Gå til innhold

The past cannot be changed, the future is still in your power


janne84

Anbefalte innlegg

Krysser fingrene for at du ikke har fått noen uhumskheter iallefall!

Tror du B blir sjalu hvis han ser deg sammen med KR?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor tidlig kan man teste egentlig?? googla litt, og da kom det opp hiv og aids og da fikk jo jeg panikk..

De to vennine mine som har møtt KR er enige i at han er ganske så sexy, han har de fineste øynene og blikket og kroppen og ja.. så det går jo an å håpe at B hadde blitt litt sjalu, for meg får han absolutt aaaaaaldri!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om KR vet at du har rota med B så trenger jo ikke det bety at han ikke er interessert for det. Dere er jo ikke sammen, så du gjør jo akkurat som du vil.

Men bare pass på så du ikke bruker KR som en brikke i et spill nå da.... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noe brikke skal han ikke bli, ska gi et par uker før jeg kontakter han, slik jeg får ting på avstand og tenker litt klarere..

Greitt med å ha ting å gjøre, er glad det er jobb igjen, da er det jobb som er i fokus. Og til helgen er distriktsmesterskap i røde kors, jeg skal ikke være med på noe lag, men jeg skal være markør, så jeg deltar litt iallefall..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sliter enda meg søvnen, har holdt på i 7 dager nå, kjenner jeg er vanvittig sliten og er på vei til å bli gal :gjeiper: Jeg sover ikke når jeg blir lei meg\ deprimert.. I natt drømte jeg om B, vet det går over tilslutt, må bare bruke litt tid..

Straks klar for senvakt på jobb. Planen er å få til spinning 60min i dag, det skal jeg klare!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lykke til med spinning!

:hoppe:

Jeg har enda ikke turt og prøve meg på det der....

:sjenert:

Første spinningstimen min for vel 3 år sida så ante jeg ikke hva jeg gikk til, når instruktøren sa vi skulle øke belastninga så minka jeg den :fnise: eneste måten jeg kom meg gjennom timen på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

60min spinn gjennomført og 600 kcal forbrent :)

Ja jeg har kjøpt meg pulsklokke, så nå ser jeg hva jeg forbrenner, er litt gøy :) En i rødekors var med meg å kjøpte, han er da treningsnarkoman, så planen er å konkurrere litt med han, men jeg skal forbrenne halvpraten av han.. Målet hans denne uken er 5000 kcal, så da må jeg ha 2500 kcal, ser den kan bli vanskelig siden jeg skal på DM til helgen, men jeg prøver :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har eg spurt KR om han vil finne på noe.. han sa hverken ja eller nei, så nå får jeg bare se.. Lurer litt på om han har truffet noen andre, men slik er det når man bæsjer på leggen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei.. vise seg at KR e på datern med ei anna ei :sukk:

:kjefte:

kjiper'n!

Opp med hodet, jenta!

Det er flere menn der ute!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jada det er det.. men akkurat nå vil jeg ikke ha noe mannfolk. Trur jeg skal nyte at jeg er singel ei stund :)

I går var det distriksmesterskap i røde kors, jeg var markør på ene posten. Jeg hadde da vært utenfor ei mopedulykke og hadde en del skrubbsår og bruken arm. Tror faktisk jeg kan ha ei karriere innenfor skuespill :gjeiper: Men det var kjekt og slitsomt. Holdt på fra 8 om morningen, var ferdig kl 17. For til søstern å stelte meg også var det bankett med treretters middag kl 20. Etter prisutdelingen for jeg på rødekors vakt, natt til 1 mai - mange fulle fjortiser ute. Ene plassen var det godt over 100 stk! mi første rødekors vakt, men kjente jeg var altfor sliten etter en så lang dag.

Planen i dag vet jeg ikke helt enda, er sliten!! men en sykkeltur må jeg få til! I tilegg er det jo nydelig sol, så kan ikke sitte inne da... men sofaen og film frister akkurat nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlig til å oppdatere, men er ikke så mye som skjer. Var ute på fredag ilag med noen venniner, ene vennine sov her hele helga så det var veldig kjekt :)

Ellers tror jeg at jeg er begynt å komme litt mer over B, han kommer hjem til helga så jeg skal gjøre alt for å ikke møte på han. Det er jeg overhodet ikke intr i, da vil jeg bare bli lei og såra..

Har vært hjemme fra jobb denne uken, var til legen i går. Halsinfeksjon og bihulebetennelse, så nå er det antibiotika de neste ti dagane. Satser på jobb igjen på torsdag, men akkurat nå er formen ganske elendig..

Mannfolk ja, hva kan jeg si der?!? hmmm.. FR er en som er med i røde kors, jeg viste hvem han var før jeg begynte der siden han holdt på med ei vennine av meg for 1,5 år siden. Jeg kjente ikke hun vennine da, men hun har jo fortalt i ettertid..

Har pratet en del med han FB de siste mnd, og møtt han noen ganger utenom røde kors.. Men har vært litt mer nå i det siste. Han spurte på søndag hvordan formen var og jeg sa som sant at den va elendig. Da kom han inn med rett-i-koppen-suppe, halstabletter og is.. Utrolig snilt gjort! i tilegg for han å kjøpte kinamat og vi såg film. I går kom han inn og vi spiste lunsj sammen..

Men der er ei sperre!!! han har tidligere holdt på med ei vennine av meg. De er ikke venner i det hele nå, bruddet der va ikke så veldig pent.. jeg syns jo han var en idiot frem til jeg begynte å kjenne han, han er jo bare snill og grei. Hun sier det er måten han "opererer" på.. Jeg vet at viss jeg faller for han, så mister jeg mest sannsynlig vennskapet med hun.. herregud, jeg roter det virkelig til gjør jeg vel ikke?

men jeg har spurt henne om hun har et problem med at jeg går på fjellet og slikt med han, og det har hun sagt nei til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Værste natta!! tålte tydeligvis ikke antibiotikaen jeg har fått, så jeg lagt på de jævligste magekrampene og kvalmen i hele natt. Har fått ny kur me legen og håper at denne tar knekken på alt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemme fra jobb i dag og.. Tåler den nye kuren bedre, men er enda uggen. Antibiotika er tydeligvis ikke noe kroppen min liker, men må fullføre kuren slik jeg blir kvitt infeksjonen..

Føler meg litt :sukk:. I morgen kommer B til byn.. Og jeg kjenner at følelsene mine for han ikke er vekk. Hvordan i alle dager går det an å ha følelser for noen slikt enda? Jeg vet det vil gå over med tiden, men jeg kjenner og at med B vil det alltid være "han jeg aldri fikk...".

Jeg har "alliert" meg med ei vennine, så jeg skal være hos henne og familien hele helgen. Orker ikke å være alene denne helga her, da vil det bare bli tenking og spekulering..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...