Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hjelp!!!

Jeg har kjøpt TCA-peel 8% på MUA, klarte ikke vente til høsten, er så utålmodig.

Så hva gjør jeg nå..hvordan går jeg fram? Er så redd for å gjøre noe galt.

orker ikke leste gjennom alle disse sidene, så håper noen kan være behjelpelige, da jeg må ha det inn med t-skje.

Takk på forhånd :)

• 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

MD formulation Skin Prepping solution. Kjøpt på Ebay.

Da har jeg kjøpt Skin prepping solution. Skal denne skyldes av igjen, eller være på huden?

Skrevet

Kjøpte et 40% kit på Ebay for noen uker siden. Det inneholder cleanser, toner og selve syren. Kostet ca. 15 dollar... men kittet er lite. Ca. 4 oz. Gangen før dette bestilte jeg på MUA, husker ikke hva det koster der?

Har brukt det en eneste gang, tørr ikke ha det på så lenge! Hadde det bare på ca. 3 min, men huden min er jo vant til dette, så kanskje jeg bør øke tiden?

AnonymBruker
Skrevet

Da har jeg kjøpt Skin prepping solution. Skal denne skyldes av igjen, eller være på huden?

Noen som kan svare å dette?

• 10 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet dette er en gammel tråd, men jeg prøver likevel:

Jeg har rødligheter (vet ikke ordet for det) på visse steder i nsiktet, på haka og på nesevingene. PÅ haka er jeg bare rødlig i huden, mens det på nesevingene ser ut som små små blodårer som gjør at huden ser rød ut.

Sliter også med MASSE svarte prikker på nesa, haka! og i panna. Har endel svarte prikker i hele ansiketet ellers også, men mer spredt.

Har tilsynelatende store porer også, så huden får et grovt preg.

I tillegg til dette har jeg begynt å få små rynker (er 26år).

Hvilken syre passer best til mitt ansikt? Noen som har en teori? :)

Anonym poster: 022d6fbce72c0cbf1a48e16ab5e9af9e

• 2 år senere...
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet også at dette er en gammel tråd - og prøver også likevel! :)

Hvor kan jeg kjøpe serum med syrer som jobber under huden utenom salisyl-syre som jeg er allergisk mot?

Hvor sterk konsentrasjon bør jeg ha av lactic syre og glykolsyre hver for seg samt en anbefalt BHA syre for en hud som får nupper som synes under godt lys i ny og ne?

Takker for svar! :)

Anonymous poster hash: 4c3fd...188

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...