Gå til innhold

The past cannot be changed, the future is still in your power


janne84

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest D.O.A.

På søndag reiser jeg vekk og skal tilbringe noen dager sammen med "tantegullet" mitt (datteren til kusinen min), men bort sett fra det skal jeg egentlig bare sove lenge og kose meg, muligens med noen innslag av lesing og skoleoppgaver, men mest kos :jepp:

Du da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God helg! :klem:

Jeg skal også jobbe. Man-ons og så langfredag og 1. påskedag. :jepp:

Endret av mia83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke påskeferie enda jeg heller.. Skal på jobb på mandag, også reiser jeg hjem for å se verdens vakreste baby :hjerte:

Har laga bleiekaken og jeg har shoppa babykle, maaaaaaasse babykle! nå vet jeg hvor lønna tok veien denne mnd..

Håper alle krysser fingrene for meg mandag kl 10.50! da skal jeg til kontroll med foten, håper virkeig alt har grodd og jeg er ferdig med skinne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hva skal jeg si....

B kom jo hjem på fredag (det var han jeg hadde med meg hjem nyttårsaften...) Har jo hørt litt om han og tatt litt avstand.. I går var vi på vors i lag og jeg var fast bestemt på at det som skjedde var et engangstilfelle.. Vel.. ting gikk akkurat etter den planen, han ble med hjem i natt og han, kjørte han hjem for en times tid siden... :sjenert:

Ååååå jeg sitter igjen litt som et spm og er enda mer forvirret enn jeg var før..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror at det beste du gjør nå er å la ting skje av seg selv. Ikke si til deg selv at du ikke skal ha noe med gutter å gjøre, for det kan du ikke overholde likevel. Og det er jo en grunn til at han ble med deg hjem.Og det er jo en grunn til at han ikke dro hjem før langt på dag.

Hvis dette virkelig hadde vært en ONS uten noe som helst følelser innblandet, så hadde han dratt mye før og du hadde ikke tenkt noe spesielt mer over det.

Det er i alle fall mine tanker :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei et ONS er det ikke.. det som gjør det innviklet er at han ikke bor her, skal flytte til oslo 1 aug. Kommer ikke til å flytte "hjem" hit på mange år.. bestekompisen hans er sammen med en av mine nærmeste venniner, så vi må holde det "rent og pent" uansett hva som skjer, for vi kommer til å møtes der uansett..

Jeg reiser hjem i morgen og har bestemt meg for å reise opp igjen fredag for å møte B. Jeg vil se an ting med han. Begge to er vel så og si enig i at dette er "dømt til å ikke gå", pga av at vi bor på to forskjellige plasser.. men samtidig klarer vi ikke helt å la være å tafse på hverandre :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kontroll i går på sykehuset, litt blandende følelser. Etter litt mas fikk jeg av skinna, må enda gå med den når jeg skal belaste foten mye, dvs trening, lange gåturer osv.. Men til hverdags er jeg iallefall kvitt den. Legen var ikke helt fornøgd med at foten var såpass hoven, og kan enda ikke si at operasjonen har vært vellykket. De neste 6(!!!!!!!!!) mnd blir avgjørende, jeg må bare være veldig forsiktig. Smertene som er der er ikke normale, men heller ikke unormale. Men vedvarer de så må jeg komme inn iløpet av sommeren og det kan da bli snakk om å gjør operasjonen på nytt..

Skal prøve meg på en liten fjelltur i dag sammen med pappa. Jeg strekker nok strikken for langt, men jeg er nødt å teste ut hvor mye foten egentlig tåler.. Ellers kom jeg hjem i går ettermiddagen og de første 5 timene satt jeg kun å koste meg med baby S. Bestis og mannen var overvelda over hvor mye jeg hadde handla inn. De fikk da: 3 bodyer, to kjoler, tre bukser, to sett med joggeklær, sokker, smikke, handkle med hette, kremer, babyolje, to bøker, sokker, bamse, lue, og bleiekake.. Ja jeg shoppet nok litt for mye, men slik skjer..

Kjenner jeg savner B litt og føler det er litt "feil" at når han endelig er hjemme, så stikker jeg av.. Men tror det var det riktige å reise slik jeg får ting litt på avstand..

Ha ei fantastik fin påske søtiser! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper du var populær med en slik pakke ja!

