skruf Skrevet 30. november 2011 #681 Del Skrevet 30. november 2011 Uff så leit. Bra med legemenn som kan gi skikkelig smertelindring i allefall! (legemann her også ) Ja, dere som ikke lykkes denne gangen, kan nyte rødvin og muggost, spekemat og røka laks! Jeg tør ikke melde meg helt ut av denne klubben før i allefall neste onsdag og ultralyd. Så henger meg i kulissene en stund til. Det går nok bra Vettel! Håper du oppdaterer, selv om det ikke gikk bra for meg på mitt første forsøk, så er det spennende å følge med på dere andre som det har klaffet for, det gir meg håp:-) Glad jeg har egg på frys så jeg slipper å maltraktere denne eggstokken min en gang til.. (og takk til legemenner som kan grave dypt i legeveska når kona holder på å forgå av smerte og paracet ikke funker.. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kittykatt85 Skrevet 30. november 2011 #682 Del Skrevet 30. november 2011 Så trist å høre kittykatt85! Vi får være triste sammen, også satser vi på at på nyåret så er det vår tur! Tror du ikke det? Vi får heller bruke jula til å kose oss med god mat (masse muggoster og spekemat) og drikke. Vår tur vil komme Ja vår tur vil vel komme for en dag Jeg klorer meg fast å håper at det bare var det som kom i stad og ikke noe mer kommer.. Satte jo inn 2 egg så kanskje det ene som ikke ville... Å ønsker bare å ha det lille håper litt til.. Skal ringe i morgen, for å høre hva hcg svaret var på blodprøve fra i går... *ugge* ha en så god kveld som mulig, å håper smertene døyver av :klemme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 30. november 2011 #683 Del Skrevet 30. november 2011 Ja vår tur vil vel komme for en dag Jeg klorer meg fast å håper at det bare var det som kom i stad og ikke noe mer kommer.. Satte jo inn 2 egg så kanskje det ene som ikke ville... Å ønsker bare å ha det lille håper litt til.. Skal ringe i morgen, for å høre hva hcg svaret var på blodprøve fra i går... *ugge* ha en så god kveld som mulig, å håper smertene døyver av :klemme: Ikke for å gi deg falske forhåpninger; men moren min fikk sterke blødninger, og trodde hun hadde mistet. Dro til sykehuset for å sjekke ved ultralyd om hun trengte utskrapning. Sjokket ble stort da de hørte hjerteslag..... det var i utgangspunktet tvillinger, og hun mistet den ene. Nå har jeg ei flott lillesøster på 21 år:-) Så det kan skje (dette var ikke prøverør da). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 30. november 2011 #684 Del Skrevet 30. november 2011 En god til dere alle. Var på 9. ukers ul i dag (8+6), alt var i skjønneste orden med den lille som har blitt 23 mm fra hode til hale 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kittykatt85 Skrevet 30. november 2011 #685 Del Skrevet 30. november 2011 (endret) Ikke for å gi deg falske forhåpninger; men moren min fikk sterke blødninger, og trodde hun hadde mistet. Dro til sykehuset for å sjekke ved ultralyd om hun trengte utskrapning. Sjokket ble stort da de hørte hjerteslag..... det var i utgangspunktet tvillinger, og hun mistet den ene. Nå har jeg ei flott lillesøster på 21 år:-) Så det kan skje (dette var ikke prøverør da). Skal leve i håpet for i kveld i allefall om det ikke kommer noe mer. Ser ikke ut som det forløpig heller. Tross jeg ikke er den største blødern ellers når jeg har mens - så er det ikke lett å avgjøre for eller i mot heller. Men det var liksom så lite på en måte. Virka som en "slimpropp" med litt fersk blod men mest utvannet blandet med lutinusen. Så har nå tatt lutinusen for kvelden og var ikke noe blod på staven. Å en tar jo Albyl-e også, så det kan jo være med på å gjøre litt blod til mer (tyntflytende).. Alt er så merkelig.. Pleier liksom alltid å få mensenmurringer en uke før mensen og 2 dager før mensen setter inn - virkelig smerter. Men nå har det ikke vært tegn til noe som helst! Denne kroppen, skal ikke være lett å tolke! Endret 30. november 2011 av kittykatt85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kittykatt85 Skrevet 1. desember 2011 #686 Del Skrevet 1. desember 2011 Off, jeg er nervøs. Har ikke blødd noe som helst siden det lille utspringet i går ved 18 tiden. Har ringt klinikken men de venter fortsatt på hcg svaret. Sykehuset kan ikke gi ut av en eller annen merkelig grunn forde svaret er sent klinikken min.. HALO liksom!!!!!! Har hatt ett par kraftige smerteanfall som resulterer i do besøk. Men dette er på langt nær ikke lik mensen smerter.. Kjennes bare ut som at magen pluttselig blåses opp og at da er det ikke plass til no inni der... