Hoppetaujenta Skrevet 17. februar 2011 #41 Skrevet 17. februar 2011 (endret) ...foresten pga denne tråden så brøt jeg min egen "ingen-godteri-i-uken" -regel For noe tullball - her må det nytenking til! Iskrem er ikke godteri i det hele tatt, men går i mitt hode under betegnelsen "spa-opplevelse for innsiden av kroppen"...og en skal som kjent ta vare på helsa si! Føles som om man spiser iskald lakris som har liggi i fryseren Er det ikke fint å få smake en helt ny smak og få en opplevelse som en ikke har hatt før da? Alt skal prøves minst èn gang, sies det jo... Når det er sagt: i dag kjøpte jeg min første boks på ICA, men p.g.a. lang tid før jeg kom hjem, ser ikke isen ut til å være helt seg selv i konsistens. Noen timer i fryseren, og SÅ skal jeg smake på vidunderet! Jeg gleder meg. *det var en underdrivelse* Endret 17. februar 2011 av Margareth
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2011 #42 Skrevet 17. februar 2011 Åhhh!!! Nammenammenam! Må handle inn, men jeg skal ha gjester til helga -- og de skal ikke få smake. Mohaha. Skal ha hele boksen selv. Må handle inn i dag. Vann i munnen..
Hoppetaujenta Skrevet 17. februar 2011 #43 Skrevet 17. februar 2011 Åhhhh...... ....jeg har nettopp hatt en religiøs og meget sterk opplevelse! Denne var helt perfekt for min gane. Og for en stilig farge det er på den. Jepp, her skriver en nesegrus beundrerinne som er solgt for livet.... *smattsmatt* 1
Eske Skrevet 17. februar 2011 #44 Skrevet 17. februar 2011 Nå som dere er flere som sitter og frister og erter og gjør at jeg MÅ kjøpe en slik boks men ikke har mulighet før senere i kveld: HVORDAN ER KONSISTENSEN? Ååååååh, gleder meg
Hoppetaujenta Skrevet 17. februar 2011 #45 Skrevet 17. februar 2011 Konsistensen var akkurat passe. Helt perfekt til å begynne å spise av rett fra boksen - rett i kroppen!
Troilltøva Skrevet 17. februar 2011 #46 Skrevet 17. februar 2011 For noe tullball - her må det nytenking til! Iskrem er ikke godteri i det hele tatt, men går i mitt hode under betegnelsen "spa-opplevelse for innsiden av kroppen"...og en skal som kjent ta vare på helsa si! haha, ja må være den billigste "spa behandlingen" som finnes da tror jeg. perfect
Hoppetaujenta Skrevet 17. februar 2011 #47 Skrevet 17. februar 2011 Billig og bra healing: "Fordi vi fortjener det"!
Lykkelitenen Skrevet 17. februar 2011 #48 Skrevet 17. februar 2011 Noen som har funnet denne i Bergen? Jeg MÅ ha, men jeg orker ikke leite
AnonymBruker Skrevet 17. februar 2011 #49 Skrevet 17. februar 2011 Da har jeg også fått kloa i en boks, og er sånn passe fornøyd. Det er ikke den beste lakris-isen jeg har smakt, men den duger. I hvert fall til noe bedre dukker opp. Det var en som nevnte en lakris-is fra Kulinaris, noen som vet hvor man får kjøpt den? Jeg har nemlig aldri hørt om merket. Jeg som nevnte Kulinaris-isen Det er norsk gourmetis De har lakris-isen (og kokosisen, som er helt sinnsykt god den og ) på Røtter på St. Hanshaugen. Jacob på Holtet har den vel også, og den ostesjappa på Majorstua har pleid å ha
Gjest Iah Skrevet 17. februar 2011 #50 Skrevet 17. februar 2011 Jeg som nevnte Kulinaris-isen Det er norsk gourmetis De har lakris-isen (og kokosisen, som er helt sinnsykt god den og ) på Røtter på St. Hanshaugen. Jacob på Holtet har den vel også, og den ostesjappa på Majorstua har pleid å ha Tusen takk for svar! Skal huske det til neste gang jeg er i Oslo!
Hoppetaujenta Skrevet 17. februar 2011 #51 Skrevet 17. februar 2011 Det er lenge siden jeg smakte lakr-is et annet sted, og jeg husker ikke om det var kulinaris eller hva, men det var et lite firma som laget den i alle fall. Greia er at jeg syns den smakte for sterkt av lakris. Klarte bare to-tre skjeer av den før jeg måtte sette den i fryseren igjen,- og slik pleier ikke jeg å ha det med den type føde. "Drømme-isen" har klart å gjøre smaken god og ikke for sterk. Et funn! Jeg har spist i tre puljer her, og snart er boksen tom. Kan det tyde på at boksene egentlig er litt for små?
Gjest BabyBlue Skrevet 17. februar 2011 #52 Skrevet 17. februar 2011 Hva med den dream som smaker mint? Er den god, eller ekstremt fresh og minty slik at det grenser over til fælt? :gjeiper:
Fanta Exotic Skrevet 17. februar 2011 #53 Skrevet 17. februar 2011 Jeg kjøpte den på Coop Mega i forigårs, syns den smakte too much! Altfor mye lakris! Liker mye bedre den med karamell, den med mint og den med vanilje:) 1
Hoppetaujenta Skrevet 18. februar 2011 #54 Skrevet 18. februar 2011 (endret) Hva med den dream som smaker mint? Er den god, eller ekstremt fresh og minty slik at det grenser over til fælt? :gjeiper: Det er jo alt etter som en liker det da. Jeg personlig syns at den er kjempegod! *her taler en kjenner* Den smaker markert mint og det blir ikke for mye, fordi sjokoladen også er markert i tykkere striper i isen. Dermed oppstår en farlig god balanse som får meg til å ville ha is hver eneste dag. --- ...og her måtte det redigeres gitt; jeg spiser mint i dette øyeblikk! Endret 18. februar 2011 av Margareth
Gjest Applecore Skrevet 18. februar 2011 #55 Skrevet 18. februar 2011 Synes det er helt topp at den smaker så mye lakris! Jeg prøver å slutte med smågodt, is er en fantastisk substitutt - og enda mer nå!!
Kamikatze Skrevet 18. februar 2011 #56 Skrevet 18. februar 2011 Bare ett lite skjær i sjøen: Hvis vi ikke kjøper den ofte, og påvirker alle kjente til å kjøpe den, risikerer vi at den skiftes ut med et annet produkt ved disse tider, neste år. Så var det dette med å skaffe seg tilstrekkelig med kjærlighetssorg til dette prosjektet...
Hoppetaujenta Skrevet 18. februar 2011 #57 Skrevet 18. februar 2011 Kjærlighetssorg?!? Hva er det du tøyser med nå da pus? Det holder da med en intens og brennende kjærlighet til det lakrisifiserte produktet, skulle jeg mene... Jeg skal gjøre mitt til at produktet kommer opp på Diplom-is-statistikk-toppen, og anbefaler alle andre til å gjøre det samme. 1
Lille Blåklokke Skrevet 18. februar 2011 #58 Skrevet 18. februar 2011 Åhhhh den smaker fantastisk, den er meget etterlengtet og høyst velkommen i vårt hjem. NAMMMMM. Vil også tilføye at de har fått nydelig lakris seigmenn.
Hoppetaujenta Skrevet 18. februar 2011 #59 Skrevet 18. februar 2011 Vi høres ut som noen skikkelige avhengige is-vrak, hele gjengen, hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå