Gå til innhold

The past cannot be changed, the future is still in your power


janne84

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå er jeg kommet hjem til min kjære. Han har jeg virkelig savnet!!

Går bedre, noen dager er bedre enn andre. Har enda ikke fått meg ny jobb, litt småpanikk for det. Blir ikke så enkelt om vi må leve på ei lønning, men B sier jeg ikke får gå tilbake til jobben uansett hva som skjer.

Helgen skal brukes til kos, kos og atter kos!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du hva? Jobb ordner seg alltids for deg når du bor i Oslo! I alle fall med den utdanningen du har. Nå er det jo faktisk du som kan velge og vrake. Kanskje ikke den letteste tiden på året å få jobb på, men jobb får du ansett en eller annen gang. Og jeg er enig med din kjære: ikke gå tilbake til der du var! Da er det bedre at dere lever på en lønning en liten periode, og at du faktisk har det bra og er glad :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er enig med dere begge :)

Helgen var god. Var på ullevål i går å så på cupfinalen, det var gøy det!!!

Er ikke bra for meg å gå hjemme kjenner jeg, tenker for mye.. Første dagen jeg flyttet inn til B så fann jeg jo album av han og (helvetes..) x-dama, jeg ble jo innmari lei meg når jeg fann det i skuffen. Han kastet det albumet sier han.. I dag hjalp han en kompis å flytte, der fann han ei kasse som var hans, jeg såg i kassen og der lå der mange filmer fra ferieturer og div av han og x-dama. Jeg kjenner jeg bli utrolig usikker.. Hvorfor sparer han på slike ting? han har flyttet to-tre ganger siden det ble slutt, hvorfor kaster han ikke det? er det normalt å spare på slike ting? er han ikke helt over henne? sparer han på det i tilfelle det blir de to i fremtiden? eller er det bare jeg som overdriver her..?

Skal sies at denne x-dama er jo samme dama som var problemet mellom oss, om dere husker det?

Tror jeg aldri vil stole 100% på han når det komme til han og henne, og det syns jeg litt skummelt. Fortid er jo fortid, han har ikke gjort noe som helst det siste året for at jeg skal tvile på meg og han, men alikavel klarer jeg ikke å glemme det som har skjedd..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner veldig godt at det er vanskelig å skjønne hvorfor han har disse tingene. Når jeg og kjære flyttet sammen, så fant jeg noen nakenbilder av x-dama hans i skuffen . Var ikke skjult en gang, men jeg tror rett og slett ikke at han tenkte over at de lå der. Men de ble kasta med en gang, for jeg ble ganske lei meg og sint da jeg fant de. Men jeg har faktisk album med bilder av x-en min i kjelleren her, for jeg har rett og slett ikke tatt meg tid til å kaste de. Kassene med albumene har aldri blitt ryddet i etter at jeg flyttet fra eksen, så de har rett og slett bare blitt med på flyttelass etter flyttelass uten at jeg har ryddet i de. Har vel heller ikke noen bilder av bare meg og eksen på.

Nå blir kanskje mine bilder litt annerledes enn filmene som din kjære har. Men spør han rett ut: hvorfor har han de fortsatt? Hva betyr de for han?

Har forresten sendt deg svar på PM`en :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men han vet jo ikke at jeg har "rotet" i tingene hans.. Jeg tror vel egentlig ikke at mannfolk legger like mye i det som det vi gjør. Filmene er merket med navnene deres og forskjellige plasser i USA..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alle bildene av exen(e) mine, men det er fordi de er i album med alle de andre bildene og fordi de er minner fra de tidene i mitt liv. De betyr overhodet ikke noenting annet enn minner rett og slett. Tror ikke jeg ville lagt så stor vekt på det. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Det er i motgang der går oppover.." - aldri skjønt det ordtaket jeg. Jeg må vel snart være toppen om det stemmer? :ler:

Vel da fikk ikke jeg jobben jeg virkelig ville ha, er skikkelig dritt! Er det en jobb jeg virkelig vil ha så får jeg den jo aldri :( Litt oppgitt er jeg akkurat nå. Har fått tilbud om en annen jobb, men jeg har en dårlig magefølelse på den, så jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. 1 januar nærmer seg, så jeg er jo snart arbeidsledig og det stresser meg noe vanvittig!!

Nå skal jeg ta meg en tur på trening slik jeg kan tenke på noe annet. Jeg liker ikke å være nedenfor og syte og klage. Jeg kjenner meg ikke igjen snart lenger, jeg gråter jo og blir oppgitt og nedenfor for ingenting..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjære vennen :klemmer:

Det er ikke lett når ting er slik som de er nå. Men jeg kan love deg at du får deg en jobb, men kanskje ikke til 1.januar. Men dere kommer til å klare dere, det er jeg sikker på.

Vi kan snakke masse om dette når vi møtes på fredag! Jeg har to ører som tåler å høre og lytte masse :jepp:

Håper treningen hjalp litt :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til fredag :) :)

Fram og tilbake er like langt - de ringte opp igjen å ville ha meg inn en gang til. De har ei som går på disp, så jeg kan være aktuell for den stillingen.. Men jeg blir jo ganske så skeptisk når de vingler såpass..

I ren desperasjon og fortvilelse så søkte jeg da på 6 jobber i sta, både som miljøterapeut og i barnevernet.. Og jeg skal på et intervju i morgen. Jeg vet at ting løser seg, blir bare fort rastløs og "desperat"..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til fredag jeg også :)

Skjønner at du blir "desperat". Det er aldri en god følelse å ikke vite hva som skjer neste dag ift jobb. Men kanskje du får deg en helt annen jobb som kanskje du liker godt? Hvem vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da har jeg takket ja til en jobb. Det ble den siste som jeg var på intervju på. Magefølelsen var god under og etter intervjuet. Skal bli godt å få meg ut igjen i jobb, jeg syns det er dritt å gå hjemme. Da tenker og overanalyserer jeg alt :gjeiper:

Reiser nok hjem til jul ei uke før planlagt, B var ivrig og ville at jeg skulle reise. Han er vel lei at jeg er så ofte nedenfor, og reiser jeg ei uke før får jeg med meg julebordet til gamle jobben ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra Janne! :klem: Håper du trives godt i den nye jobben din!

Og julebord med gamlejobben høres kjempekoselig ut! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...

Oi en mnd uten KG, tiden går jammen fort!!

julen har vært heilt grei, hadde vært supert hadde ikke det vært for at vi har vært syke\ hanglet stort sett hele julen, men var for all del veldig kjekt å se familiene igjen :)

Fikk en god del penger, så nå kan vi begynne å handle inn ting og tang til jorden rundt reisen :danse: også fikk jeg ei nydelig guess klokke fra min kjære :hjerte:

Ønsker dere alle skjønne kg-damer ei fantastisk godt nyttår :vin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...