Plutseliten Skrevet 6. mars 2011 #61 Del Skrevet 6. mars 2011 Nei huff, dette var ikke gode nyheter Håper dere kommer dere igjennom dette... Godt du ikke blir helt borte fra KG. Og som du selv sier er det kjempegodt å få utløp for følelsene sine ett sted.. Håper det går bra med deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokka Skrevet 6. mars 2011 #62 Del Skrevet 6. mars 2011 Uff,så leit. Tenker på deg:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sort Pastill Skrevet 6. mars 2011 Forfatter #63 Del Skrevet 6. mars 2011 For en gjeng dere er! Tusen takk jenter, dere er fantastiske! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 7. mars 2011 #64 Del Skrevet 7. mars 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 7. mars 2011 #65 Del Skrevet 7. mars 2011 Neimenn uffda vennen nå vet jeg ikke hva som har skjedd så vet ikke om jeg skal si håper det ordner seg for deg eller dere....... godt du ikke blir helt borte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mita86 Skrevet 9. mars 2011 #66 Del Skrevet 9. mars 2011 Huff så trist å høre. Håper det ordner seg til det beste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins Skrevet 9. mars 2011 #67 Del Skrevet 9. mars 2011 Så leit å høre! Håper alt går bra med deg! Selvom det "bare" er et internett-forum er KG faktisk en fin støtte når man står midt oppi vanskelige ting (snakker av egen erfaring, under tidligere nick). Deilig å kunne blåse ut til anonyme mennesker! Så du får bruke oss for det det er verdt, skulle du føle for det Lykke til videre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinio Skrevet 17. mars 2011 #68 Del Skrevet 17. mars 2011 Hei jenter. Tar en pause fra denne dagboken, da vi har fått noen svært store problemer i forholdet som er usikkert om vi i det hele tatt klarer å bekjempe. Akkurat nå er alt bare vondt og forvirrende, og jeg takker min skaper for at jeg ikke har blitt gravid i de to første PP'ene. Jeg kommer til å fortsette å holde meg i deres dagbøker, og sikkert åpne en annen en selv - det har gjort godt hittil å få utløp for følelser i en dagbok. Håper så veldig vi kommer gjennom dette ... Nei uff så trist! Håper det går bra med deg vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 28. april 2011 #69 Del Skrevet 28. april 2011 ville bare innom her og si at jeg tenker på deg vennen håper alt er ok med deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redbird Skrevet 28. april 2011 #70 Del Skrevet 28. april 2011 Pastillen Håper alt er bra med deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå