AnonymBruker Skrevet 22. mars 2015 #1541 Del Skrevet 22. mars 2015 Det navnet man har, er man jo blitt gitt av foreldrene sine... Og navnet ditt er jo en veldig stor del av identiteten din så når folk synes det er stygt er det jo litt sårende, til tross for at dette er randome folk på kg. Anonymous poster hash: a1309...819 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Belle âme Skrevet 22. mars 2015 #1542 Del Skrevet 22. mars 2015 Og jeg som synes mitt navn er kjempefint og får mange komplimenter for det. Jeg synes f.eks at Linnea er mindre pent Anonymous poster hash: 8863f...cb3 Eg veit jo ikkje namnet ditt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 22. mars 2015 #1543 Del Skrevet 22. mars 2015 De "ekleste" navnene jeg vet, er ikke nødvendigvis de moderne navnene som "alle" gir ungene sine nå for tiden. Jeg har en viss avsky for en del av de gamle navnene, som var populært å gi ungene på 60- og 70-tallet, dvs de er godt voksne i dag. Roger, for eksempel... urk. For et navn. Jeg har heller aldri likt navnet Kjell, det er liksom "Kjell-pell-potetskrell". Og det syns jeg selv om jeg var sammen med en svenske ved navn Kjell i 2½ år! Grusomt navn. Og tro det eller ei....han hadde et mellomnavn....Roger. Ufattelig at vi ble kjærester i utgangspunktet! Roger, Ronny og Raymond. Alle i samme sjangeren. Halvkriminelle rånere, alle som heter det. Man føler det sånn iallefall når man hører de navnene. Audun er heller ikke noe jeg ville drømt om å kalle min unge. Fælt. Audhild, grusomt navn på en dame. Gørild også. Fælt. Minner om gørr. Jeg kan nevne mange navn her, men for å ikke fornærme noen brukere her så tror jeg at jeg stopper der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pawn Hearts Skrevet 22. mars 2015 #1544 Del Skrevet 22. mars 2015 "There was a boy called Eustace Clarence Scrubb, and he almost deserved it." En dag jeg har veldig god tid, må jeg sette med ned og lage en fullstendig liste over alle navnene som er nevnt i denne tråden, ordnet alfabetisk og etter kjønn. Følger man lista slavisk, tror jeg det blir svært vanskelig, om ikke umulig, å finne navn til barna sine. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2015 #1545 Del Skrevet 22. mars 2015 Xander(Sander er greit nok, men kva faen?!) Matheo Theo(Fint på engelske gutter.) Liam(Fint på engelske gutter.) Remi René Madrian Erik Chrisander/Sebastiander/Leander osv Konrad Richard Steffen Leo(n) Tommy/Timmi/Tim Willy Chris Roger Ron/Ronny/Jonny Åge Sofus Elias/Elijah Nils Pål Emilian/Emilio Gjert Buster Dennis Dominik Kjartan Ove Leif Stefan Sindre Snorre Emmett Ulf-navn. Kveldulf osv Christer Felix Paul Oddvin Morgan Frode Kurt/Knut Stian Samuel Lionel Bertil LEAH! Eg spyr! Isadora Trude/Trudi Gry/Gro Marielle Mariann Kine Aurora Hjørdis, Vigdis og alle dis navn. Embla Sienna/Savannah. Isabell Linda Ea Lykke Rita Inger Lise Petra Felicia Sandra Jeanett Jannice Ella Karina/Karine Karianne Klara Guro/Guri Chrissy Wendy Jessica Rannveig Emma(Fint på engelske unger.) Lisbeth Stine/Stina Iselin Linnea Linn Jennifer Penelope Gunn Henriette Berit Else Desirée Una Hilde Bothild Brynhild Sara(h) Chanel Ja, det var vel noken Hva skal barna dine hete?Anonymous poster hash: cac6c...1e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Belle âme Skrevet 22. mars 2015 #1546 Del Skrevet 22. mars 2015 Hva skal barna dine hete?Anonymous poster hash: cac6c...1e6 Kan eg ikkje sei, for eg har sagt til mange kva dei skal heite og er litt redd for å bli gjenkjent da, men det er ganske norske og skjeldne navn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AryaKillie Skrevet 22. mars 2015 #1547 Del Skrevet 22. mars 2015 Huff, kanskje ikkje så hyggeleg med ein slik tråd, men. Når den fyrst er starta, så svarar eg. Dei styggaste gutenamna eg veit om, er Leander Maximillian Emilian Julian Dei styggaste jentenamna er Savannah, Sienna, Tallulah og lignande jålenamn Filipa Felicia Leah Michelle Isabell/a Alea, Milea, Anea, Enea, Emine, Evine og lignane heimesnekra, meiningslause namn Jenta mi heter Leah. Heldigvis er det jo delte