Gå til innhold

The past cannot be changed, the future is still in your power


janne84

Anbefalte innlegg

å drikke seg full etter kun et par timer med søvn er ikke å anbefale..

Å drikke seg full for å glemme problema funka dårlig..

Alkohol gjør at man gjør teite ting.. Havna rett og slett på drit fylla i går, va usjarmerende full! såg x'en til B, vet ho såg meg, og begge var like overlegen.. Klina med tre stk på samme uteplass, skikkellig løs på tråden, fylleringte til de fleste på tlf.listen, inkl B.. ingen tok tlf heldigvis... Så hva sitter jeg igjen med? så vanvittig fyllesyk, vanvittig dårlig selvtilitt, og et stempel som løs på tråden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alkoholen løser som regel veldig lite, men kan være en god venn akkurat der og da. Håper du har hatt en bedre dag utover dagen i dag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke vært noe god dag nei, tror ikke dagen i morgen heller blir bra.. Fy faen jeg er såra!!!! klarer ikke å slutte å tenke på B.. Han er virkelig en fyr som jeg kunne hatt det supert med. Vi har hatt det supert, vi har prata om alt, den kjemien jeg opplevde med han har jeg aldri hatt med noen andre...

Vet det kommer til å gå over, jeg trodde jo jeg aldri kom til å kommer over F, og det gjor jeg jo, så da vil jeg klare det denne gangen og.. Men jeg vil ikke komme over B, jeg vil ha han!

Edit:

Grunnen til at jeg er så såra er etter den praten vi hadde natt til lørdag, jeg åpnet med fullstendig for han. Jeg sa jeg var redd for å blli såra, og det sa han ikke kom til å skje. Men det gjor det jo.. Men samtidig vil jeg ikke ta alle sorgene på forskudd. Kan jo hende har får baller igjen og faktisk tør å gå imot Xdama.. og er det ment at det skal være oss, så skjer det en vakker dag..

Endret av janne84
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fy_fy:

For det første:

Drit i hva som skjedde på byen.

Resten av folka var sikkert så dritings at de fikk ikke med seg en dritt allikevel.

Du er voksen og kan kline med hvem du vil.

Klina er klina!

Ang B,

Vær jævlig glad du er kvitt fyren!

Ja, det var kjedelig at ting endte som de gjorde, men herregud, når det ble slutt med x'en for to ÅR siden og han lystrer når hun plystrer...

Pokker asså, hadde han vært en skikkelig mann ville han bedt henne om og ryke og reise fordi det var en ny dame i livet hans.

Faen heller, du er for god for en guttunge som det der.

:angry:

Strenge MarianneE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tiltrekke meg idioter kan jeg :gjeiper:

Du er herlig Marianne :hjerte: Takk!!!

Og tiltrekke seg idioter kan alle.

Men noen ganger er man kanskje litt ekstra åpen og mottagelig for de som sier det man så gjerne skulle hørt.

Heldigvis er det en ny dag og nye muligheter i morra.

Som Dr.Phil sier: When you know better- you do better!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er helt enig med Marianne. Hvis han ikke klarer å kvitte seg med x-dama, så er det faktisk ikke verdt å kjempe for han. Han er ikke verdt tårene dinne Janne!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor klarer jeg ikke å se at han er en idiot? var nok det at vi pratet i går og han sa der kunne være en mulighet, han måtte bare ordne opp ting med x'en først.. men jeg ga beskjed om at jeg ikke kom til å vente på han, men det er jo akkurat det jeg kommer til å gjøre..

Åååå trenger nok bare tid så får jeg fornuften tilbake.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kose:

Du så ikke at fyren er en idiot fordi noen ganger kommer disse idiotene i en pen og sjarmerende innpakning, og det er alltid en hyggelig ting.

Det går seg til, vennen!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noe med den kjemien vi hadde, har ikke opplevd makan! Når jeg sier til han at må faen meg ikke såre meg, og det sier han at han ikke skal gjøre.. Vi har det supert, det blir :sengekos: og noen timer senere så er det det.. Ååååååååå idiot!!!

Men makan til dårlig samvittighet på et mannfolk har jeg da heller ikke sett.. når vi hadde praten om at dette kunne han ikke alikavel.. Jeg er glad for at jeg var rolig, jeg glad for at jeg sa at jeg ikke var på sint på han, og minte han på at han er en fantastisk fyr.. Jeg syns synd på han fordi x'en har så jævlig balle-grep på han, hun ødlegger han.. men kanskje de fortjener hverandre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff hun der X'en hans må være rimelig psycho!! Og at han lar seg styre av henne ennå?! :daane:

Synes MarianneE og Frigg sier mye fornuftig her altså! :tommelopp:

Jeg vet ikke om jeg ville tort å stole på B... Om han klarer å ligge unna X'en sin for ei stund.. hva skjer om hun kommer tilbake igjen og igjen og "terroriserer" dere?

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns synd på han fordi x'en har så jævlig balle-grep på han, hun ødlegger han.. men kanskje de fortjener hverandre?

Jepp, de fortjener hverandre.

Bare vær glad du ble kvitt ham før forholdet deres hadde blitt dypere og du hadde blitt veldig forelska i ham.

La de styre på, det der kommer nok aldri til og endre seg er jeg redd.

Ny dag idag.

Ny dag, nye muligheter!

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet dere har rett... har sove 10 timer hele helgen, jeg sover ikke når jeg blir lei og deprimert.. Lukker jeg øynene så tenker jeg på B, og da er det bedre å holde seg våken.. Håper jeg får sove i natt.. Planen i dag er å få gå meg en tur å klarne tankene..

Håper jeg klarer å fikse ting med KR, for han er virkelig en bra fyr.. Tenkte jeg skule ta å invitere han på middag og film en dag, har jo ingenting å tape, stoltheten er allerede knust..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Når ting er gal så blir de værre? det er ikke x'en som er syk i hodet, det er faktisk B.. han har ført meg bak lyset til de grader, han har holdt på med mange har visst.. det er x'en som tydeligvis ikke er en x, han har da vært i et forhold med hun.. Gud han er syyyyyk i hodet sitt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å herregud!? Skal dette aldri ta slutt for deg?! :kose::klemmer::hug:

Enda godt du fant det ut før det gikk enda lengre enn det allerede gjorde...

Kanskje dette kan gjøre det lettere for deg å glemme B når det viser seg hva slags drittsekk han egentlig er?

Føler VIRKELIG med deg!! :kose::troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette gjør det nok mye enklere når det gjeld å glemme han. Kan bare ikke skjønne hvordan noen kan leke med andres følelser.. Kommer sikkert mer dritt i vente, vi hadde jo :sengekos: uten kondom, så med min flaks har jeg vel fått kjønnssykdom..

Det som gnager mest opp i det hele er KR, at jeg likte\liker han såpass godt, og at han vet om meg og B.. det beste hadde faktisk vært om jeg hadde fått KR på kroken og B hadde sett oss ilag, for KR er SEXY!! fy faen for en kropp og utseende han har..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...