Auri Skrevet 18. mars 2011 #901 Del Skrevet 18. mars 2011 Og ikke minst lille Basilikum <3 noe som er litt morsomt, siden Basil og Rosemary er to helt vanlige navn i England Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Krizzy Skrevet 18. mars 2011 #902 Del Skrevet 18. mars 2011 "Er du helt Johan?" sier man ofte hvis folk sier/mener noe dumt her jeg kommer fra.. Hvor i alle dager er du fra? Johan er flott. Det kunne jeg tenkt meg på min egen sønn. Det syns jeg var koselig sagt. Akkurat det samme jeg tenker dersom jeg får en gutt til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fruBeist Skrevet 18. mars 2011 #903 Del Skrevet 18. mars 2011 (endret) Hva syns dere om navnet Johan? Broren min heter Johan til mellomnavn. Oppkalt etter en oldefar eller tippoldefar. Jeg synes det er veldig fint Har og hørt den greia med å si "Er du helt Johan?" når noen sier noe dumt. Har og hørt "Nils" i samme setting. Endret 18. mars 2011 av fruBeist Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fruBeist Skrevet 18. mars 2011 #904 Del Skrevet 18. mars 2011 Hvor i alle dager er du fra? Se diktet "Lik meg når jeg er teit" Der var det i alle fall jeg fikk det med meg første gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BabyBlue Skrevet 18. mars 2011 #905 Del Skrevet 18. mars 2011 Skhurte var derimot lite pent. Den kvinnelige versjonen av Shrek. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lizzie88 Skrevet 18. mars 2011 #906 Del Skrevet 18. mars 2011 Ååh, tenk deg den søsktenflokken da! Timian, Koriander og Rosmartin. Det blir enda morsommere! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 18. mars 2011 #907 Del Skrevet 18. mars 2011 OMG!!! Adexe og Embrick!!?? Men: mens vi først er i gang her men -ander som oppkalles. Hvorfor ikke kalle opp etter mor? Da kan vi jo få Mariander Ingerander Lineander Siljeander Kariander. Mulighetene er uendelige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 18. mars 2011 #908 Del Skrevet 18. mars 2011 Broren min heter Johan til mellomnavn. Oppkalt etter en oldefar eller tippoldefar. Jeg synes det er veldig fint Har og hørt den greia med å si "Er du helt Johan?" når noen sier noe dumt. Har og hørt "Nils" i samme setting. Har jeg også hørt, både med Nils og Johan. Men da må Johan uttales med trykk på Jo, om jeg ikke tar helt feil. Navnet Harry er jo også ganske utskjelt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
agenda Skrevet 18. mars 2011 #909 Del Skrevet 18. mars 2011 RosmarTin ja, hahaha! Og så Koriander da, den var god Åh, jeg har fortalt om denne tråden til MANGE, så gøy er det! (men jeg kjenner en (voksen) Timian som er herlig, så det navnet liker jeg godt) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missLynch Skrevet 18. mars 2011 #910 Del Skrevet 18. mars 2011 Personlig kommer jeg til å gå for Wallander. Er stor fan av Mankell. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2011 #911 Del Skrevet 18. mars 2011 Og så Ailin, Føbe og lignande fornorska, engelske namn. Grøss. Engelske/amerikanske namn gjer seg best "over there" etter mi meining. Kevin, Liam og Patrick er heller ikkje særleg vakkert på norske ungar. Hehe, Føbe? Merkelige greier. Pheoebe uttales jo "fibi" på engelsk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2011 #912 Del Skrevet 18. mars 2011 Hehe, Føbe? Merkelige greier. Pheoebe uttales jo "fibi" på engelsk. Mente Phoebe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lykkeliky Skrevet 18. mars 2011 #913 Del Skrevet 18. mars 2011 Åååå skulle ønske jeg fikk trilling gutter, da skulle jeg kallt dem Chrisander, Koriander og Wallander...eller Leander HAHA! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2011 #914 Del Skrevet 18. mars 2011 RosmarTin ja, hahaha! Og så Koriander da, den var god Åh, jeg har fortalt om denne tråden til MANGE, så gøy er det! (men jeg kjenner en (voksen) Timian som er herlig, så det navnet liker jeg godt) Hva blir det neste, Salt, Pepper og Sukker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 18. mars 2011 #915 Del Skrevet 18. mars 2011 Navn som egentlig er ord, og da tenker jeg ikke på Bjørn, Stein og lignende, men navnene i USA: Hope, Faith, Melody osv. Har jo tydeligvis kommet hit allerede, vet om ei som heter Lykke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2011 #916 Del Skrevet 18. mars 2011 Siv da? Virker som om alle tenker Blondt Rivjern når de hører det navnet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 18. mars 2011 #917 Del Skrevet 18. mars 2011 Synes Siw er finere jeg da. Forøvrig Knøttet så er det et navn som viser at det du snakker om ikke akkurat er nytt; Siv er et navn som også er et ord for noe annet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2011 #918 Del Skrevet 18. mars 2011 Synes at Christina/Kristine er pent, men liker ikke kortformen som er STINE. Synes dog mange andre kortformer for navn kan være meget vakre og er selv i besittelse av en kortform jeg liker. Stina er kanskje mer Ok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knøttet Skrevet 18. mars 2011 #919 Del Skrevet 18. mars 2011 Synes Siw er finere jeg da. Forøvrig Knøttet så er det et navn som viser at det du snakker om ikke akkurat er nytt; Siv er et navn som også er et ord for noe annet Kanskje ikke nytt, nei, og derfor nevnte jeg navn som Bjørn og Stein. Jeg tenkte mer på de amerikanske navnene som Hope og Faith, og håper ikke tilsvarende kommer til Norge. Håp, Lykke og lignende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 19. mars 2011 #920 Del Skrevet 19. mars 2011 Liv, Mai, Juni, August, Rose, Gro, Stein, Vår, Hauk, Kristen, Sol, Storm, Dag, Varg, Bjørn, Vilje...... Dette er vel alle navn på andre ting da, så er jo ganske så vanlig her i norge også vil jeg si Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå