sophiaM Skrevet 24. februar 2011 #1 Skrevet 24. februar 2011 (endret) Har nettop sett den første episoden. Dette er noe annet enn Christer Falck og Mona Grudt! -Weee ^^ Mine foreløpige favoritter er nok Molly og Dalya Edit: Innlegget er redigert ihht reglene om ulovlig nedlastig. Iah, mod Endret 25. februar 2011 av Iah
UnderCover Skrevet 24. februar 2011 #2 Skrevet 24. februar 2011 (endret) Weeee takk for tipset, jeg har gledet meg en stund nå Endret 24. februar 2011 av BippeStankelbein
pandabear Skrevet 24. februar 2011 #3 Skrevet 24. februar 2011 Ja, jeg digget den første episoden.. Ble bare litt nysgjerrig på om de modellene som først fikk ja var skuespillere,. elelr om de ble skuffet senere? Elsker panelet! Tyra, Andrew og mr. handsome Og såklart mis jay Har skikkelig troen på denne sesongen
sophiaM Skrevet 24. februar 2011 Forfatter #4 Skrevet 24. februar 2011 Ja, jeg digget den første episoden.. Ble bare litt nysgjerrig på om de modellene som først fikk ja var skuespillere,. elelr om de ble skuffet senere? Elsker panelet! Tyra, Andrew og mr. handsome Og såklart mis jay Har skikkelig troen på denne sesongen Ja, det tenkte jeg også på .. Litt dårlig gjort hvis de først fikk ja, men senere var det ikke tilfelle allikevel. Håper på din teori om at de var skuespillere ^^
Gjest Anuket Skrevet 24. februar 2011 #5 Skrevet 24. februar 2011 Elsker ANTM, skal mye heller se på dette en den norske versjonen! Den ligger forøvrig og på youtube
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2011 #6 Skrevet 24. februar 2011 Endelig har den begynt ! WIUUUHUU Ingen flere glamourmodell "shoots" med gamle norske glamourmodeller, dette er ekte vare :D 1
UnderCover Skrevet 24. februar 2011 #8 Skrevet 24. februar 2011 Da har jeg sett ferdig første episode Har ingen favoritter enda, men synes hun som ikke røk fra bottom two heller skulle dratt. Forressten, er det fregner eller er det bare masse masse utvekster i ansiktet hennes??
sophiaM Skrevet 25. februar 2011 Forfatter #9 Skrevet 25. februar 2011 Da har jeg sett ferdig første episode Har ingen favoritter enda, men synes hun som ikke røk fra bottom two heller skulle dratt. Forressten, er det fregner eller er det bare masse masse utvekster i ansiktet hennes?? Så ikke helt hva det var i ansiktet hennes. Men tror det var fregner.. Det så jo litt ut som hun hadde veldig kvisete hud da? Men jeg vet ikke
pandabear Skrevet 25. februar 2011 #10 Skrevet 25. februar 2011 De nevnte jo fregnene hennes flere ganger, så var nok freiner ja.
Gjest Iah Skrevet 25. februar 2011 #11 Skrevet 25. februar 2011 Så første episoden i går, og jeg må si det virker som om nivået er høyt denne sesongen! Blir spennende å se utviklingen. Jeg er helt enig i at dette ikke kan sammenlignes med norske Top Model, det er i en helt annen klasse!
UnderCover Skrevet 25. februar 2011 #12 Skrevet 25. februar 2011 (endret) Så ikke helt hva det var i ansiktet hennes. Men tror det var fregner.. Det så jo litt ut som hun hadde veldig kvisete hud da? Men jeg vet ikke Var akkurat det det gjorde Forressten så lignet hun VELDIG på den dukken i "The Real Girl" Endret 25. februar 2011 av BippeStankelbein
Gjesten Skrevet 25. februar 2011 #13 Skrevet 25. februar 2011 Åh, takk for tips, har ventet på ny sesong! Skal begynne å se lørdag eller søndag
sophiaM Skrevet 25. februar 2011 Forfatter #14 Skrevet 25. februar 2011 Var akkurat det det gjorde Forressten så lignet hun VELDIG på den dukken i "The Real Girl" hahaha åh dæven !
pandabear Skrevet 3. mars 2011 #15 Skrevet 3. mars 2011 (endret) Syns virkleig Domenique(hun med fregnene) hadde ett gruusomt bilde, og skjønner ikke at dommerne likte det så godt! Like rikke ALendria. EDIT: snakker om episode 2! Endret 3. mars 2011 av pandabear
Gjest Anuket Skrevet 3. mars 2011 #16 Skrevet 3. mars 2011 Syns virkleig Domenique(hun med fregnene) hadde ett gruusomt bilde, og skjønner ikke at dommerne likte det så godt! Like rikke ALendria. EDIT: snakker om episode 2! Er episode ute på youtube?
Gjest Cerridwen Skrevet 3. mars 2011 #17 Skrevet 3. mars 2011 Var så deilig å sjå ANTM igjen!! Spesielt etter å ha sett eit par episodar av den skitdårlege norske versjonen. The J's, Nigel, Andrew og Tyra!
Gjesten Skrevet 3. mars 2011 #18 Skrevet 3. mars 2011 Syns virkleig Domenique(hun med fregnene) hadde ett gruusomt bilde, og skjønner ikke at dommerne likte det så godt! Like rikke ALendria. EDIT: snakker om episode 2! Jeg er helt enig, likte ikke bildet hennes i det hele tatt Men er det ikke makeover snaaaaart??
Gjest Anuket Skrevet 3. mars 2011 #19 Skrevet 3. mars 2011 Likte hun som dro hjem jeg! Stakkars jente i hvertfall - håper hun kan bli med i senere cycles
UnderCover Skrevet 5. mars 2011 #20 Skrevet 5. mars 2011 Ferdig med episode 2, og leter febrilsk etter episode 3 selvom den ikke er her enda.. Go Home Bianca!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå