Sauen Shaun Skrevet 11. oktober 2011 #241 Del Skrevet 11. oktober 2011 Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 12. oktober 2011 #242 Del Skrevet 12. oktober 2011 Åååå, så bra! Grattis!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 12. oktober 2011 Forfatter #243 Del Skrevet 12. oktober 2011 Takk begge to! Gikk omtrent slik hele kvelden i går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 12. oktober 2011 Forfatter #244 Del Skrevet 12. oktober 2011 I dag har jeg vært utrolig sliten. Har hatt mye å gjøre og lite krefter til å gjennomføre. Var skikkelig utmattet flere ganger i løpet av dagen. Gikk litt tur etter jobb, men det kjentes som er ork det også. Tror jeg bare skal ta meg en liten blund etter maten og se om jeg har krefter til noe annet utover kvelden. Skulle gjerne ha fått vasket over litt for jeg var borte i helga, så det ble ingen helgevask og jeg får besøk i morgen. Bra jeg skal ha fri på fedag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 12. oktober 2011 #245 Del Skrevet 12. oktober 2011 Du får slappe av og få tilbake litt energi, det høres ikke bra ut å være så sliten. Håper du ikke brygger på noe! Hadde jeg vært deg (med litt mer overskudd), hadde jeg vært ute å cruiset i cab`en nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 12. oktober 2011 Forfatter #246 Del Skrevet 12. oktober 2011 (endret) Brygger nok ikke på noe. Bare litt tendens til å bruke mer krefter enn jeg har for tiden. Øver på å begrense meg og gi meg selv mulighet til å hvile. Lett å si, men når man har personlighet som en ivrig sledehund, så er det ikke så lett å gjøre. Det ble gulvvask og oppvask og ikke noe cruising i cab`en. Endret 12. oktober 2011 av Spiralis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 13. oktober 2011 Forfatter #247 Del Skrevet 13. oktober 2011 Fridag i morgen. Modern og fadern kom med toget i dag. Vi skal inn og feire bursdag til broderns elstemann i morgen og ha familiehelg. På grunn av en feil av styret for borettslaget så har jeg fått garasje forran en som hadde stått lengre i kø. Nå må jeg gi fra meg garasjen. Det er noen andre som ikke har bil lengre og som må gi fra seg sin garasje nå snart, så det tar ikke lenge før jeg får ny, men litt iriterende er det likevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 14. oktober 2011 #248 Del Skrevet 14. oktober 2011 Irriterende med manglende garasjeplass for den nye cab`en da, men så lenge du vet du får en annen snart, går det vel bra Ha en riktig fin familiehelg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 14. oktober 2011 Forfatter #249 Del Skrevet 14. oktober 2011 (endret) Takk takk. Morgensol over rimete gressplener og gule trær. Modern ute og går tur før vi kjører inn til byn. Jeg koser kaffekopp. Døsig. .. nærmest en mind tåke inne i hodet... virker ikke som noen tanker eller ideer har våknet enda. De kan bare få sove litt til. Sansene er nåkne. Øynene koser seg med synet av morgensolen, Luktesansen og smaken nyter mørk kaffe, hørselen leker lett med lav musikk i bakgrunnen. Sansene koser seg og fornufen sover søtt. Endret 14. oktober 2011 av Spiralis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 14. oktober 2011 #250 Del Skrevet 14. oktober 2011 Høres ut som en fin morgenstund. Ha en fin dag Spiralis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 16. oktober 2011 Forfatter #251 Del Skrevet 16. oktober 2011 Takk Sauen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 16. oktober 2011 Forfatter #252 Del Skrevet 16. oktober 2011 Jeg er stappmett og stuptrøtt. Kom nettopp hjem. Var ute og spiste med mamma og pappa. Vi reiste hjem fra Oslo litt tidlig så jeg skulle få litt tid til å skifte dekk på bilene og litt annet praktisk småplukk. Tror jeg skal slumre litt på sofan og la maten synke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 16. oktober 2011 #253 Del Skrevet 16. oktober 2011 Perfekt søndag kveld, spør du meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 17. oktober 2011 Forfatter #254 Del Skrevet 17. oktober 2011 Fra sløv søndag til hektisk mandag. Supert å være mandagstrøtt når uka får en slik bråstart. Da får jeg være sønn resten av kvelden, selv om jeg skal prøve å få meg en treningstur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 18. oktober 2011 Forfatter #255 Del Skrevet 18. oktober 2011 Nå er det en aldeles nyyydelig lav høstsol uten for vinduet her! I dag tidlig så ble jeg vekket av at det ulte av vind og trommet av regn på ruta, men nå etter jobb gikk jeg tur i det nydeligste høstværet du kan tenke deg. Det har vært en hektisk dag på jobb. Avdelingsmøte fra avspark i dag tidlig til en kervende (og lang) videokonferanse i et utvalg om framtidig organisering på ettermiddagen. Innimellom var det er renn av ting å følge opp på personalsiden. Kom ikke i havn med alt, men er godt fornøyd med innsatsen. Tror, oppe i alt, at jeg fikk klemt inn tid til god ord og positiv oppmerksomhet til de som trengte å bli sett. Flink gutt! I morgen blir det like hektisk. Skal ha fri torsdag og fredag så jeg har komprimert uka så godt jeg kan. Det blir nok noen vinglass i morgen kveld. I kveld skal jeg løpe opp og ned trappa. Så skal jeg løfte på tunge ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 19. oktober 2011 #256 Del Skrevet 19. oktober 2011 Kos deg med vin i kveld og skikkelig langhelg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 19. oktober 2011 Forfatter #257 Del Skrevet 19. oktober 2011 Kos deg med vin i kveld og skikkelig langhelg! Tusen takk! Det skal jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 19. oktober 2011 Forfatter #258 Del Skrevet 19. oktober 2011 Da var dagen unnagjort og det er helg. Dagen ble langt fra så hektisk som jeg hadde tenkt meg, så jeg tar fri med senkede skuldre og en god følelse. Har ikke vært hjemme de siste to helgene så jeg skal bruke fridagene til å gjøre litt småplukk i heimen og se om jeg ikke klarer å få til noe litt sosialt. Ingen ting det er viktig å rekke så jeg tar det etter innfallsmetoden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiralis Skrevet 20. oktober 2011 Forfatter #259 Del Skrevet 20. oktober 2011 Fyrer i ovnen. Sitter og ser på flammene. Det var litt småkjølig i stua så jeg fyrte like godt opp. Fri og greier. Vet ikke helt hva jeg skal bruke dagen til. Når det blir litt varmere ute skal jeg gå en skikkelig lang tur. Nå er det minusgrader så jeg tenker det blir i ettermiddag. Skal vaske og rydde litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 20. oktober 2011 #260 Del Skrevet 20. oktober 2011 Håper du har hatt en fin fridag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå