Gjest Kevlarsjäl Skrevet 17. januar 2012 #961 Skrevet 17. januar 2012 Sitter og kjeder meg mens jeg venter på at eggene skal koke, så her kommer det litt for lange svar til alle: Dragen: fint å se deg! Men ja, sopp har jo ikke "kjøttdeigkonsistens", og dessuten liker jeg å ha fersk sopp i tortillaen.. Hah. Men du må vise meg en dag, kan jo hende jeg konverterer. Håret har faktisk vokst såpass mye at det ser stygt ut, så skal bleike det igjen snart. Det korteste på toppen står fortsatt rett opp, men ikke like markant som da du så meg sist. Millimeter gjør diger forskjell på kort hår ass. Tirkes: om det var så godt! Det var en sånn kjip utstillingskropp, ikke dukke med hode. Når jeg tenker meg om heter det sikkert mannekeng eller noe? Og jeg lever under troa at alle kler alt, det er bare motepolitiet som sier at det ikke er sånn, for å snevre inn målgruppene sine. Hvis du virkelig vil, er det jo bare å prøve, for håret vokser jo tilbake sakte men sikkert Marianne: Jeg lager guacamole på voldsom slump, men det er ca sånn her ut: 3 avocado, halvmodne (de som bare gir etter litt når du klemmer dem i hånda, ikke helt mye, ikke helt harde) 2 fedd hvitløk, skåret i så små biter du overhodet kan 1/4 fersk chili, bittesmå biter her og En sprut fersk sitron eller lime Et par klyper bra salt (helst sånn grovkorna havsalt som du selv kverner) Et par klyper bra pepper (MÅ være ferskkverna) Mos avocado, tilsett ingredisensene ett for ett og smak deg fram. Det hele går på blandingsforhold. Sitronen er toppen av kransekaka, så den burde du ta til sist. Men ja, alt er på slump, jeg har brukt 2 avocado og 3 hvitløk, jeg har lagt til sånn urtekrydder osv. Det går litt på fantasien. Nå piper det i eggekokern min. Eggtime!
Auri Skrevet 17. januar 2012 #962 Skrevet 17. januar 2012 Er mer næring og sånt i bønner vs. sopp da, sopp er bare luft og gir ikke kroppen noe som helst egentlig, så bønner er smartere. Skikkelig grinete for at jeg ikke får vært med på tirsdagskaffe, buh.
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 17. januar 2012 #963 Skrevet 17. januar 2012 Ja, og i tilegg synes jeg det er vanskelig å finne retter hvor bønner faktisk blender inn, og ikke er sånn "HEI JEG ER EN BØNNE!!".. I tortilla/taco er det så mye annet, samt at de er kokt, så da blir de jo litt mer nøytrale. Jeg fjerta i hele går kveld da. Magen er sensitiv for bønner, linser og sånn. Men det er jo så godt.. Er det fordi du ikke har råd? For du trenger ikke kjøpe noe der, for Punkebartenderen jobber Men det er vel verre om du ikke kan ta råd til buss og sånn i tilegg..
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 17. januar 2012 #964 Skrevet 17. januar 2012 Bleker etterveksten og lakker neglene samtidig, mens jeg hører på The xx. Kos.
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 17. januar 2012 #966 Skrevet 17. januar 2012 LOLFACE. Jeg har farga noen klær i dag, fra lyse farger over til mørkegrått. Alle klærne ble en suksess, bortsett fra en hvit kjole med blondekanter. Ja, du leste riktig. Blondekanter. Blonder er i et rart stoff, som ikke tar til seg farge på samme måte. Så kjolen ble blågrå (litt vanskelig å bestemme fargen når den er våt og det er crappy gult lys på badet) med hvite sømmer, og BRUNROSA blondekanter.. Faen så sært! Den har potensiale til å bli styggkul. Men per akkurat nå er den faenmeg bare stygg.
Cho Kon It Skrevet 17. januar 2012 #967 Skrevet 17. januar 2012 Hehehe, blonder er morsomme når de skal farges, ja. Eller rettere sagt ikke farges :gjeiper: Anbefaler å røske av hele blondestasen og påmontere en ny i en litt finere farge, hvis det er mulig da!
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 17. januar 2012 #968 Skrevet 17. januar 2012 Hm, det var jo en god ide, Scara! Skal se hvor mye arbeid jeg gidder å legge i den kjolen.. -- Faen. Er så drit lei av å bo med pappa. Han sitter og ser på en eller annen kjip dokumentar om metal (noe som innebefatter mange irriterende lydklipp av mye irriterende musikk) TVen står alltid på. Hvis ikke sitter han på dataen, da kan jeg heller ikke spille musikk for da må han konsentrere seg for å skriv email. Det er aldri mulighet for å høre på musikk! Og jeg er jo i hans hus, så det må jeg bare finne meg i. Altså, her for et par dager siden hørte jeg på Moddi, og han ble sliten. Hallo. Gleder meg vilt til å flytte ut, kikker på leiligheter hele tida og er helt gira. Men kan jo ikke si noe før jeg har fått jobb, og alt tar tid når man bor i liten by.. Faen.
RødeDrage Skrevet 18. januar 2012 #969 Skrevet 18. januar 2012 Kjenner følelsen av at alt tar tid i liten by, håper du finner deg en leilighet og at jobb går i orden og sånn ^^, Tror det er bra! Kjolen høres forresten hysterisk ut! ^^,
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 18. januar 2012 #970 Skrevet 18. januar 2012 Ting er mildt sagt bedre i dag. Sov lenge, og våknet til nystekte vafler. Deretter forduftet far, han hadde noen ærend. Så jeg spiste, gikk opp til tredemølla, og løp. Deretter lagde jeg en banan-bringebær-blåbær-kiwi-grønt-eple-smoothie med grovhakka mandler i. Og nå drikker jeg te og hører på jazz. Skal snart dusje, og når jeg er ferdig med det vil jeg oversette litt HDYO-greier. Jeg har også tatt tran i dag, etter at Pix fikk meg til å tenke på at jeg kanskje har litt d-vitamin mangel sjæl. Dessuten blir helga bra! Meg, Lebestifen, Fuglemina, Sosiale Antenner og Geeken (han har blondt halvlangt hår, bor med eksen min, er fra horten) har planer om å dra ut, og vi skal ha vors. Etti kommer til byen på besøk, så jeg skal invitere henne og hennes to glamrockvenner, og Piloten vil være med han og. Men vi vet ikke helt hvor. De fleste andre (Nabohora til Dragen, Fleddlocks, Kliss, Punkebartendern og så videre) skal på RIP-julebordfestgreie, så dem møter vi vel ute på byen etterhvert, og jeg regner med det blir utrolig festlig, for de festene blir jo ganske ville. Dessuten vil jeg opg Lebestiften ta en tur ut på noen av pubene vi aldri er på, fordi de virker så teite (les: D-pub og J-pub ved narvesen) bare for å møte noen nye folk. Yay! Glær mæ.
RødeDrage Skrevet 18. januar 2012 #971 Skrevet 18. januar 2012 De som skal på julebord blir nok på julebord Ellers høres det kos ut! Skulle ønske jeg kunne være med ^^,
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 18. januar 2012 #972 Skrevet 18. januar 2012 Har snakka med et par som sier de skal ut etter/under julebord Skulle ønske du var med jeg også, da!
