Gå til innhold

Om livet som kjæreste, bonusmamma, innvandrer og pedagog


Audry76

Anbefalte innlegg

Mandag igjen:-) Grei dag på jobb, og da jeg var i butikken ringer kjæresten og sier at han har bestilt kinobilletter.

Superhyggellig!! Han er normalt ikke så god til å ta initiativ til ting vi skal gjøre, så det satte jeg pris på.

Vi så Hodejegerene - bra film synes jeg:-)

Litt pc nå før jeg tar kvelden. Skal trene imorgen tidlig, så greit å være uthvilt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Purple Haze

Hodejegerne var veldig bra! Jeg hadde lest boka på forhånd, så jeg var redd jeg skulle bli skuffet, men det ble jeg ikke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke lest boka, har lest mye annet av Jo Nesbø da. Han skriver godt!! Alltid spennende med en film av en bok man liker, ikke alltid man er fornøyd gitt.

Idag har det vært trening, jobb, fiskegrateng.... tirsdag lizzem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Herlig med fridag, skulle ønske jeg hadde flere av dem :ler:

Jeg fikk helt Nesbø-dilla i sommer. Vi var på båttur i to uker, og da leste jeg hele Harry Hole-serien. Samboer klaget på at jeg var litt asosial i perioder :sjenert:

Kos deg med venninne i kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble en veldig hyggelig kveld hos venninnen min på onsdag. Hun serverte hjemmelaget ertesuppe og masse juleøl:-)

Var med andre ord litt sliten igår... men nå - det er FREDAG!! jaaaa... har funnet en fin fredagsrytme med stripfitness, hvitvin og sjokolade:-)

Og en helg heeelt uten planer- deilig!!

Purple Haze; kjenner det der med å bli heelt oppslukt av en forfatter i perioder. Henning Mankell er f.eks en jeg har lest mye av og som jeg virkelig kan få dilla på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Purple Haze

Helg!! :hoppe:

Jeg har noen favorittforfattere, og Nesbø har ikke vært en av dem, før i sommer. Mankell har jeg ikke lest noe av, bare sett Wallander på tv, og den serien er jo bra :)

Håper du får en kjempefin helg! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler Mankell på det sterkeste!! Har ikke sett seriene, men bøkene er bra:-)

Slapp lørdag!! Gjør absolutt ingenting.. og skal ha biff til middag:-) Kjæresten vil ha den som skosåle, jeg vil helst at den nesten rauter:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slapp søndag:-) Bare surre rundt hjemme sammen med min kjære - deilig!!

Han har til og med bakt kake idag - at han gjør nnoe på kjøkkenet skjer engang hvert jubelår.

Mulig det er fordi "hans" lag vant noe sånn derre fotball mot erkerivalene. Var mye rop og klapping i stua på et tidspunkt.

God søndag til verden!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, han glimter til noen ganger:-)

Grå november mandag. Deilig dag på jobb - var på lekeplassen med de "store" barna. Den er riktig nok et frimerke, men det er deilig å få litt luft.

Ellers ikke så mye å melde herfra... God mandag:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tidlig start idag, bodycombat klokken 07.. Er digg å komme tidlig igang, og det var en energisk og morsom time:-)

God dag på jobb, en av kollegaene mine som har vært sykemeldt i lang tid kom tilbake idag. Veldig hyggelig å ha henne tilbake!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slækk fridag, sov helt til klokka 10... ligner faktisk ikke meg, men da var det vel det kroppen hadde behov for.

Har ikke gjort så mye, skal på personalmøte om noen timer:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Puha, lang dag med mange inntrykk:-)

Tidligvakt på jobb - dvs at jeg starter 06.30. Blir mye kaffe for å si det sånn..

Var trøtt når jeg skulle hjem, men tvang meg til en times trening. Kjedelig, men nædvendig.

Ikveld feiret vi bursdagen til yngste bonussønn. Hadde gruet meg litt - skulle ut å spise sammen med kjæresten, ungene, eks-kona med ny mann og hennes far.

Er lenge siden jeg har sett eksen, vi har hatt et litt opp og ned forhold. Men det gikk over all forventning.

Var faktisk en hyggelig kveld!!

Hvis man ser bort ifra at det tok halvannen time å få mat.. Kjæresten min var halvdød av sult og helsur til slutt :fnise:

Vi fikk gratis dessert da som plaster på såret:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har sålangt vært en fantastisk helg!! Igår startet jeg opp med deilig alene-tid etter jobb - badstue og krim.

Så møttes jeg med en venninne som var på helgetur i københavn. Veldig hyggelig å se henne igjen - var en svensk jente jeg ble kjent med på Roskilde i sommer.

Vi spiste tapas og tok et par øl etterpå.

Syklet hjem i motvind og regn, og slappet av med Criminal Minds og en øl når jeg kom hjem.

Sov lenge idag, og vi hadde juleverksted i nabolaget idag. Vi har barna denne helgen, så det var et hyggelig arrangement for store og små. Koselig kveld med god stemning i heimen.

Nå sover barna, kjæresten er hos en kamerat og jeg nyter roen og et glass vin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilige søndag:-) uten planer, bare hengt hjemme. Med unntak av en liten tur til trening, fikk syklet avsted før stormen satte inn 100%. For nå blåser det sinnsykt her!!

Er ikke København som er hardest ramt, men det er ikke noe vær jeg gidder å gå ut i lizzzom.

Burde sikkert ha dratt julepynten opp fra kjelleren (her til lands pynter man hele huset fra første søndag i advent), men det gidder jeg ikke. Har ikke helt julefeelingen enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mandag:-) Man har våknet, dusjet, spist havregrøt, gått med bikkja, jobbet, fått gulrotsuppe på tøyet, sett på tv, ryddet, vasket klær, spist middag, vasket gangen og hatt sex. Og klokka er ikke mer en kvart over sju:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

:vinke:

Takk for gode ord i boka mi, godt å få litt støtte og forståelse :klem:

Håper alt står bra til med deg? Hvordan går det med bryllupsforberedelsene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt er bra med meg:-) Er igang med å kikke etter lokaler, skal få ringt noen telefoner imorgen tenker jeg.

Er et lokale i Christianshavn jeg har tenkt å kikke nærmere på - billig og avslappet sted har jeg skjønt på folk som har vært der.

Synes også Christianshavn er en lekker del av byen, samt at det er sentralt for gjester som skal bo på hotell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...