Gå til innhold

The past cannot be changed, the future is still in your power


janne84

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Blir jo såå spennende med den reisen deres da! Tenkte på deg før i dag og kom på at du ikke hadde vært innom her på en stund, så var godt å "se" deg her igjen.

Har du begynt i den nye joben?

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok et år til vi reiser, så jeg må prøve å "glemme" turen litt eller så blir dette et vanvittig langt år..

Ja jeg er begynt i jobben, det virker veldig bra, men tar ting med ei klype salt enda.. Det gikk jo bra de første mnd på den andre bhg og.. Merker det er tøft å komme i gang, samtidig er det godt å være tilbake i jobb. Har 1 nyttårsforsett dette året og det er å slutte å tvile på min kjære.. Har dere noen forsett eller?

Og så klart skal jeg trene mer, spise sunnere, osv osv.. men det vet jeg ikke holder, så da får man heller være fornøgd som man er :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal bli flinkere til å holde det ryddig i mailen min. :lol:

Og prøve å komme på topp i antall innlegg her. Men det er vanskelig. Jeg er på 2.plass da. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jeg noen nyttårsforsett?!? Må være å ikke bekymre meg for det som venter oss angående den lille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har ett til: prøve å ikke fokusere så masse på vekt. Gikk på vekten i dag, og det var overhode ikke noe bra.. Jeg skal heller ha 10 kg ekstra og være lykkelig forelsket, enn å bli fanatisk på kosthold og trening. Jeg vil kunne unne meg litt godteri i uken, enn å være sunnhetsfreak. Jeg skal prøve å trene 4ganger i uken, og kostholdet skal være sunt med utskeielser i helger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ikke barn vi vet du, så det er overkommelig :) men begynner vel med rolige treninger 3 ganger i uken først vil jeg tro.. Har ikke trent skikkelig på to mnd, og jula kan fint ta ansvar for 2-3 kg vil jeg tro..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes 4 ganger i uka uten barn er mye jeg! Jeg har akkurat kommet hjem fra trening nå, og det er ikke akkurat mye igjen av dagen når kommer hjem. Men det hjelper kanskje ikke å ha 1 time reisevei fra jobb heller da :ler:

Jeg har ikke noen nyttårsforsetter i år!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et nyttårsønske;

Ha litt mer kontroll på tingene, ikke føle at jeg ligger to skritt etter men prøve og heller ligge et forran.

Godt og se deg her inne igjen forresten.

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke langt fra lykke til tristhet..

Forrige lørdag ble vi tante\onkel til ei nydelig jente. I går var jeg tidlig ferdig og for på trening, når jeg kom hjem satt min kjære i sofaen og blikket hans var helt tom. Bestemora hadde plutselig blitt bevistløs iløpet av nattet og sluttet å puste på ettermiddagen, jeg har aldri sett B så lei seg før, og det er vondt å se! Helgen ble ikke slik vi hadde tenkt oss, B reiser snart hjem for å være med familien, han blir der nok ei stund. . I kveld skal vi se en film, ligge under teppet og bare være..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Så leit! Skremmende når slikt bare... skjer.

Om det er sykdom inne i bildet er det lettere og akseptere.

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det går bare bra! trengte nok noen dager for å forstå hva som egentlig hadde skjedd. B har vært hjemme i begravelse, siden det ikke er min nærmeste familie så fikk jeg ikke permisjon med lønn, så da ble det til at jeg ikke dro, det ville fort blitt 5-6000 tusen.

Vi har da fått vannlekkasje på kjøkkenet!! det er mer styr enn jeg hadde trodd, og en egenandel på 6000!!!!! er så vanvittig unødvendig og kjipt og bruke penger på det.. Vi har til i morgen å bestemme oss for ny parkett, vi blir overhode ikke enige :ler:

Jeg heller mot lyst gulv, eik honning tror jeg den heter, B vil ha valnøtt.. Jeg syns valnøtt er veldig fint, men jeg tror det blir for mørkt. Vi har kun 30 kv på stue\kjøkken, og jeg vil ikke at det skal virke mindre pga for mørk farge på gulv..

Jeg har fått til å trene 4 ganger i uken, så det er jeg fornøgd med. Det jeg ikke skjønner en dritt av (heller ikke B) er at jeg driver å gå opp i vekt. Syns vi har et ganske greitt kosthold, kun lov med snop en gang i uken.. Har til og med tatt gravidtest for å utelukke det. Gir ikke akkurat motivasjon med trening når vekta går oppover! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

med 5 kg muskler?? det kan jo umulig stemme?

Nye jobben går enda veldig bra, hun ene assistenten går jeg ikke så veldig godt overens med, men slik er det bare. Hun andre ped.lederen og jeg går veldig godt overens, så det er supert!!

Hvor vanskelig skal det være å finne en parkett begge to liker?? jeg blir gal :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm...kanskje du skal skrive ned alt du spiser i løpet av en dag? Og kutte ned litt på treningen. Kanskje kroppen blir stresset av all jobb og trening. Viktig at den får hvile også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...