Gå til innhold

The past cannot be changed, the future is still in your power


janne84

Anbefalte innlegg

Tusen takk Søte Frigg :hjerte: Håper du og får en fantastisk dag!!

Er så vanvittig mye å gjøre denne uken, er litt godt på en måte, har ikke akkurat hatt så mye aktiviteter de siste ukene, men merker at jeg stresser.... En haug med papirarbeid på jobb så må gjøres ferdig denne uken, kan bruke litt av neste uke og, men SKAL bli ferdig til T kommer slik jeg ikke har det hengendes over meg.

35 timers kurset stresser meg litt, må lese 200 sider og kunne stoffet til fredag. Skal begynne i dag, tenkte først å lese gjennom boken, og deretter lese en gang til å ta notater, håper virkelig jeg står på den teoretiske og den praktiske delen, den skal være neste onsdag..

Nå bærer det straks avgårde til jobb, tenkte å ta en kontordag i dag slik jeg får unna mest mulig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:klem: Så bra at du har kommet over F da! Det virker som om det går bedre med deg, og det er jeg veldig glad for å høre!! :strix::kose:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk søte Mia! :klemmer:

Det går mye bedre, hadde aldri trodd i desember at det kom til å gå bra dette her, men var en utrolig følelse og merke at jeg faktisk er over han. Selvfølgelig er jeg glad i han og bryr meg om han, han va tross alt en stor del av livet i mange år. Tror nok det har mye med all oppmerksomheten T har gitt meg, alle liker no oppmerksomhet.

Straks avgårde til jobb igjen, i går jobbet jeg i 6 timer, det er jo nesten en vanlig dag.. jeg er jo aktiv sykmeldt ut denne uken og er 50% fra mandag av, jeg vil da jobbe mindre som 50% enn aktiv, den syns jeg er morsom og litt feil... Men, men... Jeg prøvde å gå på foten i går, måtte bare prøve, og det gikk noe lunde greitt, men smertene kom utover kvelden, så må nok vente noen dager til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha begynt med nuvaringen er jeg da komt i puberten igjen ser det ut som. Har fått en god del kviser etter jeg begynte på den. Hjelp!!!!! har prøvd clearsil og 3 in 1 garnier, men ingen av de hjelper... Har dere fantastiske kvinner gode tips og råd til meg???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm...jeg reagerer ikke i det hele tatt på ringen. Mulig at det gir seg snart.

Men har desverre ikke noe tips å komme med, for jeg har aldri vært plaget med kviser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper virkelig det går over, gir det en mnd til å ser, men T kommer om neste fredag, vil jo sef. se best mulig ut... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kort dag på jobb i dag.. Skulle til fysio kl 12 og dro ikke tilbake til jobb etterpå, har jobbet en god del denne uken, så har iikke dårlig samvittighet..

Nakken er blitt kranglete etter kun to uker i aktiv sykmeldt, har egentlig fungeret ganske greitt mens jeg har vært sykmeldt, men det har nok og sammeheng med at jeg har brukt en del smertestillende, satser på at det går seg til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:troest: Håper det går seg til ja! Ikke godt å ha vondt i nakken!! :riste:

Jeg har heller ikke vært særlig plaget med kviser heldigvis.. så jeg har heller ingen råd.. Husker broren min brukte Clearasil, men om det hadde så mye effekt vites ikke..

Du kan spørre på apoteket? De har visstnok noen midler som er veldig bra, men det er kanskje for de som er ekstremt plaget? :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får gi det et par mnd å se, hvis ikke så slutter jeg på ringen...

Snart helg og førstehjelpskurs.. Har fått lest 80 sider, tenker jeg skulle ta en kort dag på jobben, slik jeg iallefall får lest 20-30 sider til før kurset som begynner kl 17... Skal bli ei intens, men lærerik helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke blitt noe lesing, kom hjem for en time siden og slapper heller av før kurset begynner...

Litt småirritert etter dagen på jobb, vi er da 2,5 person i minus neste uke på min avd, jeg mangler en person. Satt med vaktlistene i flere timer, men jeg klarer jo ikke å trylle frem en person.. Og når folk syter og klager når jeg virkelig har prøvd mitt beste så blir jeg forbanna :nei: Værsågod å prøv selv! men det er de ikke interessert i...

Og jeg og T har funnet ut av vi ikke skal prates neste uke hverken på tlf eller skype.. Vi prater for ofte i lag, vet jo hele tiden hva den andre gjør, så må spare ting å prate om til helgen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer av kurset er unnagjort, gikk ok.. Er myyyye informasjon, er rekkefølgen jeg kommer til å slite med på prøvene... Men jeg får bare tenke om at viss jeg stryker så får jeg ta det opp igjen...

Nå litt tv, men brus og godis også tidlig natt... 12-13 timers kursdag i morgen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sove urolig og dårlig i natt, så er ikke helt klar for så mange timer med kurs... men våkner nok straks! Satser på å få lese litt innimellom slagene i dag...

Ha en fin dag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff! Kjipt å sove dårlig! :kose:

Håper du "overlever" kurset og at du består prøven! :tommelopp:

Vet godt at man ikke kan trylle fram folk som kan/vil jobbe.. har drevet, og driver mye med innleie av vakter selv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prating i 8-9 timer har jeg virkelig ikke tålmodighet til, har sett masse ut av vinduet i dag, praktiske øvelser er det jeg liker!!

Teoretiske prøven er i morgen rundt 18, så kryss alt dere har for meg da!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

BESTÅTT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

fikk ta både teori og praktisk.. så nå er jeg kvalifisert førstehjelper i røde kors!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...