Gå til innhold

Mindre pene navn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nå er det vel pga sånne idioter som dere da,hun bør beskytte seg mot. Sånne gamle troll som sitter å mobber en 15 åring vet man jo aldri hva kan finne på.

Anonymkode: f7d43...5c3

Jeg vil henne ikke vondt. Men på et så stort forum som KG vil man jo gjerne være anonym

Anonymkode: c9a16...930

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest AtheaMadeleine
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå er det vel pga sånne idioter som dere da,hun bør beskytte seg mot. Sånne gamle troll som sitter å mobber en 15 åring vet man jo aldri hva kan finne på.

Anonymkode: f7d43...5c3

Hihi Tusentakk <33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AtheaMadeleine skrev:

Tror du ikke jeg har vært nyskjerrig på mitt egen navn før? Jo, jeg bruker faktisk exen min sin Facebook til å søke opp folk, men takk det er kanskje lurt uansett 

Vet ikke hva du gjør jeg, det var bare et tips.

Anonymkode: c9a16...930

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AtheaMadeleine
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Vet ikke hva du gjør jeg, det var bare et tips.

Anonymkode: c9a16...930

Jeg bare forklarte meg 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AtheaMadeleine skrev:

Jeg bare forklarte meg 

Helt ok det, men prøv å få byttet brukernavn eller slettet innleggene dine nå. Du har ikke tabbet deg ut,men det er kjipt å legge igjen slike spor :) Så bare driter du i denne personen som ikke liker navnet ditt

Anonymkode: c9a16...930

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vil henne ikke vondt. Men på et så stort forum som KG vil man jo gjerne være anonym

Anonymkode: c9a16...930

Du var jo enig i at "foreldrene ikke var helt oppegående" eller hva det var, fra den andre idioten her. Eller var du ikke? Hva mente du med det da? 

Hvilke voksne folk sitter å skriver sånt til en ung jente er det jeg lurer veldig på. Også snakket du om nettvett? Fullstendig patetisk spør du meg. 

Anonymkode: f7d43...5c3

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest AtheaMadeleine
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Helt ok det, men prøv å få byttet brukernavn eller slettet innleggene dine nå. Du har ikke tabbet deg ut,men det er kjipt å legge igjen slike spor :) Så bare driter du i denne personen som ikke liker navnet ditt

Anonymkode: c9a16...930

Ja <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Helt ok det, men prøv å få byttet brukernavn eller slettet innleggene dine nå. Du har ikke tabbet deg ut,men det er kjipt å legge igjen slike spor :) Så bare driter du i denne personen som ikke liker navnet ditt

Anonymkode: c9a16...930

Helt enig. Og jeg har googlet deg nå og vet hva du heter til etternavn. Ikke at det gjør noe fra eller til. Vil bare at du skal tenke over hva AB 930 skriver. 

 

Anonymkode: 9765e...0a6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du var jo enig i at "foreldrene ikke var helt oppegående" eller hva det var, fra den andre idioten her. Eller var du ikke? Hva mente du med det da? 

Hvilke voksne folk sitter å skriver sånt til en ung jente er det jeg lurer veldig på. Også snakket du om nettvett? Fullstendig patetisk spør du meg. 

Anonymkode: f7d43...5c3

Hva har du bidratt med her da, sånn egentlig?

Anonymkode: c9a16...930

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Helt ok det, men prøv å få byttet brukernavn eller slettet innleggene dine nå. Du har ikke tabbet deg ut,men det er kjipt å legge igjen slike spor :) Så bare driter du i denne personen som ikke liker navnet ditt

Anonymkode: c9a16...930

Jo, hun har tabbet seg ut. Er jo bare å google navnet, så vet man hvem hun er. Trodde dagens tenåringer hadde lært nettvett? 

Anonymkode: 31603...36f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva har du bidratt med her da, sånn egentlig?

Anonymkode: c9a16...930

Hahaha, du vet vel at anonymkoden din følger deg i hele tråden? Hva jeg har bidratt med? Hmmm,har vel fått sånne kjerringer som deg til å tenke seg litt om kanskje? Eller?

Anonymkode: f7d43...5c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jo, hun har tabbet seg ut. Er jo bare å google navnet, så vet man hvem hun er. Trodde dagens tenåringer hadde lært nettvett? 

Anonymkode: 31603...36f

Tenkte på det hun har sagt, men beskjedet er mottatt og hun virker enig.

Anonymkode: c9a16...930

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva har du bidratt med her da, sånn egentlig?

Anonymkode: c9a16...930

AB 5c3 har samme skrivemåte som A.M. (Bare sånn for ordens skyld)

Anonymkode: 9765e...0a6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest AtheaMadeleine
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jo, hun har tabbet seg ut. Er jo bare å google navnet, så vet man hvem hun er. Trodde dagens tenåringer hadde lært nettvett? 

Anonymkode: 31603...36f

JEG ER KLAR OVER DET NÅ MEN DET GÅR IKKE ANN Å BYTTE NAVN OG JEG SA NAVNET MITT FORDI NAVNET MITT VAR NEVNT I EI KJERRINGS TEKST SÅ HUN SKULLE SE AT JEG HET ET AV DE NAVNA HUN MENTE IKKE VAR BRA NOK, blir sykt oppgitt av sånne som dere 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hahaha, du vet vel at anonymkoden din følger deg i hele tråden? Hva jeg har bidratt med? Hmmm,har vel fått sånne kjerringer som deg til å tenke seg litt om kanskje? Eller?

Anonymkode: f7d43...5c3

Selvsagt vet jeg det. Det eneste du har fått meg til å tenke er at du ikke har peiling på hva du driver med.

Anonymkode: c9a16...930

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

AB 5c3 har samme skrivemåte som A.M. (Bare sånn for ordens skyld)

Anonymkode: 9765e...0a6

Merkelig at når trollene får noen mot seg så tror de at det er deres "offer" som går anonymt. Standard KG.

Anonymkode: f7d43...5c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

AB 5c3 har samme skrivemåte som A.M. (Bare sånn for ordens skyld)

Anonymkode: 9765e...0a6

Åja, takk for headsup. Begynte å lure på om det var venninna hennes eller noe... Men jeg gidder ikke desse småripsa mer :) Takker for meg!

- Hilsen 40 år gammal kjærring på 23 år.

Anonymkode: c9a16...930

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Selvsagt vet jeg det. Det eneste du har fått meg til å tenke er at du ikke har peiling på hva du driver med.

Anonymkode: c9a16...930

Tror ikke du visste det. Hvorfor mobber du først og så skal du liksom gi henne råd? Hva driver du med egentlig?

Anonymkode: f7d43...5c3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marita, Linn, Marianne, Kariann, Anette, Connie...

Huff

Anonymkode: f4042...e43

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AtheaMadeleine

Hallo unnskyld alle sammen, nå var ikke dette noe kult lenger, jeg var virkelig ikke klar over hvor stort dette forumet var og nå vil jeg helst droppe denne diskusjonen alikavell, unnskyld igjen :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...