Babyklær er utrolig søtt og handle, det er liksom ikke heeeelt den samme sjarmen når man skal kjøpe olabukse i str 4 år.

(og der kom jeg på at jeg må på loftet i løpet av påska og finne fram klær i str 4 år til TM! Takk for hjelpa! :lol: )

Men den foten din da!

Jeg hadde blitt GAL!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gal ja, tro meg det er jeg! og ikke minst oppgitt!!!! hadde jeg bare fått valget engang til, så hadde det aaaaaaaldri blitt denne type operasjon..

Babyklær ja! kan jo ikke gå forbi noe som eg så fint, men må roe meg litt ned slik jeg ikke blir konkurs :gjeiper:

Ellers teller jeg bare ned dagene til Fredag, da stikker jeg opp igjen.. Familien reagerer jo litt og skjønner ikke helt hvorfor jeg må det siden jeg har fri til mandag, men jeg må finne ut av litt med B. Jeg heller litt mot å bare kutte alt ut, det er jo håpløst når vi bor på to kanter av landet. Jeg vet det er det mest fornuftige, men all fornuft forsvinner når jeg er med han.. Jeg vil ikke bli såra igjen! og jeg vet at jeg kommer til å bli det om jeg får mer følelser for han.. Det er som B sa: hver gang det skjer noe bra, så er der hinder som gjør at det ikke går..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja hadde det vært så enkelt.. X'en hans er jo faen meg opphengt i han til de grader!!!!!!! jeg er sint, irritert og forbanna!!

B kom i går, det begynte bra (som det bruker å gjøre..) vi pratet, drakk vin og såg litt film innimellom.. Ble roting, og vi hadde det ganske så fint, la oss vel hal seks i mårres, sov et par timer og det ble :sengekos: Mobilen hans duret rett etter vi var ferdig og han ble litt rar, jeg ble jo skeptisk og i tvil hva i alle dager det var som feilet han, og spøkte om det var x'en som sendte melding.. Joda det var det!!! herreguuuuuuuud for et dårlig tidspunkt, mobilen hans ringte og ringte og ringte og ringte og ringte og ringte og ringte, åjoda det var x'en som ringte.. han ble ganske oppgitt og for hjem, han sa at dette ikke var "mitt problem".. nei det er forsåvidt ikke det.. Men hun er jo etter han enda..

Det ble slutt mellom de for to år siden, men det har vært pulevenner, han har heldigvis vært ærlig.. Hun fikk vite om oss på tirsdag, og de var sammen på torsdag, da ville hun kline med han, men han sa nei. Han følte det ikke var rettferdig ovenfor meg.. Hun visste han skulle inn til meg i går, han sa han ville finne ut av ting med meg.. Hvor i helvete står vi nå da???? jeg har ingen aning... dette her er for masse drama for min del, en psykotisk x'dame som vil kontrollere B, det er ikke mulig!!!!!!! han sa han skulle ringe meg senere, orker jeg dette her?

For å gjøre det mer bedrittent, så har og KR funnet ut at jeg har klina med en annen.. ja, det er dårlig gjort mot KR, jeg likte han virkelig, og nå har jeg brent alle broer der, men jeg blir da tydeligvis tiltrukket mot idioter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest D.O.A.

Uff det hørtes ut som mye drama!

Jeg har litt angst for å skulle innvolvere meg i en gutt/mann som har en slik eks, tror jeg ville gjort det klart ovenfor han at jeg ikke vil innvolveres i deres drama, og at han kanskje bør være mann nok til å sette ned foten og si at det er helt over mellom dem? :klø: Det høres hvertfall ut som om han er klar på at det ikke er ditt drama, og det er jo bra :)

Jeg tror hvertfall ikke jeg ville klart å få et bra forhold til en som stadig vekk hadde en gal eks i nærheten, må de være venner? Høres sikkert litt kynisk ut, men hvis jeg hadde hatt en eks som bare ville ha meg tilbake når jeg ikke ville, så hadde jeg ikke orket å skulle ha kontakt med vedkommende, og det ville jeg gjort helt klart.

Uff Janne, kjærligheten er innviklet! :jepp: Men det ordner seg for søte jenter vettu! ;):klemmer::kose::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og der var ting over med B... Jævla dritt x som har så jævli grep på han.. :trist: :trist: :trist: :trist: :trist: :trist: :trist: :trist: :trist: :trist: :trist: :trist: :trist: :trist: :trist:

Endret av janne84
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...