Gå til innhold

Venter på lille pastill


Sort Pastill

Anbefalte innlegg

Jeg sliter litt med denne årstiden, så jeg må passe på å fokusere på de tingene som faktisk er skikkelig bra hver dag - ellers blir jeg fort veldig negativ. Får det ikke alltid til, men det hjelper faktisk veldig. Bare det å smile! Prøv det neste gang dere sitter i sofaen og sturer fordi været er dritt og det er mørkt hele tiden, smil litt, selv om du sitter alene og ingen kan se deg (kanskje helst NÅR du sitter alene, det ser litt corny ut å smile til seg selv hele tiden). Det forteller hodet og hjertet at man er glad, og vips blir man ørlite granne gladere.

I går var en koselig dag! Litt :sengekos: etterfulgt av en bedre middag på restaurant. Eegentlig hadde vi vel ikke råd, men det er altså så herlig nå på vinteren å gå ut og spise litt, ha litt liv og røre rundt seg. Ikke minst den luksusen det er å bla seg gjennom en meny full av fristelser, så peke på noe man gjerne vil ha, få det uten å måtte lage det, og slippe å vaske opp etterpå :fnis: Dessuten har jeg store forhåpninger om at dette er siste vinteren vi bare er to, så vi må utnytte det nå, så lenge det varer! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det hørtes ut som en kjempekoselig dag! :) Man må unne seg litt sånt av og til og bare prioritere det litt for man har veldig godt av det. Og som du sier så er dette siste vinteren dere er to og uansett hvor mye man har lyst på barn, så er det jo litt godt å nyte den roen man har mens man har det.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var et lurt tips! Nå sitter jeg og smiler for meg selv her i sofaen og prøver å komme i litt bedre humør, til tross for det gråe sure været ute. :jepp: Så bra at dere koste dere i går, som du sier så er det ikke sikkert dere har så god tid til å være alene neste vinter. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :vinke: Her var det mye god energi :) Det MÅ jo bare føre til noe godt!! Krysser fingrene og sender over et lass med babystøv :strix::strix::strix::strix::strix::strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Så spennende tid du er inne i.. Er i samme situasjon selv som student og prøver.. Gleder meg til å følge deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei jenter! :blomst: Takk for koselige innlegg (og takk for babystøv Bygdejenta - hurra, hurra!!). Jeg har hatt en helt topp helg med familiebesøk, noen jeg ikke har sett på leenge - det er jammen terapi i gode familierelasjoner. Jeg håper jeg kan gi det videre til mine unger en dag - gode og trygge forhold i familien, mennesker man kan støtte seg til og lene seg mot, for de tar en imot hva enn som skjer. Det må være et mål.

Nå er hverdagen tilbake, men det er litt ekstra spennende hverdag da! Er nemlig rimelig sikker på at EL er i disse dager (og her kikker jeg meg over skulderen, sitter på skolen og føler ikke for å utbasunere dette til alle studentene som akkurat nå vandrer forbi meg på biblioteket :ler: ), så jeg har store planer om å valentine-forføre mannen i dag :lur::ler: Det var en smule muggen stemning i dag morges, så får prøve å muntre han opp til i ettermiddag! Jeg stresser nemlig litt fordi vi ikke har fått hatt noe :sengekos: i helgen, men jeg mister bare ALL lyst når vi sover i naborommet til nære familiemedlemmer, og låner rommet til en ung gutt, full av tøffe biler og Simpsons-plakater :ler: Men det ordner seg nok, alt håp er ikke ute enda!

Forøvrig har jeg nå brukt halve morgenen på å søke stillinger, jeg trenger så sårt en deltidsjobb! Både for pengenes skyld, og fordi jeg har endel tid til overs (fleksibelt studie), og liker å jobbe! Man har godt av det, tror jeg.

Nei, nå tør jeg ikke utfordre skjebnen lenger, plutselig kommer det en eller anne jeg kjenner og lurer på hva jeg sitter og skriver om ... og det er ALTFOR tidlig å forkynne til alle og enhver! Ha en fin mandag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er SÅ koselig med nye folk i dagboken min - velkommen LIZZIE88, MINNIEMY og RIPSY! Velkommen skal dere være!

Muggen stemning er som blåst vekk ... :lur: Jeg kjøpte nemlig lekkert nytt undertøy i felles valentinesgave til oss i dag :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror også man har godt av å jobbe litt ved siden av hvis man har mulighet :) Det gjør jo at man også føler at man gjør mer ut av dagene.

Krysser fingrene for at denne EL gir full klaff for dere! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er SÅ koselig med nye folk i dagboken min - velkommen LIZZIE88, MINNIEMY og RIPSY! Velkommen skal dere være!

Muggen stemning er som blåst vekk ... :lur: Jeg kjøpte nemlig lekkert nytt undertøy i felles valentinesgave til oss i dag :lur:

Oooooh :danse: !

Velkommen til å kikke innom min dagbok også :):eeeh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi satser på en storfeiring i bøkene våre om ikke så lenge :)

Når han du IKM?

Jeg har 3/4 mars jeg :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Hei hei! Titter innom og legger igjen et spor! Vil følge med her inne jeg :jepp: Er så morsomt å følge andre prøvere. Jeg ble prøver i oktober, men har enda ikke fått klaff. Håper det skjer om ikke lenge! :) Vi er også unge, og jeg har heller ikke utdanningen i boks, men gjør som du også sier: vi føler oss klare og har levd ungdomstiden vår føler vi, og da er det jo riktig. Lykke til med prøvingen, satser på at du kan flytte inn i graviditetsdagbøkene raskt! :hoppe:

Håper du har en fin uke! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*Lollipop*: Enig, det håper jeg også!! :glis:

Lizzie88: Jaa, tenk det! Jeg tipper, utifra forrige syklus, at det har jeg og sånn cirka. Men dette er bare andre syklus uten piller, så jeg kan jo ikke være for sikker.

Plutseliten: Så koselig, velkommen skal du være! Ja, det er jo noe med det, vi føler også at vi har fått levd ut ungdomstiden så mye man KAN føle det. Jeg er iallefall laget sånn at jeg nesten uansett hvor fornøyd jeg er med et valg, grubler litt over begrensningene det innebærer også. Som da vi giftet oss, jeg var jo superlykkelig for det, men hadde noen øyeblikk med "ingen vil noen gang se på meg igjen, og nå er jeg gammel" allikevel :ler: Og det hadde jeg nok hatt uansett hvor lenge vi ventet!

Magen er merkelig :klø: Den er liksom litt støl og sår- må være EL som gjør det - men jeg kan ikke huske at det har vært sånn før. Men når sant skal være sant har jeg jo ikke kjent så nøye etter noen gang før heller da :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plutselig når man er prøver så kjenner man allverdens i kroppen! :fnise: Men det er jo veldig godt at du kjenner etter også for det hjelper deg å kjenne det igjen til senere også, i tillegg til at det er et godt tegn på at kroppen er helt normal :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen!

Ja, *Lollipop*, egentlig har man veldig godt av pillefrie perioder uansett hva formålet er, jeg føler igrunn ikke at jeg får sjekket hvordan kroppen virkelig HAR det så lenge jeg går på pillene jeg :ler: Selv om jeg altså fungerer helt utmerket på de da, ingen bivirkninger i særlig grad, men uansett - kjenne litt på de forskjellige fasene en går gjennom i løpet av en syklus.

Jeg har ikke særlig store forhåpninger for denne syklusen kjenner jeg ... Vi har hatt det så travelt og vært såpass mye borte at vi ikke har fått hatt så mye :sengekos:. Samtidig er det egentlig litt greit å ikke gire seg for mye opp, symptomer finner man alltids når man er på jakt etter de!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Innom å titter, symptomjakten husker jeg, og hver måned(totalt 6pp) trodde jeg jammen jeg var gravid :daane:

Håper du får en fin helg med mannen :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Hvordan går det med deg??

Her tviler jeg at det er noen bebis på gang, siden vi var max uheldige denne perioden. Men, hadde engang, og EL testen var sterk :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titter innom for å si hei! :) Spennende å lese om andre prøvere, så kommer nok til å titte innom rett som det er for å se hvordan ting går :) Håper det klaffer for dere snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg på her jeg også :)

Jeg er desverre ingen prøver enda da jeg har en samboer som vil ha litt opppussing først :snurt:

Men jeg satser på at en dag er det jeg som lager meg en dagbok her inne :D

Masse lykke til med prøvingen :) Skal snike meg innom igjen og se hvordan det går jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...