AnonymBruker Skrevet 17. mars 2011 #881 Del Skrevet 17. mars 2011 Navn jeg syntes er helt forferdelige er: Nathaniel Leander Oliver Chrisander Linnea Celina Olivia Leah Danielle Det er sånne "unge mødre" white trash navn...... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Krizzy Skrevet 18. mars 2011 #882 Del Skrevet 18. mars 2011 Hva syns dere om navnet Johan? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missLynch Skrevet 18. mars 2011 #883 Del Skrevet 18. mars 2011 Synes Johan er fint, jeg. Det er et litt lunt, koselig navn. På den annen side- Leander, Olander, Chrisander, Lysander (hvem pokker fant opp disse??) gir meg umiddelbare white trash- vibber. Beklager. Jeg kom ufraværende over denne forumsiden, og holdt på å sette maten i halsen... Les, og lær: Min lenke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 18. mars 2011 #884 Del Skrevet 18. mars 2011 Hva syns dere om navnet Johan? Måten det uttales her jeg bor er det veldig hardt. "Jo-Hann" på en måte... Det syns ikke jeg er noe spesiellt fint, høres så sint ut liksom Men om man bor et sted der h'en er stum så er det nok ikke så verst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Krizzy Skrevet 18. mars 2011 #885 Del Skrevet 18. mars 2011 (endret) Synes Johan er fint, jeg. Det er et litt lunt, koselig navn. På den annen side- Leander, Olander, Chrisander, Lysander (hvem pokker fant opp disse??) gir meg umiddelbare white trash- vibber. Beklager. Jeg kom ufraværende over denne forumsiden, og holdt på å sette maten i halsen... Les, og lær: Min lenke Der var det mange litt... spesielle... navn. Endret 18. mars 2011 av Krizzy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kirby Skrevet 18. mars 2011 #886 Del Skrevet 18. mars 2011 Synes Johan er fint, jeg. Det er et litt lunt, koselig navn. På den annen side- Leander, Olander, Chrisander, Lysander (hvem pokker fant opp disse??) gir meg umiddelbare white trash- vibber. Beklager. Jeg kom ufraværende over denne forumsiden, og holdt på å sette maten i halsen... Les, og lær: Min lenke Åh fy f* så mange grusomme navn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2011 #887 Del Skrevet 18. mars 2011 Hva syns dere om navnet Johan? "Er du helt Johan?" sier man ofte hvis folk sier/mener noe dumt her jeg kommer fra.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spinell Skrevet 18. mars 2011 #888 Del Skrevet 18. mars 2011 Synes Johan er fint, jeg. Det er et litt lunt, koselig navn. På den annen side- Leander, Olander, Chrisander, Lysander (hvem pokker fant opp disse??) gir meg umiddelbare white trash- vibber. Beklager. Jeg kom ufraværende over denne forumsiden, og holdt på å sette maten i halsen... Les, og lær: Min lenke Å, du milde himmel! Der var jo de fleste "jaskenavnene" på ett brett! Og de er jo såååå fiiiine. Og såååå sjeldne, da du! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PecanPie Skrevet 18. mars 2011 #889 Del Skrevet 18. mars 2011 På den annen side- Leander, Olander, Chrisander, Lysander (hvem pokker fant opp disse??) gir meg umiddelbare white trash- vibber. Beklager. Jeg kom ufraværende over denne forumsiden, og holdt på å sette maten i halsen... Les, og lær: Min lenke Åjøss, der var det mange... Interessante navn. Hang meg litt opp i guttenavnet Adexe. Nå er jeg lite bevandret i forskjellige språk altså, men det høres fransk ut, og der blir vel navn jentenavn når de har en e på slutten? Sånn som Gabriel/Gabrielle? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 18. mars 2011 #890 Del Skrevet 18. mars 2011 (endret) Ikke nødvendigvis. Michelle er et kvinnelig navn, mens Michel, Michele, Michell, Michael, Michaele er mannlige navn, alle med samme utalemåte. Når ble forresten SIMON et uvanlig/sjeldent navn? Endret 18. mars 2011 av Pixie Plaid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PecanPie Skrevet 18. mars 2011 #891 Del Skrevet 18. mars 2011 Ikke nødvendigvis. Michelle er et kvinnelig navn, mens Michel, Michele, Michell, Michael, Michaele er mannlige navn, alle med samme utalemåte. Når ble forresten SIMON et uvanlig/sjeldent navn? Ok, jeg syntes bare det hørtes så jentete ut. Som navn. Egentlig syns jeg det høres ut om man er tett i nesa og skal egentlig si "anekset". Evt. et vaskemiddel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missLynch Skrevet 18. mars 2011 #892 Del Skrevet 18. mars 2011 Jeg blir hensatt til det filosofiske hjørnet, og får rett og slett lyst til å rett og slett lage nye "-ander" navn. Hva med Myrtander? Sylvander? Klisander? Sylinder? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spinell Skrevet 18. mars 2011 #893 Del Skrevet 18. mars 2011 Jeg blir hensatt til det filosofiske hjørnet, og får rett og slett lyst til å rett og slett lage nye "-ander" navn. Hva med Myrtander? Sylvander? Klisander? Sylinder? Herlig! Gjerne -ander-endelser kombinert med oppkalling fra far-/bestefargenerasjonen: -Perander -Kjellander -Kårander -Knutander -Trygvander -Hansander -Geirander -Bjørnander Tror Kjellander har potensiale til å havne på topplistene 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gigi Skrevet 18. mars 2011 #894 Del Skrevet 18. mars 2011 Kjenner noen som heter Kjell-Anders. Nesten det samme som Kjellander! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2011 #895 Del Skrevet 18. mars 2011 Hva syns dere om navnet Johan? Johan er flott. Det kunne jeg tenkt meg på min egen sønn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PecanPie Skrevet 18. mars 2011 #896 Del Skrevet 18. mars 2011 Herlig! Gjerne -ander-endelser kombinert med oppkalling fra far-/bestefargenerasjonen: -Perander -Kjellander -Kårander -Knutander -Trygvander -Hansander -Geirander -Bjørnander Tror Kjellander har potensiale til å havne på topplistene - Andersander, evt Andander! - Sandander/Sanderander 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins Skrevet 18. mars 2011 #897 Del Skrevet 18. mars 2011 Denne tråden blir bare bedre og bedre! Henger meg på -ander bølgen og kaster følgende forslag i potten: Sebander Birgander Bjarnander Ulfander Det som er så fantastisk med -ander er at man i prinsippet kan putte det på et hvilket som helst navn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest strykebrett Skrevet 18. mars 2011 #898 Del Skrevet 18. mars 2011 Synes Johan er fint, jeg. Det er et litt lunt, koselig navn. På den annen side- Leander, Olander, Chrisander, Lysander (hvem pokker fant opp disse??) gir meg umiddelbare white trash- vibber. Beklager. Jeg kom ufraværende over denne forumsiden, og holdt på å sette maten i halsen... Les, og lær: Min lenke OMG!!! Adexe og Embrick!!?? Men: mens vi først er i gang her men -ander som oppkalles. Hvorfor ikke kalle opp etter mor? Da kan vi jo få Mariander Ingerander Lineander Siljeander Kariander. Mulighetene er uendelige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 18. mars 2011 #899 Del Skrevet 18. mars 2011 Koriander? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PecanPie Skrevet 18. mars 2011 #900 Del Skrevet 18. mars 2011 Koriander? Ååh, tenk deg den søsktenflokken da! Timian, Koriander og Rosmarin. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå