke fatte og begripe at Brittany skal få hele skylden for det der!

Utenom det er jeg veldig fornøyd med denne episoden, liker at Jaclyn fikk beste bilde :rodmer:

• Liker 1
Skrevet

Alexandria tar jo all oppmerksomheten der inne jo! Alle episodene handler om at hun ikke kommer overens med de andre, og at hun (ifølge henne selv) er sååå over de andre, og at hun kommer til å hevne seg ved å vinne og blablabla...

Hun er ikke modell!? Så¨dere bilde hennes nå i den siste epsioden? Hvem som helst kan kle seg opp i fake pels, stelle seg opp foran en vegg og se mot siden! Hva er det med TopModel som er så glad i jenter som lager over the top drama? :popcorn:

Go Molly :duskedame:

Skrevet

"I AM the strong one!! I am strong!!" klassiker av Alex :fnise:

Skrevet

Sier meg enig med alle her, jeg skjønner ikke hvorfor de skal gi Alexandria sjanse etter sjanse. Og ikke skjønner jeg at det Brittani gjorde var så utilgivelig heller.

• Liker 2
Skrevet

Okei, den hadde jeg ikke sett komme.

Syns ikke det var fortjent, hun har jo ikke hatt noen andre dårlige uker.

Syns Hannah skiller seg veldig lite ut, og hun er kjedelig.

Alex er flott å se på no doubt, men liker hun fremdeles ikke!

Heia Kasia :)

Skrevet

Jeg er utrolig skuffet over denne avgjørelsen! Hun begynte på et høyt nivå og har bare blitt bedre og bedre for hver uke. Jeg skjønner ikke hva som var grunnlaget for å sende henne hjem i det hele tatt :kjefte: Hun var den beste, og nå er jeg nesten ikke motivert for å se på lenger :sukk: Stakkars søta. Håper hun gjør det kjempebra i bransjen så dommerne kan se at de dreit seg ut.

• Liker 2
Skrevet (endret)

.

Endret av Fantomina
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet jeg er påvirket av at jeg kjenner personligheten hennes, men jeg mener virkelig at Alexandria ikke er spesielt fresh-faced eller attraktiv. Jeg liker ikke det selvmedlidende uttrykket hennes, og jeg synes ikke hun er spesielt søt når hun snakker. Hun har en datert look, håret er kjipt og fjeset bare ..er der. Choker-smykker er heller ikke helt 2011, og det ser sjelden bra ut.

Gjest Sjokoladebolle
Skrevet

Jeg er skuffa :tristbla: Fy faen som de forskjellsbehandler jentene, men det er vel egentlig ikke noe nytt da. Det er vel noe som har skjedd i tidligere sesonger også.

Skrevet

Jeg synes heller ikke Alex er pen. I det hele tatt. MEN hun har tatt godt bilder og vist seg fra en god side i det siste (for de riktige personene, vel å merke), så jeg kan skjønne at hun gjør det godt for tiden.

Skrevet

Jeg er utrolig skuffet over denne avgjørelsen! Hun begynte på et høyt nivå og har bare blitt bedre og bedre for hver uke. Jeg skjønner ikke hva som var grunnlaget for å sende henne hjem i det hele tatt :kjefte: Hun var den beste, og nå er jeg nesten ikke motivert for å se på lenger :sukk: Stakkars søta. Håper hun gjør det kjempebra i bransjen så dommerne kan se at de dreit seg ut.

Enig!! :kjefte:

AnonymBruker
Skrevet

Hver gang Tyra ramser opp premiene og de viser Anns reklamebilde fra i fjor så grøsser jeg nedover ryggen. Det er ikke pent! Jeg ser ennå ingen modell i fjeset hennes.

• Liker 1
Skrevet

Jeg melder meg inn i klubben sammen med de som er skuffet over avgjørelsen.. Helt helt feil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...