Gå til innhold

Om livet som kjæreste, bonusmamma, innvandrer og pedagog


Audry76

Anbefalte innlegg

God morgen verden:-)

Prøver å våkne til livet, hjelper med en stor :kaffekopp:

Skal på trening om en liten time, først en time på maskinene, så 2 timers deilig spa... koster 20 kr.. for 2 timers luksus!! Gleder meg ja:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

God morgen, god morgen! :) Følger med her jeg!

Gratulerer så mye med forlovelse. Og kjenner jeg er veldig misunnelig på spa for 20 kr.... :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Pandalove, så hyggelig:-)

Takk, er veldig koselig å være forlovet..

det var såååååååååååå digg med spa!! Det var en slags event på det treningssenteret jeg bruker, derav den latterlige prisen..

Det startet med 40 min vann-aerobic - han som hadde det og spa-opplegget er bare verdens mest entusiastiske homse. Det var synging til Aqua og andre gamle slagere før det var inn i badsstu og få maske, skrubb og div oljer..

Det er hans egen produktserie, lekre økologiske ting.

Godt jeg først får lønn imorgen ellers hadde jeg lett svidd av noen kroner på produkter..

Så, litt kaffe nå før jeg går igang med de husmoderlige plikter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja, regnet nesten med at det måtte være noe sponsor opplegg eller noe slikt, siden det var så veldig billig! Her hjemme i Norge må man jo punge ut ed 500 + bare for en liten halvtime med massasje. Så det å unne seg slike tilbud er kanskje ikke så dumt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk Purple Haze:-) Happy nu ja..

Nå synes jeg at jeg har vært husmor og effektiv nok for idag. Klessvask, smelle en pizza sammen, lage pastasalat til imorra, vaske krydderhylla..(og den var gud hjelpe meg ekkel....)

Skal slappe av i sofaen nå, og vente på Jersy Shore. Crap tv lenge leve!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så var det mandag:-)

Ting som har skjedd..tja, ikke stort!

Vrang ipod, lønn på konto, innkjøp av bryllupsbok :rodmer:

Må jo legge et godt grunnlag for å være en riktig bridezilla.

Deillig sykkeltur hjem i halvmørket - har blitt sinnsykt glad i å sykle etter at jeg flyttet hit. Man blir ikke så svett her - det er jo flatt :fnise:

Praktisk når man skal handle - har to sykkelkurver på mitt rosa lyn. Ikke helt Thor Hushovd da..

Imorgen har jeg "fri" - jeg er delvis sykemeldt grunnet stress. Jobber tre dager i uka, og kommer sakte men sikkert tilbake i virkeligheten igjen.

God mandagskveld "deroppe"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Energisk idag gitt:-)

Tok en morgenøkt på trening, deilig start på dagen. Sitter nå og ser på Dr Phil med et halvt øye, og etterpå skal jeg til tannlegen.. har ikke vært hos tannlegen på nesten 3 år, så er litt nervøs for at han skal finne noe som koster penger..

Hadde vært så fint hvis tannleger også var sponsa av skattekronene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Håper det gikk fint hos tannlegen. Jeg var der forrige uke. Renset bare tenner, men jammen kostet det over 800,- likevel!

Blir spennende å følge med i boka di framover nå da, blir bryllupsdagbok dette nå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble nesten 700 idag, han fant selvfølgelig også et hull som skal fikses om et par uker.. og en deilig beskjed om at jeg iløpet av et par år må sette på to kroner og det koster "små 15.000" :sjokkert:

Men, men... kanskje er jeg millionær innen den tid:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei...må heller begynne med å pante flasker...

Deilig dag på jobb idag, god stemning og glade barn:-)

Kjøpte chablis på tilbud idag - 6 flasker til under 300 kr!! Heelt ok...

Stille og rollig onsdag i heimen, kjæresten er på sykkeltur i tåka.

Jeg gleder meg til ny episode av Criminal Minds. Fantastisk serie!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må jo bare slenge meg inn her, og følge med, siden jeg har innvandret til samme land, om enn en annen by. =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til Raven Emerald:-) Vi er jo noen fjeldaber her i det her flade land.. Har du bodd her lenge??

Purple Haze, dette har vært en fysisk anstrengende dag. God, men støl nu!

Sto opp altfor, altfor tidlig for å trene klokkem 7. Skulle møte en venninne, men hun hadde forsovet seg gitt. Ble visstnok en liten bytur på henne igår :gjeiper:

Etter slit og strev møttes jeg med en venninne for å kjøpe spraylakk. Hun er nemlig så snill og grei at hun hjelper meg med å lakke om spisestuestolene.

Genial greie, kan anbefales til alle som ikke er så handy. selv jeg kunne finne ut av det - og da er det ikke for vanskelig.

Stolene ble flotte - fra "kjip seminar-look" til freshe, hvite med farverikt Ikea trekk!!

Helgen, tja - øl med min kjære imorgen, grillfest hos en venninne lørdag og sofa på søndag:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 år i februar:-) Ja, jeg tror jeg er her for å bli.Kjæresten min er dansk og har to barn så han er jo heller ikke så flyttbar.

Hva fikk deg til å flytte hit?? Jeg var bare keen på noe nytt, og københavn virket som en spennende by og liiige etter min smak!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg fant meg en danske, da... :sjenert: Og han var (og er) jo for herlig til at jeg bare kunne la ham slippe unna sånn uten videre... :rodmer:

Og da gikk det som det måtte gå, var bare ikke til å unngå. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha gjort noen ærender i dag, kom jeg på én ting jeg ikke liker med Danmark: Den hersens vinden..! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...