Gå til innhold

The past cannot be changed, the future is still in your power

janne84

Anbefalte innlegg

Skjønner godt at det er kjipt å kaste ting. Hva med å legge det ut på gis bort på finn.no?

Eller kjøre det til en gjenvinningsstasjon hvis de har det der du bor?

Her hos oss har de et eget sted der man kan sette igjen brukbare ting, så er det alltids noen som har bruk for det som kommer og henter det :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

eneste som bekymrer meg er om det blir for rolig med to uker der.. "sentrum" består av et par restauranter og en spar butikk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen nærliggende landsbyer e.l det går an å dra til da? :)

Hvis ikke kan det fort bli litt langtekkelig egentlig. Jeg blir litt rastløs egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puerto Rico er ikke så langt unna, 10 euro med taxi eller noe slikt.. så jeg tror vi kommer til å bestille.. Blir fort rastløs jeg og, så har vel godt av å slappe av, kanskje jeg lærer meg å bli mindre rastløs.. Kanskje det gjør godt etter flytting og før jeg starter i ny jobb..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja det er deilig med en slik ferie altså. Trenger ikke følge klokka egentlig.. Det er litt godt :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi leter og ser, og blir bare mer forvirra :ler:

Men sydentur blir det, skal prøve å få bestemt oss i kveld. Nå ser det ut som det blir alcudia :)

Jeg hater seriøst å vaske ned, hadde jeg vært rik hadde jeg leid folk på flekken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alcudia..... skeptisk :fnise: Men det kan være for at jeg har vært der så mange ganger ettersom mamma bor i en landsby like ved. Men Alcudia har mye uteliv om kveldene da og det er mye som skjer der :jepp:

Men samtidig så er det mange barnefamilier som ferierer der.

Men ettersom Alcudia ligger på en liten øy, så er det lett å komme seg til ting og det er korte avstander ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er så lenge til jeg skal på utenlandsferie... 3 1/2 måned igjen :sukk:

Men får vel glede meg til jeg skal ha fri i tre dager nå snart å så fri i to uker om 3 1/2 uke ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frigg: du har jo noe helt fantastisk å se frem til :hjerte:

Marianne: jeg har ikke vært i syden på 12 år, og lenge siden jeg har reist. Men etter jeg ble sammen med B har vi da vært i utlandet tre ganger på fire mnd (det er inkl syden i juli), så jeg førler jeg svever på ei rosa sky med han.

Er så sliten at jeg ikke har ord. Har ikke sovet noe særlig på fire døgn og nå bikker det over for meg. Sliter innimellom med søvnen, spesielt når jeg blir stresset. En ting som ikke går som planlagt så fosser tårene og jeg blir oppgitt! Men nå (tror) jeg at jeg er ferdig pakket. I morgen blir det som ikke skal til oslo flyttet ut, jeg håper inderlig jeg kan senke skuldrene da, men er redd for at jeg blir turbo i hodet frem til ferien..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal til Hellas.

Uff så kjipt å være sliten.. Håper inderlig du får stresset ned snart Janne! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da tar jeg kvelden for flyttingen. Bor nå hos kompis A og her blir jeg boende til jeg flytter til oslo om 2,5 uke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...