Gå til innhold

Venter på lille pastill


Sort Pastill

Anbefalte innlegg

Nei huff, dette var ikke gode nyheter :tristbla: Håper dere kommer dere igjennom dette... :troest: Godt du ikke blir helt borte fra KG. Og som du selv sier er det kjempegodt å få utløp for følelsene sine ett sted.. Håper det går bra med deg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Neimenn uffda vennen :kose: nå vet jeg ikke hva som har skjedd så vet ikke om jeg skal si håper det ordner seg for deg eller dere.......

godt du ikke blir helt borte :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så leit å høre! :troest:

Håper alt går bra med deg! :klemmer:

Selvom det "bare" er et internett-forum er KG faktisk en fin støtte når man står midt oppi vanskelige ting (snakker av egen erfaring, under tidligere nick). Deilig å kunne blåse ut til anonyme mennesker! Så du får bruke oss for det det er verdt, skulle du føle for det :)

Lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei jenter. Tar en pause fra denne dagboken, da vi har fått noen svært store problemer i forholdet som er usikkert om vi i det hele tatt klarer å bekjempe. Akkurat nå er alt bare vondt og forvirrende, og jeg takker min skaper for at jeg ikke har blitt gravid i de to første PP'ene. Jeg kommer til å fortsette å holde meg i deres dagbøker, og sikkert åpne en annen en selv - det har gjort godt hittil å få utløp for følelser i en dagbok. Håper så veldig vi kommer gjennom dette ... :(

Nei uff så trist! :( Håper det går bra med deg vennen! :troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...