Gå til innhold

Venter på lille pastill


Sort Pastill

Anbefalte innlegg

Da var det min tur til å åpne en bok her inne! Jeg er 23 år, og har vært gift med en herlig fyr i et års tid. Vi har vært sammen i mange år, og blitt voksne sammen - det er fint! Jeg er student av typen som muuligens blir evig skolesliter, mannen er selvstendig næringsdrivende. Selv om jeg er student har vi funnet ut at vi ønsker å prøve å få en baby. Vi er jo enda unge, og mange har nok lyst til å innvende at vi bør vente noen år og leve livet først - men vi føler veldig at dette er riktig for oss. Nå er vi ikke HELT som andre 23åringer heller, vi har begge bodd hjemmefra siden 16års alderen grunnet skolegang, og har hatt mange år med frihet og ungdomsliv allerede!

Ellers er jeg dyremenneske, og har både hunder og hester - noe som kan bli litt i overkant innimellom, men som regel er det veldig trivelig - de gjør livet mitt rikere! Man blir jo fryktelig bundet, jeg har vel ikke hatt mer enn et par år til sammen etter jeg ble tenåring hvor jeg ikke har løpt hjem fra skole eller jobb eller venner for å lufte hund eller trene hest eller lignende, men man får så utrolig mye tilbake for det!

Jeg tok min siste p-pille nyttårsaften, fikk mensen to-tre dager etterpå, og nå i dag fikk jeg mensen igjen. Må innrømme at jeg er litt skuffet, men man kan jo ikke forvente at det skal klaffe allerede første måneden (og egentlig bør man vel ikke håpe på det heller, såvidt jeg har lest!). Men kanskje februar blir måneden?

Guri ... Jeg skjønner egentlig ikke hvordan folk holder seg oppe måned etter måned med prøving og skuffelser, men jeg antar at det er en sånn ting man bare HOLDER UT fordi man må. Knurr. Ingen av smileyene mine fungerer ikke! Det gjør innleggene mine såå mye kjedeligere *hmpf*. Får prøve å krydre med saftig språk istedet *ler*.