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kittykatt85 Skrevet 1. desember 2011 #687 Del Skrevet 1. desember 2011 (endret) Hcg under 1. Som antatt og følt... Bah. Da er det bare å vente til ny runde. Hvor lenge har dere andre mellom hvert Ivf forsøk? Endret 2. desember 2011 av kittykatt85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 2. desember 2011 #688 Del Skrevet 2. desember 2011 Herlighet!! Var på ultralyd idag, og det er FORTSATT et lite foster i livmora mi! Er det mulig....dette tror er den verste psykiske berg og dalbanen jeg har hatt på lenge..... Skal tilbake på ultralyd tirsdag, da er jeg i uke 7... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 2. desember 2011 #689 Del Skrevet 2. desember 2011 Synd å lese Kittykatt85 maya76, utrolig hvordan den kroppen vår kan spille oss noen veldig store puss. Blir spennende til tirsdag Selv har jeg nettopp startet på Menopur... igjen... så blir spennende å se hvordan det går denne gangen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
barnesangen Skrevet 2. desember 2011 #690 Del Skrevet 2. desember 2011 HEi. bare en litne tur innom for å si at vi starter på vårt 3.og siste forsøk i januar. Har plass til uttak i februar. Mer spennende enn noen gang spør du meg. Skal prøve å nyte julen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kittykatt85 Skrevet 3. desember 2011 #691 Del Skrevet 3. desember 2011 (endret) Herlighet!! Var på ultralyd idag, og det er FORTSATT et lite foster i livmora mi! Er det mulig....dette tror er den verste psykiske berg og dalbanen jeg har hatt på lenge..... Skal tilbake på ultralyd tirsdag, da er jeg i uke 7... Så utrolig godt å høre maya76. hold oss oppdatert. her skal vi starte opp på kort regime ved mens i Januar igjen:) det er ikke så lenge til, så det hjalp på skuffelsen som var.. Ser på med frisk mot. De skulle sette meg på en høyre dose, så blir spennende. Torss 10 egg, 5 befruktet ble det ingen på frys. Så da håper man på mange gullegg neste gang.. Da kan man nyte julen... God helg alle sammen Endret 3. desember 2011 av kittykatt85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bittelura Skrevet 7. desember 2011 #692 Del Skrevet 7. desember 2011 Så mye for ingenting... Negativ test en dag før testdag.. Fikk beskjed at jeg kan begynne med frys i januar... Lykke til dere andre som har spire på gang.. Lykke til dere som har prøvinga igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 7. desember 2011 #693 Del Skrevet 7. desember 2011 Her er det rett i kjelleren nå.... Ultralyd igår, uke 7, viste at fosteret desverre ikke var i live. Null hjerteslag. Så på tirsdag blir det narkose ogo utskrapning. Ville nesten vært bedre med spontanabort eller ikke positiv test i hele tatt. Aner ikke når det blir å sette inn fryseegg, ifølge St Olav må jeg ha en normal mens først. O jul med din glede liksom.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bittelura Skrevet 7. desember 2011 #694 Del Skrevet 7. desember 2011 Her er det rett i kjelleren nå.... Ultralyd igår, uke 7, viste at fosteret desverre ikke var i live. Null hjerteslag. Så på tirsdag blir det narkose ogo utskrapning. Ville nesten vært bedre med spontanabort eller ikke positiv test i hele tatt. Aner ikke når det blir å sette inn fryseegg, ifølge St Olav må jeg ha en normal mens først. O jul med din glede liksom.. Så trist Maya76. (Fikk beskjed når jeg lå på avdeling og venta på utskraping at jeg hadde kommet på feil dag.. Kunne drept den sykepleieren som satt der og lirte av seg det..) Unnskyld avsporing.. Ta godt vare på deg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bittelura Skrevet 7. desember 2011 #695 Del Skrevet 7. desember 2011 [quote name='kittykatt85' her skal vi starte opp på kort regime ved mens i Januar igjen:) det er ikke så lenge til, så det hjalp på skuffelsen som var.. Ser på med frisk mot. De skulle sette meg på en høyre dose, så blir spennende. Torss 10 egg, 5 befruktet ble det ingen på frys. Så da håper man på mange gullegg neste gang.. Da kan man nyte julen... God helg alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 7. desember 2011 #696 Del Skrevet 7. desember 2011 Så trist Maya76. (Fikk beskjed når jeg lå på avdeling og venta på utskraping at jeg hadde kommet på feil dag.. Kunne drept den sykepleieren som satt der og lirte av seg det..) Unnskyld avsporing.. Ta godt