Gå til innhold

The past cannot be changed, the future is still in your power


janne84

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er nedenfor for tiden, aner ikke hvorfor.. har hjem lengsel, vil ikke jobber der jeg jobber, finner ikke noen andre jobber jeg vil ha. Har ikke sovet ei hel natt på flere uker. Tror det er søvnen som gjør at jeg er "ødelagt".

Angrer vel ikke at jeg flyttet ned til B, jeg elsker å bo med han og se han hver dag, men jeg vil hjem og jeg vil at han skal være med hjem. Planen er jo det om noen år, men jeg vil det nå!

Tusen tanker i hodet som aldri gir slipp, er skikkelig anspent i kroppen, klarer aldri å slappe helt av.

Vet at dette mest sannsynlig bare er en periode, men jeg vil at det skal gå over nå!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leter etter ny jobb hver dag, men finner ikke noe jeg vil.. Er sykmeldt 30%, legen ville ha meg 100, men det vil ikke jeg.. jeg orker ikke å gå hjemme hver dag, men jeg kunne bare ringe om jeg trengte å bli mer sykmeldt..

Legen min her nede er koselig, han hører på meg. Jeg sliter jo veldig med nakken nå, og han sa at om ikke ting ble bedre så kan han henvise meg til smerteklinikken..

Tror B virkelig er drømmemannen, jeg har jo vært et "troll" i det siste, gråter for ingenting, kjefter for ingenting og er skikkelig utafor. Han er bare god og snill og støtter meg i alt, prøver å finne løsninger og er bare fantastisk!! jeg føler han fortjener noe bedre enn meg når jeg er slik..

Det blir lysere tider, håper bare de kommer fort!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: hvis du ikke trives i jobben og den innvirker på humøret burde du kanskje være fullt sykmeldt og finne på noe å fylle dagene med. Det ville jeg gjort. Orker ikke jobbe et sted jeg mistrives. :hug:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tja, noen dager er bedre enn andre. Jeg sliter veldig med hvordan ting er på jobb, jeg er så vant til at ting bare blir gjort og det gjør det ikke her. Har ikke samme kjemien med mine kollegaer som jeg hadde i forrige jobb. Det skal vel noe til og, får de jeg jobbet med i ålesund klaffet alt utrolig bra. Her er ting lite pedagogisk, føler det mer er barneparkering og jeg har ikke gått tre år på høyskole for barneparkering eller at det er jeg som må dra lasset hele tiden, det orker jeg rett og slett ikke.. Ser etter ny jobb, men er ingen verdens ting som frister å søke på..

Kan nok møtes en dag ja frigg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hug:

Leit at du har det slik om dagen.

Tenker at det er vel kanskje en naturlig reaksjon nå som du har fått flytta inn, hverdagen har kommet og dere har "landet" litt.

Men jeg håper det føles bedre for deg snart og at du slipper og ha det slik lenge.

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare å si i fra når du har tid, så kan vi møtes en dag :jepp: Sender deg en PM.

Angående jobb: søk jobb hos oss! Tror nok de trenger folk ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går veldig opp og ned, er usikker på hva jeg skal gjøre. Har begynt å søke nye jobber, søkt på to stk som jeg tror jeg vil ha. Nå gjenstår det å se om jeg får intervju.

Har skikkelig hjemlengsel, tanken på å flytte tilbake er sterk. Men da er jeg redd for at det er over mellom meg og B, og det er noe jeg virkelig ikke vil eller ønsker. Jeg savner familien, vennene mine og gamle jobben min. Jeg savner veldig det å være sosial. Før var jeg sjelden hjemme, var jeg hjemme var det fordi jeg ville slappe av. Her er jeg hjemme hele tiden for eneste jeg kjenner er B. Tror jeg hadde hatt det bedre hadde jeg hatt et nettverk. Hadde jo håpt å få et nettverk via jobben, men det har jeg ikke fått, så nå er jeg usikker på hva jeg skal gjøre. Vurdere å jobbe som frivillig en kveld eller to i uka, får meg iallefall ut av leiligheten da, så det tror jeg er en god ide..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kan ta litt tid å få et nettverk gjennom jobben, men det er jo klart at det ikke er alltid at man klikker med de man jobber med heller. Men som sagt: hvis du har lyst, så er det bare å si i fra hvis du vil møtes :jepp: Vi bor jo i samme by nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Da orker jeg ikke mer av jobben og satser på at legen er enig med meg og sykmelder meg 100% fra onsdag. Om han ikke gjør det så vet jeg ikke hva jeg gjør. Det blir bare værre og værre å være der, jeg trives overhode ikke..

Det positive er at jeg enda er lykkelig forelsket og har full støtte fra min kjære, og jeg har vært på to intervju :) så kryss alt dere har jenter!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ååååhhh...det er så kjipt når man ikke trives på jobben altså! Håper legen hører på deg og at du snart har en ny jobb :jepp:

Krysser fingrene for deg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legen viste full forståelse, så jeg er sykmeldt 100%, det blir jeg nok ut året. Jeg sier opp jobben og krysser fingrene for at jeg får meg ny jobb fra 1 januar, viss ikke får vi overleve på ei inntekt.Tilbake til den bhg skal jeg iallefall ikke..

I kveld reiser jeg til barndomsplassen, hjem til bestemor og bestevenninen. Tror jeg trenger å få litt avstand fra ting, men jeg gruer meg virkelig til å være vekke fra B. Har ikke vært vekke fra han på 5 mnd nå. Tror han og trenger at jeg reiser vekk litt, har vært ei sutre kjærrig de siste mnd. Han har ikke sagt noe eller klaget, han har vært utrolig støttende og fantastisk. Er ikke han drømmemannen så vet ikke jeg :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint at legen tok deg på alvor! :klem: mange leger er det nemlig vanskelig å få sykmelding fra.

Du er heldig som har B! :strix: nå må du kose deg masse på hjemplassen din da! :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...