meninger om alt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AryaKillie Skrevet 22. mars 2015 #1548 Del Skrevet 22. mars 2015 Leander Anton(oksen liksom) Skjalg Chrisander Santander Sander Sæbjørn Oddfinn Thea Olga Hildur Svinhild Dagmar Linnea Lill Tyra for å nevne noen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2015 #1549 Del Skrevet 22. mars 2015 Styggeste navnene jeg vet om: Agnethe Renate Kjellaug Randi Hjørdis Gerd Kari Aslaug Roger Ronny Knut Bjørn Ørnulf Sigmund Ove Per Anonymous poster hash: 96e86...62e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2015 #1550 Del Skrevet 22. mars 2015 Heter Kine selv xD meninger? (blir ikke fornærmet altså) mine navn: Nathaniel Gustava Leander Josefine Gjertrud Anonymous poster hash: f2c43...896 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2015 #1551 Del Skrevet 22. mars 2015 Jeg måtte en gang en jente som het Caspara (!!!!!!!!!!!!). Anonymous poster hash: cefc4...1c6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2015 #1552 Del Skrevet 22. mars 2015 Jeg måtte en gang en jente som het Caspara (!!!!!!!!!!!!). Anonymous poster hash: cefc4...1c6 Møtte, selvsagt! Anonymous poster hash: cefc4...1c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Travalo Skrevet 22. mars 2015 #1553 Del Skrevet 22. mars 2015 Haha, for en tråd! Kan hende noen tråkkes på tærne her, men: - Tora (skikkelig maskulint) - Gisle (tenker på en gris som var i et program på barne-tv før) - Arnhild (mannsnavn gjort om til damenavn) - Stian (høres så upersonlig ut) - Kåre (høres uintelligent ut) - Cato (??) - Tordis (minner meg om Tora) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2015 #1554 Del Skrevet 22. mars 2015 Kara.... høres ut som en hund, ikke baby Emma... liker det ikke fordi det høres så 90-talls ut Anonymous poster hash: c72ce...a39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stinky Skrevet 22. mars 2015 #1555 Del Skrevet 22. mars 2015 Heter Kine selv xD meninger? (blir ikke fornærmet altså) mine navn: Nathaniel Gustava Leander Josefine GjertrudAnonymous poster hash: f2c43...896 Bitchy navn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2015 #1556 Del Skrevet 8. november 2015 det jeg synes er spesielt søsken navn som nesten er like. de fikk en jente først. kalte henne Christina det er helt greit det. men så fikk de en gutt så skal han heter Chrisander ...stygt navn. ellers er jeg ikke så glad i : Raina Anonym poster: 70df900f450de41c03f762d6005bb75c gutt: Rainer, Chrisainer, Kasik, Matheo, Sverre, Audunjente: Ragna, Chrisned, Sasaks, Diddo, Leah, Celine Anonymkode: ecff0...dc8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2015 #1557 Del Skrevet 8. november 2015 Heter Kine selv xD meninger? (blir ikke fornærmet altså) mine navn: NathanielGustavaLeanderJosefineGjertrudAnonymous poster hash: f2c43...896 ? Josefine er da et klassisk og ærverdig navn. Anonymkode: ecff0...dc8 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2015 #1558 Del Skrevet 8. november 2015 Guttenavn som jeg syns er grusomme:FelixGuttormSverre Arnulfjentenavn:OlgaHelgaMariella Anonymkode: 98578...1ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 123Sol Skrevet 8. november 2015 #1559 Del Skrevet 8. november 2015 Veslemøy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AtheaMadeleine Skrevet 31. mars 2017 #1560 Del Skrevet 31. mars 2017 (endret) På 16. februar 2011 den 10.19, Despicable Me skrev: Fant noen av navnene i en anna tråd om "mindre pene navn", de andre er navn jeg vet persoen heter På 16. februar 2011 den 0.00, Despicable Me skrev: Aldri i dette liv ville jeg ha valgt noen av disse navnene på mine framtidige barn.. Gutt: Vigleif Ditlef Botholf Torjus Friggbjørn Gudleif Herleif Jente: Fredrikke Nikoline Harriet Athea Madeleine Iris Olga Indiane Ylva Hvem F er du?? Jeg er nok den eneste i Norge som heter Athea Madeleine, så da kjenner du meg sikkert, har du baller nok til å si hvem du er? Hva er galt med mitt navn lurer jeg på?? ;)) Endret 31. mars 2017 av AtheaMadeleine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå