Gå til innhold

The past cannot be changed, the future is still in your power


janne84

Anbefalte innlegg

hva slags mat er det du liker? Jeg skal nå begynne på Ketolysedietten ...perfekt for meg :nigo: Den inneholder alt av mat jeg elsker, nemlig fet og proeinrik mat :jepp:

Les om den og se om det er noe for deg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk Nott!

Notis til meg selv:

- Panini på shell natt til lørdag er ikke lov

- Kebaba fra sjappa natt til søndag er ikke lov

- Mcflurry fra Mc'ern med alt av topping på søndag er ikke lov

:kjefte: :kjefte: :kjefte:

Selvdisiplin eksisterer tydeligvis ikke...

En smell går vi alle på noen ganger.

Det gjelder bare og ikke i opp, og tenke at det er ny frisk start i morra! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva slags mat er det du liker? Jeg skal nå begynne på Ketolysedietten ...perfekt for meg :nigo: Den inneholder alt av mat jeg elsker, nemlig fet og proeinrik mat :jepp:

Les om den og se om det er noe for deg ;)

Tror ikke slike dietter er så bra for kroppen jeg... Men jeg har ikke satt meg så altfor masse inn i det, skal ta å lese litt mer om det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En smell går vi alle på noen ganger.

Det gjelder bare og ikke i opp, og tenke at det er ny frisk start i morra! :jepp:

Og bra det enda er en ny dag i morgen.. holdt meg noe lunde sunn mandag og tirsdag, i dag ble det en ganske stor sjokolade du gitt :nei:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke slike dietter er så bra for kroppen jeg... Men jeg har ikke satt meg så altfor masse inn i det, skal ta å lese litt mer om det..

Denne dietten er ikke noe farlig for kroppen, for du får i deg det du trenger gjennom mat og vitaminer. Og man skal ikke gå på kuren mer enn 6 måneder før man tar en pause med litt mer karbohydrater enn vanlig.

Jeg har faktisk gått ned litt allerede og jg er bare på dag 3 ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke så veldig mye, var å sta å kjøpte batteri til vekta, den viser da -3kg.. Er såklart veldig veldig glad, men føler meg like jævlig fordi om.. hvorfor forsvinner ikke denne j**** magen??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå vet jeg hvorfor vekt er noe dritt uten like!!! i dag viser den +1,5 kg fra i går.. men jeg er på den positive sida, jeg har ikke lagt på meg slik jeg trodde i utgangspunkt. Gir meg selv en god klapp på skuldra! har tross alt vært sykmeldt med gipsa for OG slutta å røyke.. Bra jobba janne!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva vil det si når en som du har møtt og hengt litt med 3-4 ganger de siste ukene ringer det når han er i praha? :rodmer:

Ja han va ganske så full, han kjeda seg, og klokka va 4 på natta.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk ingen aning på hvor jeg har han.. Fra mi side va det å få nye bekjentskap, men etter å ha vært me han noen ganger så skjønte jeg at jeg er begynt å like like han.. men jeg er jo forvirra når det kommer til mannfolk, så jeg vet ikke jeg altså.. hadde tenkt å holde meg unna mannfolk jeg da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du asså ikke vet jeg.

Vært i samme forholdet i 14år altså siden jeg var 18 så slikt har jeg rett og slett ikke peil på.

MEN!

Som Frigg sier... Han ringte deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror ikke jeg skal legge noe mer i det.. Har sendt noen meldinger med han, men er alltid jeg som sender først..

April skal bli en tøff mnd, bilen skal på service, kun det at de skal se på den koster 2000kr, håper virkelig de ikke finner noe på den!

Ellers skal jeg på den o'store 90-tallsf festen på lørdag. Første gang på fylla med skinne, spent på hvrdan det skal gå... Skal begrense meg og ikke ødlegge noe med foten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda går det i samme gamle.. Vært litt drama på jobb med ene vikaren som syns jeg er streng og ikke helt hvor hun har meg.. Liker ikke drama, og misikler enda mer dramadronninger.. Men har fått prata med henne, så får min del er saken ute av verden..

B kommer hjem i morgen, og skal være med på 90talls festen (det var han som jeg rota med på nyttårsaften) Gruer meg litt til å møte han igjen, men med aklkohol innabords så blir jeg nok mindre anspent.. Jeg skal ikke legge noe mer energi i gutter, det er vår, jeg er forhåpentligvis snart kvitt skinna og er klar for uteliv igjen. Jeg skal være singel og nyte det!

Ellers er jeg begynt å spinne sittende, merker det på humøret at det virkeig hjelper å trene litt. Og det som er så fantastisk deilig er at jeg ikke tenker når jeg trener :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...