Gå til innhold

Venter på lille pastill


Sort Pastill

Anbefalte innlegg

Hei jenter, takk for koselige innlegg! Det går bra med meg, har hatt en liten "down-periode" med mannen nå den siste uken, men det er sånn det er innimellom! Heldigvis har vi det bra på bunnen, og har fått ordnet opp i det, så det gjør ting bedre! Hvis jeg har syklus på 28 dager denne måneden også, venter jeg TR på søndag. Jeg tror nok TR kommer, jeg har absolutt INGEN tro på at det har klaffet i februar, men man vet jo aldri helt sikkert! Skal uansett ikke teste før søndag-mandag, hvis jeg klarer, for å unngå å kaste bort både test og forhåpninger :)

Endret av Sort Pastill
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei jenter, takk for koselige innlegg! Det går bra med meg, har hatt en liten "down-periode" med mannen nå den siste uken, men det er sånn det er innimellom! Heldigvis har vi det bra på bunnen, og har fått ordnet opp i det, så det gjør ting bedre! Hvis jeg har syklus på 28 dager denne måneden også, venter jeg TR på søndag. Jeg tror nok TR kommer, jeg har absolutt INGEN tro på at det har klaffet i februar, men man vet jo aldri helt sikkert! Skal uansett ikke teste før søndag-mandag, hvis jeg klarer, for å unngå å kaste bort både test og forhåpninger :)

Så spennende :D Ingen symtomer kan også være en bra ting da :rodmer:

*krysser fingrene!*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen symptomer var nok ingen bra ting ... :( Testet i dag, på perfekt morgenurin på dag 28 - og ikke engang en liten antydning til skyggestrek :( Brukte dessuten CB, så om jeg har testet en dag eller to for tidlig, så skal ikke det ha noe å si, for den kan brukes opp til fire dager før forventet mens. Nå kjenner jeg det murrer litt i rygg og mage, så TR er vel rett rundt hjørnet - søren og!

Jeg veet jeg sa jeg ikke skulle bli skuffet altså, men det er jo helt umulig å la være! Vel vel. Nå må man bare tenke positivt her! Fordelene med at det ikke klaffet denne PP er nemlig ganske store, dersom jeg klarer å grave de frem fra haugen av skuffelse. Jeg er nemlig student med 1 1/2 år igjen av en bachelor, og siden jeg ikke ble gravid denne PP, så vil jeg rekke å gjøre ferdig iallefall høstsemesteret 2011 før Liten kommer om jeg blir gravid neste PP eller senere. Jeg vil helst ha første barnet mens jeg er student, men desto mindre jeg har igjen å studere, desto bedre er det jo faktisk :)

Så vi får prøve å gå inn i PP3 med godt mot, skal IALLEFALL ha mer :sengekos: enn i denne, kanskje ha som målsetting med annenhver dag hele PP? Da burde mannen bli fornøyd ... :ler: Dessuten kommer mars nå, og mars er første vårmåneden. Det er jo også bra. Klaffer det den neste PP'en får vi en liten julegave :strix: Ikke helt ideelt å være født i desember kanskje, men for å være ærlig virker akkurat det som en bagatell. Bare du kan komme, lille etterlengtede venn, så skal ikke det ha noe å si!

Uff ... Nå får jeg dårlig samvittighet for de som prøver PP etter PP, mens jeg sutrer etter bare to! Det går ikke ann, Sort Pastill, ta deg sammen! Liten kommer nok når Liten vil komme!

Ha en fin søndag alle sammen!

EDIT: Har forresten laget meg ticker nå, og gått ut fra 28 dagers syklus og EL rundt dag 14 - vet jo ikke heelt om det er rett da. Vi får se når TR kommer!

Endret av Sort Pastill
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjipent at det ikke klaffet da :(

Jaja, det er nok av sjanser igjen som du sier, og en liten julegave eller en 2012 baby er ikke ille det heller :rodmer: !

Skjønner skuffelsen din, og det er kjedelig :(

Best of luck i neste PP da :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner veldig godt skuffelsen din. :klemmer: Vi får bare :sengekos: på og håpe det klaffer neste PP.

Endret av mita86
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjipt at det ikke klaffet denne gangen, men greit at du blir ferdig med høstsemesteret 2011 da :) Vet selv hvor vanskelig det er og ikke bli skuffet, selv om man tenker at man ikke skal bli skuffet. Vi får bare satse på at det klaffer neste PP :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk jenter! Nå synes jeg bare TR kan komme - ikke noe tegn enda nemlig - sånn at jeg kan bli ferdig med det og begynne på PP3.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*mine innlegg* :nigo:

Det er lett å si man ikke skal bli skuffet, men det dukker alltid opp, det kan jeg skrive under på! :nigo: Men det er også godt å kjenne på den følelsen. Man blir mer og mer forberedt på hvordan man skal takle det neste gang. :Nikke: (selv om man håper at det ikke skal skje!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Redbird, så koselig at du kom innom :happy: Og ja, jeg tror du har helt rett. Man blir skuffet (og det er jo egentlig bra!), men reaksjonen blir jo mer og mer forutsigbar etterhvert og.

Ingen TR enda :klo: Og jeg som skrøyt sånn av mine stabile sykluser! Det er vel fordi jeg ganske akkurat har sluttet på p-piller, men det er rart allikevel. Har ikke vært sånn før! Og irriterende også, for så lenge ikke TR kommer klarer jeg ikke helt å la være å håpe bittelittegrann, og jeg føler også vi står litt på stedet hvil - nå har jeg jo psyket meg opp til å gå løs på PP3, men så kan vi ikke det heller liksom!

