Gå til innhold

Masteroppgave-tråden


Pingting

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå leveres det mye her. Gratulerer alle dere flinke mastere!!! Jeg tar en svingom for dere :danse:

Selv ahr jeg kommet meg etter den harde tilbakemeldingen, og er godt i gang...på nytt.. Men nå ser jeg hva som gikk galt, og at det ikke er en helvetes jobb å rette det opp. Jeg har dessuten fått en bedre diskusjonsdel på grunn av all klippingen og limingen. Har da utsatt innleveringen en god stund, men har forsåvidt kommet over det og. Nå må det bare gjøres :)

ha en fin kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, nå har jeg levert. :overrasket:

Jeg føler meg... nesten litt tom. Mer sjokkert enn glad, nesten. Et års arbeid er over. Vel, muntlig gjenstår, men selve oppgaven er jammen meg levert!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer alle!

I morgen skal jeg hente oppgaven min på trykkeriet, og det føles nesten mer spennende enn det å levere den inn dit :D Jeg håper så inderlig at den ser fin ut og at jeg kan levere med stolhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fulgt med litt i denne tråden :) Jeg har ikke begynt på master ennå, men regner med å komme igang så smått over jul. Er inspirerende å lese, og har følt med dere i stresset (har stresset med mitt selv også, så kanskje jeg har godtet meg litt også). Er sikker på at det går bra med alle dere som deltar i tråden - gratulerer med levert oppgave!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glad jeg er ferdig med masteroppgaven min, godt å gni det inn for de som ikke er ferdig. hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud, kan ikke tro det, men jeg har sendt oppgaven til trykkeriet! :daane: Akkurat nå føler jeg meg mer skrekkslagen, enn glad, lettet, fornøyd eller hva det måtte være... Er skikkelig spent på om det går bra i trykket og at ting går smoooooooth i morgen. Men ja, nå er det faktisk ingen vei tilbake!

Oppgaven er dermed FERDIG!!!!!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye, MsLeela! Vi er feeeeerdige! :hoppe:

Tror ikke før jeg får sett det ;)

Går og henter oppgaven nå :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis, Ms Leela!!! :hoppe:

Jeg skal hente min etter kl 11!! Jeg har ikke fått sove i natt! Først NÅ blir jeg stressa :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har elektronisk levering, så jeg skal ikke hente den. Den blir sendt rett til trykkeriet. Veldig greit. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har elektronisk levering, så jeg skal ikke hente den. Den blir sendt rett til trykkeriet. Veldig greit. :)

Samme her. Og nå er den sendt!! Hurra, og gratulerer til dere alle :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snikleser jeg og, tenker allerede på master selv om jeg har ett år igjen av bachelor :ler:

Gratulerer alle dere som har levert! Syns det er flott å kunne lese litt om hvordan det faktisk ER å skrive master. Dere er kjempeflinke! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, og nå er det offisielt! JEG HAR LEVERT MIN MASTEROPPGAVE! :skya::kaklehone::pls::hoppe::danser::hakeslepp::5::danse:

Og den var kjempefin i trykk :) Så nå er jeg meget glad og fornøyd.

Alex sushi og fest neste :strix::skya:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, og nå er det offisielt! JEG HAR LEVERT MIN MASTEROPPGAVE! :skya::kaklehone::pls::hoppe::danser::hakeslepp::5::danse:

Og den var kjempefin i trykk :) Så nå er jeg meget glad og fornøyd.

Syns MsLeela sa alt, jeg! Jeg har også levert idag! :hoppendeglad: Blir indisk takeout og Ben & Jerry's på meg da :happy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppendeglad:

Nå sitter jeg her med min musserende rosèvin og feirer endelig innlevering. Det føles fantastisk. :vin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det kiler i magen når jeg leser hva dere skriver hihi! Gleder meg til jeg kan føle at oppgaven endelig er levert inn og bare spise is og se på hjernedøde TV-serier. Jeg jobber nemlig for fullt med min nå ;)

Gratulerer med levert, alle sammen!! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til alle som har levert!! Jeg har, delvis pga denne tråden, blitt litt inspirert til å søke master. Har alltid tenkt at det skulle jeg i hvertfall IKKE gjøre, men det frister litt allikevel. Er jo litt forskjell på adjunkt med tillegg og lektor med tillegg. Må tenke litt mer på dette!

Det er alltid deilig å levere inn hjemmeeksamen og lignende, og jeg kan tenke meg at det er 100 ganger bedre med masteroppgave. Gratulerer igjen, dere er flinke! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og i går ble jeg kanakas... :skratte:

Etter en halv flaske vin til maten kjente jeg at jeg var skikkelig sliten. Så istedet for å dra ut, dro vi til en venn av min mann. Vr en liten gjeng der. Så ble det en halv (kanskje mer?!) flaske vin til... Det hele endte med at jeg foreslo (på tull!!!) trekant med en venn av oss og alle fikk seg en god latter :skratte:

Hohoho, alkohol og overbelastet hjerne er ingen god konbinasjon... :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, denne døde fort etter at alle hadde levert :fnise:

Får sitte her alene og snakke med meg selv en stund framover jeg da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...