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 19. januar 2012 #974 Skrevet 19. januar 2012 Endelig! Våkna til mail fra packsend australia, som ga meg navnet og telefonnummeret på de som sender pakken min fra aus til norge. Så da fikk jeg ringt til dem, og sagt fra om flyttegodserklæringa. Det sa de at ikke kom til å bli noe stress, og de avtalte å ringe meg et par dager før pakken ankom, så vi kunne snakke enda nøyere om det da. Så Jeg er i det hele tatt MEGET fornøyd. Dessuten sendte jeg epost til lomography etter at Scara minte meg på at ringflashen til holgaen ikke virker lengre fordi jeg mista batterilokket. Jeg spurte om hva som kunne bli gjort. Da fikk jeg svar om at de kanskjemuligens kan sende et nytt batterilokk. HALLO. AWSOME. Hvis de kan da. Han sa bare hvis. Men likevel. Hurra! I antt drømte jeg at jeg var litt rikere enn jeg er, og at jeg bodde alene i Vintergatan, der Dragen bodde før. Det var søren meg fett ass.
Auri Skrevet 19. januar 2012 #975 Skrevet 19. januar 2012 Jeg derimot drømte at jeg ble angrepet av edderkopper på størrelse med middagstallerkner. Ikke kult!
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 19. januar 2012 #976 Skrevet 19. januar 2012 Ugreit! Er plutselig i dårlig humør. Jeg vil ha jobb, jeg vil bo i byen, jeg vil ha mulighet til å gjøre ting spontant, i stedet for å måtte planlegge. Jeg hater å bo uttafor byen, og jeg ser jævlig mørkt på den jobben jeg søkte på.. Faen. Æsj.
Auri Skrevet 19. januar 2012 #977 Skrevet 19. januar 2012 Jeg hadde ikke noe bedre å foreta meg, så jeg leita etter mulige jobber til deg, sjekk FB ^^
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 19. januar 2012 #978 Skrevet 19. januar 2012 Takk søta :D Det var skikkelig ålreit av deg! Var et par der jeg kan vurdere nemlig Hurra! Ellers fikk jeg kompisen min til å snakke med sjefen i dag, så kanskje, kanskje..
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 19. januar 2012 #979 Skrevet 19. januar 2012 Supersur fordi jeg glemte å spille vikinglotto. Jævel.
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 19. januar 2012 #980 Skrevet 19. januar 2012 I dag gjorde jeg noe jeg ikke har gjort på sikkert ett år; jeg lå i senga, mens jeg hørte på en skive fra begynnelse til slutt, uten å gjøre noe annet enn å lese tekstene. Jeg er fortsatt i råttent humør. Denne dagen suger. Alt har vært kjipt fra jeg våkna til nå, og det råder ikke til å bli bedre. Er bare kjip mat i hus, vi hadde kjip middag, og det råder til at det blir kjip kveldsmat. I går lagde jeg en kake, men fordi jeg måtte løpe til bussen lot jeg far ta seg av å ta den ut av ovnen, og jævelkaka ble litt tørr som følge av at han tok den for sent. Han tar alltid kakene for sent. Dumt av meg å overlate ansvar. Jeg ga han ansvar for middag i dag; fiskegrateng med overkokt potet og raspa gulrot. Jeg spiser som nevnt før KUN bestemors fiskegrateng, eller ren kvalitetsfisk. Det var snakk om findus fiskegrang her. Jeg nekta å spise den. Far ble sur, og mente jeg måtte ta ansvar selv. Men jeg har jo for søren stått for middagen nesten hver dag siden jeg kom hjem. Jeg vil henge med kompisene mine, men kan bare gjøre det på cafe, eller hos dem. Jeg vil vekk herfra, men må vente på jobb. og det kan faenmeg ta tid. I dag har jeg hatt ingenting å gjøre. Jeg har rydda, vaska, hørt på musikk, sitti på internett, prøvd å være kreativ. Men ingenting er gøy. Jeg har hørt på podcast, jeg har tøyd ut kroppen, meditert. Men mesteparten av tida har jeg bare sett ut i lufta, for det er ikke noe mer å gjøre her. Føler meg som en tenåring med husarrest. Jeg vil bare legge meg ned og grine.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå