Gå til innhold

The past cannot be changed, the future is still in your power


janne84

Anbefalte innlegg

3 dager uken er i gang, slike uker liker vi :hjerte: :hjerte:

Ja, det liker vi :jepp:

Og neste uke er det 4 dager for min del og uka etter der er det også 4 dager :hoppe:

(men at en av de ansatte skal ha ferie hjelper ikke akkurat på da :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

heldig du er da frigg! jeg skal ha tre dager uke igjen når det er pinse, skal ha fri fredagen.. så det og blir ei flott uke :)

og det er "bare" 5 uker igjen til sommerferie :) :) :) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda en ny dag, gårsdagen gikk ganske fort.. Satt med årsplanen på jobb før jeg dro på kurs. Kurset var ikke så vanvittig bra, ene var dansk, så da fikk ikke jeg med meg alt, og ei sto å las fra papirene - det blir for lite motiverende.. men noen ideer fikk jeg iallfall..

Og på kvelden var jeg på røde kors og har nå kurs i halvautomatisk hjertestarter! er ikke noe sim-sala-bim det, maskinen prater deg gjennom alt du skal gjøre..

Vurderer å utsette hjemreisen til torsdag, tror det blir stress å reise onsdag.. Må kjøpe mer dåpsgave og, noen som har et tips? har kjøpt et litt stort sølv-hjerte. Smykket kan hun bruke til ungdom\voksen. Tenkte å kjøpe et epletre, men det koster jo jaggu meg 500 kr. Hvor mye er det vanlig å bruke på dåpsgave når man er fadder??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlige kvelden :hjerte:

Rett etter jobb dro jeg på en liten fjelltur, dro hjem å dusjet, så ut å spise med FR og kompis andreas.. Dro hjem til de (de deler leilighet) og baka muffins..

FR ga meg massasje, nyyyyyyyyydeli :rodmer:

Nå får jeg ikke se FR før neste lørdag, da skal vi på ut å sjekke livet på byn :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært "hjemme" en tur, var jo langhelg. I går ble mitt nydelig fadderbarn døpt, flott barnedåp :rodmer:

Nå er det straks jobb og senvakt, kjenner jeg har svært lite lyst på jobb, 4 uker igjen å jobbe så er det ferie!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så koselig med dåp! :strix:

Har begynt å telle ned til ferien jeg også. :jepp:

Du er heldig som ikke har senvakter som varer til kl 22 da. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en dag igjen å jobbe, så er det klart for lang helg igjen. DET liker vi godt :) :)

I helgen er det meninge å feste med FR, jeg har invitert med 4 venniner, men alle har nå trekt seg! så vet ikke helt jeg..

Meningen er iallefall å ta en fjelltur på dagen, så får vi se hva som skjer. Vi driver jo å konkurrere enda, og her kjemper begge med nebb og klør :gjeiper:

Ellers er ting litt tøft på jobb, jeg er da verneombud, og fikk i dag tlf fra en kollega som ikke er fornøgd med styrer i det hele.. Er veldig usikker på hva jeg skal gjøre, hun er jo sjefen min. tenkte jeg skulle ringe kommunen i morgen å spør der hvordan jeg skal gå frem..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg vært med på jentebølgen 2011, 5 km og brukte 34 min, må si meg fornøgd med det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lørdag og naboen begynte å hamre, snekre, sveiser og gud vet hva kl halv 8 om morningen! samtidig står hunden ute å bjeffer :kjempesinna:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lørdag og naboen begynte å hamre, snekre, sveiser og gud vet hva kl halv 8 om morningen! samtidig står hunden ute å bjeffer :kjempesinna:

:ler: Beklager at jeg ler, men jeg syntes det sto: samtidig står hun ute og bjeffer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

!#"%¤¤#"#!!!"?#?!?

Slik er vel tankene og hodet mitt akkurat nå.. Har tilbragt lørdag til i dag med FR, sove i samme seng, kosa og lagt i armkroken.. Hva er det som skjer?!?!? ikke vært noe klining eller :sengekos:, men stryking, massasje,kosing og enda mer kosing og stryking..

Skjerp deg Janne!! det er x'en til vennina di!!!

Men, det er alltid et men! jeg trives i hans selskap og har det kjekt og fint når jeg er med han.. nå er det natt for min del, vært lite søvn de siste nettene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:fnise:

Du Janne, du Janne

Det er jo akkurat dette her vi andre har snakket om og skjønt kom til å skje. Det er jo en grunn til at du er så mye sammen med han: du liker ham!

Og det er jo kanskje like greit at det ikke blir noe sex med en gang ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg liker han, men jeg kan ikke falle for han. Er jo en uskreven regel det: man faller ikke for x'er til venniner, så enkelt er det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noe vi ikke har kontroll over, så er det følelsene våres. Og du kan ikke si at du ikke skal bli forelsket i ham, for hvis det skjer så skjer det uten at du har kontroll over det.

Og det er jo en grunn for at det ble slutt mellom ham og din venninne? Ikke tenk for mye på akkurat det at han har vært sammen med venninnen din. Kanskje han er akkurat den personen du trenger, og skulle du da la den sjansen gå fra deg bare for at han har vært sammen med venninnen din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Skulle virkelig ønske man kunne slutte å tenke.. Forelsket jeg er nok ikke enna, men betatt\smigra det er jeg nok.. Men nå skal han jobbe hele uken, jeg reiser hjem på fredag for å ha utdrikkingslag, tror han skal jobbe en god del neste uke og.. Men neste fredag, altså 24 tror jeg han har fri..

Han jobber en god del, har 125% stilling + han tar en del ekstra vakter.. Han er rake motsetning av x'en i forhold til det å jobbe, ha en arbeidsmoral og ikkje minst være sosial å finne på ting.. Det var jo noen av de "kriteriene" jeg hadde til en evt ny type.. Også er det litt morsom at han er 1,5 år yngre enn meg.. Boytoy!!! :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Jepp lammekjøtt er han! er jo litt stas det ;) men nå har jeg tenkt å ta meg en prat med han neste gang, og si det slikt som det er. Jeg liker han godt, men trenger tid. Det med B og alt det der sitte i enda, og jeg trenger tid til å stole på han og bli bedre kjent med han..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda ikke blitt noe klokere.. Magefølelsen heller mot nei, at dette ikke er så smart.. Har ikke hørt noe særlig fra han de siste dagene, ble et par meldinger frem og tilbake i går.. Han jobber til mandag, så rekner ikke med jeg får se han får siste helgen i juni, det er jo ei god stund til.. Men da får iallefall alt roet seg ned, var noen intense dager i helgen, så er kanskje smart å få alt på avstand.. Nå er det jobb, så er det fysio, så er det kamp!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...