Gå til innhold

The past cannot be changed, the future is still in your power


janne84

Anbefalte innlegg

Et lite livtegn fra meg... Nå er jeg blitt osloborger :) Er ganske emosjonell, å forlate alt og alle var ikke noe kjekt, ble en del tårer :(

Men hva gjør man ikke for kjærligheten? :hjerte:

I morgen reiser vi til spania, så nå er det vasking, pakking og rydding om hverandre. Er utrolig dårlig på pakking, kjøpte en større koffert i går og den fylte jeg på 10 min...

Heldig dere som skal til varmere strøk...i alle fall bedre vær enn her i Norge :sukk:

Kan nesten ikke vente til vi skal reise.....om 2 1/2 mnd.

GOD TUR og kos dere masse!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Fortsetter under...

Tiden fyker avgårde og tiden strekker ikke helt til..

Ferien ble flott etterhvert. Magaluff er ikke plassen man reiser til om man ikke vil feste 24\7, selv om hotellet reklamere for at det er stille og rolig, så er ikke det tilfelle. Etter to døgn uten søvn pga bråk og festing holdt vi på å bli gal. Klagde til resepsjonen, men det hjalp jo ikke, redningen ble noen fantatiske ørepropper ;)

Etter det ble alt mye bedre. Det var bading, sol, øl til lunsj, minigolf og badeland blant annet.

Jeg har nå jobbet en uke, bhg og personalet virker greitt. Treng litt tid å tilpasse meg nye omgivelser. Savner gamlejobben en hel masse!! Pendlingen hater jeg, tar ca 40-45 min en vei, men alt vil bli en vane.

Når jeg ser hva jeg får bo sammen med, så er alt absolutt verdt det! Fram til nå har samboerskapet vært en drøm (selv om det ikke er mange dagene vi har bodd sammen ;) )

Jeg svever enda på ei rosa sky når det gjelder B, er så forelsket og ikke minst så føler jeg meg elsket :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Er ikke så mye nytt å fortelle, KG blir nedprioritert for tiden. Dagene går i jobb, pendling og sove. Jeg hater virkelig å pendle!!!

Samboer kiloene kom også fort, 3 kg har jeg lagt på meg siden jeg flyttet hit :hakeslepp:

Så nå er jeg på diett, vi skal i bryllup først kommende lørdag og kjolen er allerede kjøpt inn. Jeg må bare få meg inn i den igjen :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir en del pendling i oslo, men dublir vant til det. Jeg elsker pendlingen tilnjobb på morgenen; da koser jeg meg med kaffe,radio/bok og at jeg har litt alenetid ♡

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Er ikke så mye tid til å kg for tiden. Tiden går til jobb, pendling og kjærestetid. Er heller ikke så mye nytt, går i jobb mandag til fredag og i helgene er det å nyte at man har fri :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

Trives godt å bo med B, men dessverre så trives jeg ikke helt i jobben. De lovet nok "gull og grønn skoger" uten å ha det. Jeg ser iallefall ikke igjen noe av det som ble snakket så fint om på intervjuet.

Er usikker på hva jeg skal gjøre, se etter ny jobb eller holde ut i et år.. Er for tiden 20% sykmeldt pga låsninger i nakken, og det er jeg nok i en mnd til.

Skal prøve å bli flinkere å være innom KG, kjenner jeg savner dere litt :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff så kjipt at du ikke trives... du kan jo søke flere steder,om ikke annet så for å vise interesse. Jeg er også lite på KG for tiden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville nok ha søkt jobb et annet sted. For deg er det jo ikke noe problem å få jobb i Oslo. Men snakk med sjefen din og hør hvor det blir av alt gullet og den fine, grønne skogen som de sa at de hadde! Det er ikke greit å si ting på et intervju som ikke er sant bare for å få folk til å takke ja til stillingen. Håper ting går seg til :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prøvd å prate med styrer, om mange ting, Ett av probleme hennes er jo at hun vil være vennine med de ansatte, det vet jeg ikke helt er den riktige måten å styre en bhg på..Og andre ting jeg påpeker så er ofte svaret hennes "vi har ikke tariff vi", joda jeg vet det nå, men det som ble sagt var om jeg syns vi skulle ha tariff, så skulle vi melde oss, det har da ikke skjedd, enda jeg påpekt det flere ganger..

Skal til legen om et par uker og forlenge sykmeldinga mi, slik jeg blir 20% sm ei stund til. Kjenner det hjelper på å ha den ene dagen fri til behandling o.l.

Er begynt å kike etter andre jobber, det syns fysioterapauten min og er en god ide. Jeg går til en privat klinikk mens jeg venter på at jeg skal komme inn i det offtenlige, og jeg må si at han jeg har nå er den kosligeste jeg har hatt. Ikke bare er han fysio, han er også personlig trener. Så nå har jeg fått treningsopplegg med han så skal gjør meg fit :)

Ellers så er vi full i gang med sparingen til "verden rundt turen", det vil koste oss 400.000, men hjelpe meg for en opplevelse vi får!!! Satt i helgen å planla litt og slik det ser ut nå så blir det Sør-amerika, afrika, India, Thailand, australia og new zealand :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helgen ble tilbragt i stavanger, det regnet sidelengs, så fikk ikke sett så mye av byen, men var koselig det jeg så. Vi besøkte et vennepar av B, de var da helt greie :)

Ellers prøver jeg å slutte å snuse, er på min 3 dag nå. B prøver å slutte også, han har klart det før, men sprakk i sommer etter 6 mnd!! jeg må si at det å slutte er et rent helvete!!! jeg er irritabel, utilpass, små sint og frustrert. Skal gi det en sjans, men fortsetter det slik er det overhode ikke verdt å slutte. Er et under om jeg og B fortsatt er et par etter dette. Jeg syns heldigvis han takler det bedre enn meg, men er ganske så rastløs han også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hehe, syns ikke den grunnen var så god jeg frigg :)

Er oppe i fire dager nå, vet ikke om jeg har troa enda, men hver dag er en bonus. Bare synd jeg har så vanvittig lyst på noe hele tiden!!! jeg har et sug som ikke likna på noe, men det må vel gå over??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Der var du jo igjen!

Trodde du hadde forsvunnet for godt jeg!

Lørdagsklem for det var så godt og se deg her inne igjen!

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke forsvunnet enda :) dagboka di virker som er låst? får iallefall ikke tillatelse til å gå inn der...

Enda snusfri, ei uke i morgen, så må jo være fornøgd med det! men enda usikker på om det er verdt det, er ganske så irritabel av meg innimellom, og det er B og, er jo på avvenning han og, Vi er vel rett og slett et irritabelt par for tiden :laugh:

Ellers har søstern og familien vært i oslo i helgen. De sov på hotell i sentrum, leiligheten er ikke stor nok for en hel familie og oss. Vi passet minsten i dag og det gikk helt fint, også var de her å spise middag med oss,de var her vel i 6-7 timer. Største tantegullet er rett og slett blitt et rampetroll uten like, og minsten gråt og var utilpass. B tror han aldri vil ha barn :fnise:, det er nok for krevende!

Nå er det sofa tjeneste, og jaggu er det ikke mandag i morgen :(

Helgene går aaaaaltfor fort..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke forsvunnet enda :) dagboka di virker som er låst? får iallefall ikke tillatelse til å gå inn der...

Vel, da har du enda ikke oppdaget del2 tipper jeg.

Anekdotene del 2 åpnet 1. august...

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi den boka må jeg finne Marianne!

Mandager er kjipe.. barn kan være krevende ja men d er helt klart mest kos

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...