vare på deg selv. Har planer om å tappe i badekaret og ta med meg et stooort glass rødvin og legge meg der noen timer og la tårene trille. Vanskelig å holde maska med en sprelsk 8-åring i hus som lurer på om mamma er lei seg..... Heldigvis fått moren min til å ha frøkena hele neste tirsdag så jeg slipper å tenke på henne, og mannen har tatt fri så han blir med meg på sykehuset. Gruer meg til selve settingen ved utskrapninga og, både mannen min og meg jobber der, så det blir litt ekkelt.... Ikke var det offesielt at vi holder på med prøverør heller, men nå er vel katta ute av sekken. Regner med at det går greit med et karbad, jeg blør jo ikke, så alt er "lukket og låst" i livmorhalsen. Får jeg beskjed om feil dag på tirsdag.....ja, da vet ikke jeg! Må være pyton! Hvordan var utskrapinga bittelura? Gikk det greit etterpå? Mye vondter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 7. desember 2011 #697 Del Skrevet 7. desember 2011 (endret) En stor til dere alle, det er håp! Ikke gi opp jenter. Endret 7. desember 2011 av pusilus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orcinus Skrevet 7. desember 2011 #698 Del Skrevet 7. desember 2011 Her var det mye berg og dalbane for tiden. Følger med dere alle Jeg er nettopp ferdig med 2. IVF. De tok ut 6 egg (fem forrige gang), men ingen (!?) ble befruktet. Skulle egentlig til innsetting i dag, men det ble altså avlyst i går. Nå er det nytt forsøk i februar, og denne gangen skal de forsøke ICSI. Ingen god forklaring på hvorfor det ikke ble befruktning, men kvaliteten på eggene blir vel dårligere for hvert år... Midt i egen skuffelse er det utrolig inspirerende å lese om dere som lykkes - jeg er veldig glad på deres vegne:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bittelura Skrevet 7. desember 2011 #699 Del Skrevet 7. desember 2011 Maya76: Huff da, skjønner at det kan være vanskelig.. De barna får med seg mye mer enn man tror! De du jobber med får vel ikke lese journalen?, aner ikke.. Kos deg med karbad og vin, tillat deg selv å sørge (Øynene kan smile, munnen kan le, men sorgen i hjertet kan ingen se. Ukjent) Første gang jeg mistet var jeg nesten 10 uker på vei.. (3år siden) Hadde med meg mannen min (nå ex) dit, de hadde glemt at jeg hadde vært på ul og at operasjonspapirene var ferdig skrevet dagen før.. (kunne ikke ta det den dagen siden jeg hadde tatt en kaffekopp og et stykke kake mens jeg ventet på legetime og henvisning videre..) Så måtte jeg vente unødvendig i over 1 time før jeg kom inn på samme undersøkelsesrom som dagen før.. (med ny lege) I tillegg hadde han exen min lagt på for lite på bilen, så når han gikk for å legge på mer penger ble jeg sendt videre til en annen avdeling.. Hvor det da var "feil" dag (tror det var dagen for de med ufrivillig inkontinens!!??)og guri malla for ei forstyrra spl. som satt vakt på det store forberedelsesrommet.. empati? Damen som skulle passe på meg under narkosen gjorde at jeg følte meg meget trygg oppi alt det negative.. Var veldig urven etter narkosen.. En god del magekramper.. Fikk LITT panikk når det kom svære klumper på kvelden hjemme.. Ringte gyn, men det var visst helt normalt. Tror jeg hadde TR i sånn ca 2 uker.. Etter utskrapinga har jeg fått veldig store blødninger ved mensen så fikk beskjed av gynekolog at jeg får få de barna jeg vil ha.. (lettere sagt enn gjort...) og fjerne resten etterpå.. Unnskyld for detaljer.. 2. gang SA og 3. gang(med ny type) jeg mista har det vært SA, så da ordnet heldigvis kroppen opp selv:S Det her var IKKE for å skremme deg!!.. Regner med at det er utrooolig liten prosent som sliter med noe etterpå.. Jeg har bare vært litt uheldig.. Er som regel bare min max uflax: å få alt som kan gå galt til å gå galt :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 7. desember 2011 #700 Del Skrevet 7. desember 2011 Maya, jeg hadde ikke så veldig plager etter utskrapning, litt smerter som jeg fikk en hestekur antibiotika for sånn for sikkerhetsskyld. Kontroll hos uerfaren lege og et stk litt småhysterisk meg som ikke hadde planer om noen flere kjepper i hjulene for fremtidige graviditeter. Jeg kastet opp etter narkosen, men det var fordi jeg hadde både spist og drukket samme dag fordi jeg skulle settes i gang medisinsk fordi jeg var kommet så langt som jeg hadde. Jeg blødde vel i halvannen uke i etterkant og etter det oppførte syklusen min seg helt som normalt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå