Gå til innhold

Om livet som kjæreste, bonusmamma, innvandrer og pedagog


Audry76

Anbefalte innlegg

Ja, tror det blir bra:-)

Fri idag, har vært flink og vasket stuegulvet! Noe av det kjedeligste jeg gjør..så mange ting som må flyttes og settes tilbake. Så det er på ingen måte noe jeg gjør engang i uka!!

Tenkte meg en tur inn til byen, skal innom Disney-store, en venninne av meg i Norge som ville jeg skulle kikke etter noe til barna hennes.

Meeen - ser at det har begynt å regne, så en sykkeltur i regnet frister ikke sinnsykt..men, men..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Purple Haze

Deilig med en fridag i går, sikkert. Men ikke så deilig å bruke den til å vaske gulv ;)

Håper du har hatt en fin torsdag, Audry :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har akkurat kommet hjem:-)

Forsov meg idag, våknet en halvtime før jeg skulle dra, og for en som er avhengig av dusj, frokost, kaffe og tur med hunden ble det noe hektisk!

Etter jobb dro jeg inn til byen og shoppa noen julegaver.

Gavekort på ølsmaking til pappa, og en Georg Jensen juleuro til mamma.

Nå skal jeg slappe av litt før jeg skal til hudpleie-foredrag. Det skulle være noen gode tilbud på produkter, så det blir gaven til lillesøster:-)

God torsdag derute!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal feire i Danmark! Blir første julen sammen for meg og kjæresten. Mamma, pappa og lillesøster kommer den 22 og blir den den 25.

Gleder meg!!

Idag startet dagen rimelig irriterende, kjeden hoppa av på sykkelen når jeg var på vei til jobb. Og jeg er ikke så handy lizzzzem.. :rodmer:

Ringte kjæresten og spurte hva jeg skulle gjøre, fikk til svar "er det foran eller bak"?? Og da jeg ikke helt kunne svare fikk jeg spørsmålet "vet du ingenting om sykler???" NEI, var derfor jeg ringte.. :kjefte:

Så litt grinete jeg der i pøsregnet...så ble det buss til jobb istedet for. Tar sååå lang tid!!!!

Men - ingen flere sure miner - DET ER HELG FOR FANDEN!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Jul i Danmark med hele familien høres kjempekoselig ut. Og spesielt siden det er første jul sammen med kjæresten, det blir nok veldig bra :). Håper du har hatt en fin helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...