En annen, mindre trivelig bivirkning av å slutte på p-pillene er at jeg har blitt et hormonelt monster :rasende: Jeg har ikke hatt så skiftende humør siden jeg var fjorten tror jeg, griner og er sint og blir glad - alt om hverandre og alt for småting. Jeg har aldri vært sjalu før, nå er jeg halvparten av tiden skråsikker på at mannen er forelsket i en annen (stakkars han, jeg ser for meg hvordan dette blir når jeg en gang blir gravid :fnise: ). Det er faktisk skikkelig slitsomt å leve i en berg og dalbane, men jeg regner med at det stabiliserer seg etterhvert. Sikkert rett før jeg hopper på hormonkarusellen som heter graviditet :laugh:

I går var jeg ute og red den ene pånnisen, og hun måtte selvsagt ha et forrykende rodeoshow rett foran naboene. Noe pinlig! Hun er forresten drektig, så her ventes det føll til sommeren. Det blir koselig! Ha en fin dag jenter :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy med tickeren! Den var kjempesøt :hjerte: Skjønner deg godt, så lenge TR ikke kommer så er jo håpet der likevel og det er egentlig en fæl periode når man føler man ikke er gravid, men heller ikke får TR.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, liker tickeren! Bare synd den er feil da :fnise: Er på dag 29 i dag! Får justere etterhvert når TR kommer tenker jeg! Men jaa, det er en kjip periode. Klarer ikke la være å tenke "tenk om", men jeg føler meg jo absolutt ikke gravid. Føler meg ikke klar for TR heller jeg. Skulle jeg sagt hvor jeg var i syklusen ut i fra kroppen nå, så hadde jeg sagt mellom TR og El - helt symptomfritt både på den ene og den andre måten. Hmpf. Teit kropp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjipt at det ikke ble noe denne PP'en. Og skuffet blir man bestandig :klemmer: Jeg heier og krysser fingre for neste PP! Skal heie lille-pastill i mål :nigo: Veldig frustrerende når tanta ikke dukker opp til rett tid. Man vil jo så gjerne ha stabile sykluser, er noe tull når man ser at man ikke har det.. Håper TR er rett rundt hjørnet slik at PP3 endelig er i gang :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei på deg! :)

Synes du skal få lov til å kjenne litt på skuffelsen selv etter bare et par PP-er,, Vi kan jo ikke gå hele livet og sammenligne oss med andre.

men vil allikevel anbefale deg og tenke på kjærlighet, glede og håp!! Det finnes jo dere ute, så la det omfavne deg! (åhh guri nå høres jeg vel helt frelst ut)

Ha en gooood kveld mens du venter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plutseliten: Naw, så koselig med heiagjeng for lille pastill! Tusen takk :klemmer:

Aurelia: Nytt fjes - gøy :glise: Og herlig innlegg, du har jo helt rett. Tror kanskje det er lurt å flytte fokuset litt - slappe av, kjenne på alt som er bra og godt, og kose oss masse. Takk!

Ja, i natt kom TR. Jeg funderer på om jeg kan ha telt feil forrige PP, og om syklusen faktisk var på 29 dager da også. Har iallefall justert opp tickeren til det, så den er rett! Så nå er PP3 offisielt i gang - TJOHEI! Og OM jeg skulle bli gravid denne PP'en, så hadde det vært helt perfekt ift studier og sånt. Samme gjelder forøvrig for de neste PP'ene, men det tenker vi ikke på akkurat nå. Mars skal nemlig bli måneden!

I dag morges var det så lyst klokken syv at jeg våknet av det! Hvor herlig er ikke det etter en lang og mørk vinter? Og i morgen skal jeg dra på besøk til bestevenninnen min, som bor noen timer unna, og siden jeg ikke er preggers kan vi jo drikke vin! Ta vare på alt som er bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom og sier hallo :goodbye: =) Artig å finne prøvere som er omtrent på samme punkt som en selv. Du er også den første jeg har sett her som har hest. Jeg har selv en islandshest, og er veldig spent på hvordan det blir å ha han samtidig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei jenter. Tar en pause fra denne dagboken, da vi har fått noen svært store problemer i forholdet som er usikkert om vi i det hele tatt klarer å bekjempe. Akkurat nå er alt bare vondt og forvirrende, og jeg takker min skaper for at jeg ikke har blitt gravid i de to første PP'ene. Jeg kommer til å fortsette å holde meg i deres dagbøker, og sikkert åpne en annen en selv - det har gjort godt hittil å få utløp for følelser i en dagbok. Håper så veldig vi kommer gjennom dette ... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter. Tar en pause fra denne dagboken, da vi har fått noen svært store problemer i forholdet som er usikkert om vi i det hele tatt klarer å bekjempe. Akkurat nå er alt bare vondt og forvirrende, og jeg takker min skaper for at jeg ikke har blitt gravid i de to første PP'ene. Jeg kommer til å fortsette å holde meg i deres dagbøker, og sikkert åpne en annen en selv - det har gjort godt hittil å få utløp for følelser i en dagbok. Håper så veldig vi kommer gjennom dette ... :(

Næmmen, huffda :tristbla: ! Håper at det ordner seg for dere, og lykke til :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...