Gjest Gjest Skrevet 17. januar 2011 #1 Skrevet 17. januar 2011 (endret) Holocaust-løgnene en gang til. Steven Spielberg produserte for en tid tilbake en film ved navnet "Shoah", som tar for seg såkalte "øyenvitnebeskrivelser" til Holocaust. Det er nå produsert en film ved navn "The Last Days of The Big Lie", som tar for seg løgnene i Steven Spielberg's "Shoah". For eksempel vitner en såkalt "Holocaust-ovelevende" ved navn Irene Zisblatt at hun ble plukket ut fordi huden hennes skulle brukes til lampeskjermer. At tyskerne produserte lampeskjermer av menneskehud, er blitt avslørt som løgn for mange år siden. I virkeligheten var løgnen om lampeskjermer av menneskehud en såkalt "psy-op" som ameikanerne kjørte i Buchenwald umiddelbart etter krigen, og som utrolig nok ble akseptert som sannhet i flere tiår etter annen verdenskrig. Likeledes intervjues en svart amerikansk soldat som forteller at han var med på frigjøringen av konsentrasjonsleiren Dachau, og han forteller med stor innlevelse om alle redslene han så der. Problemet til denne soldaten er at hans militære ruller viser at han aldri var i nærheten av Dachau. Jeg må si at det er en ganske selsom opplevelse å se på disse vitnemålene samtidig som man vet at alt sammen er løgn. Uttrykket "han juger så han tror det selv" har vel aldri passet så bra som i disse tilfellene. Holocaust-løgnene er så gjennomhullet nå at de umulig kan bli stående så veldig mye lenger. Allerede nå er det ganske mange personer som vet at Holocaust er en gigantisk bløff. Så tittelen på filmen, "The Last Days of The Big Lie", er ganske passende. Du kan se filmen selv. Link er fjernet pga. kommentarsidens innhold, og temaet til de de andre filmene vedkommende har lagt opp. Dersom man ønsker å se filmen kan man selv lete den opp. Temaet må gjerne diskuteres på generelt grunnlag, men kvinneguiden har ikke noe ønske om å bli assosiert med denne typen informasjon. Phaedra,mod Endret 18. januar 2011 av Phaedra 2
Gjest Gjest Skrevet 17. januar 2011 #3 Skrevet 17. januar 2011 Ja, ja... Jeg snakket en gang med en russisk jente som mente at månelandingen var en stor bløff. Noen ganger føler man bare at folk er så langt ute at det ikke er noen vits i å diskutere med de. 13
Gjest bjørg Skrevet 17. januar 2011 #5 Skrevet 17. januar 2011 hva er det du vil med dette egentlig? Enhver idiot, altså inkludert de heldigvis svært få som mener holocaust aldri skjedde, skjønner at du kun og enest er ute etter oppmerksomhet. LOL
Gjest Emera Skrevet 17. januar 2011 #6 Skrevet 17. januar 2011 Det er faktisk en hel del mennesker som mener dette alvorlig. Og det er fryktelig leit.
~white lady~ Skrevet 17. januar 2011 #7 Skrevet 17. januar 2011 Jeg får frysninger på ryggen når jeg leser slikt som dette. Holocaust skjedde, og bør aldri, aldri glemmes eller gjentas. Fryktelig. 15
Equinox Skrevet 17. januar 2011 #8 Skrevet 17. januar 2011 (endret) Nå har ikke jeg sett klippet som TS viser til, og selv om Holocaust var fryktelig og enda er det for mange den dag i dag som overlevde så har TS allikevel ett poeng som er verdt å tenke over. Nå kjenner ikke jeg til de spesifikke vitnene som TS referer til men jeg husket bla denne saken: http://www.nytimes.com/2008/03/03/books/03arts-HOLOCAUSTMEM_BRF.html Å benekte at Holocaust skjedde er jo rene idioti for dem som gjør det, men det bør selvfølgelig være helt legitimt å stille spørsmål ved vitneutsagn ser ikke noe galt i det. Endret 17. januar 2011 av Equinox 3
Gjest Gjest Skrevet 18. januar 2011 #9 Skrevet 18. januar 2011 Man bør også være obs på dette når man ser filmen Munich. Der lagde Spielberg en film om dødskvadronene etter massakren i Munich. Derimot velger han glatt å overse det denne dødskvadronene er mest kjent for, nemlig Lillehammer-hendelsen. Nå skal man være veldig forsiktig med å ta Spielbergs filmer seriøst. Husk at han er zionist og har donert masse penger til Israels militære. Når det er sagt er selvfølgelig Holocoust en trist hendelse. Dessverre er denne blitt blåst opp av proposjoner. Det er mange massakrer i historien som ikke har fått like mye oppmerksomhet. Nettopp på grunn av jøders innflytelse i media og film. 3
Gjest Gjest Skrevet 18. januar 2011 #10 Skrevet 18. januar 2011 Jeg får frysninger på ryggen når jeg leser slikt som dette. Holocaust skjedde, og bør aldri, aldri glemmes eller gjentas. Fryktelig. Jeg benekter ikke Holocoust, men mennesker som white lady irriterer meg grenseløst. Disse utsagnene er ikke noe hun selv har kommet på. Det er ord som vi blir bombardert med hele tiden. "Vi må aldri, aldri glemme Holocoust, aldri igjen." Denne indoktrineringen gjør dessverre at mange ikke en gang gidder å bruke hodet når ordet Holocoust kommer opp. Det sier bare klikk inni dem, så kommer det ut den samme gamle smørja: "vi må aldri aldri glemme"...
Heisannmannen Skrevet 18. januar 2011 #11 Skrevet 18. januar 2011 Når det er sagt er selvfølgelig Holocoust en trist hendelse. Dessverre er denne blitt blåst opp av proposjoner. Det er mange massakrer i historien som ikke har fått like mye oppmerksomhet. Nettopp på grunn av jøders innflytelse i media og film. Jeg formoder du tror jødene også står bak historiebøkene? Slike gode historier må jo nesten være forfattet av en fantasifull filmregissør. Klassisk antisemittisme. Gratulerer. Mora di må være stolt av deg. 8
Hanselot Skrevet 18. januar 2011 #12 Skrevet 18. januar 2011 Hvor tror du alle de norske jødene som aldri kom tilbake til Norge ble av etter 2.verdenskrig? Ble de værende på ett ukjent sted, borte fra familie, venner og verdier kun for å lure verden? Hva med de 6 millioner andre som på ett mystisk vis aldri dukket opp under krigen? Ligger de og familiene fortsatt i skjul rundt omkring i verden? For en offervilje sier jeg bare. En bitteliten avsporing som likevel viktig for at jeg skal få fram ett poeng http://theflatearthsociety.org/cms/ Så ts, du mener da at jorda er flat siden noen har laget en webside om det? Man trenger ikke ha kunnskap for å ha sine meninger, men det kan være en fordel. Heldigvis er du anonym så du slipper å bli latterliggjort personlig. Internett er flott! 5
Gjest Max Skrevet 18. januar 2011 #13 Skrevet 18. januar 2011 Nå har det seg slik at min morfar var Milorg-mann, han ble arrestert av tyskerne i 1942 og sendt til konsentrasjonsleiren Sachsenhausen v/ Berlin. Han kom hjem til Norge i 1945, da veide han 50 kilo og kunne ikke gå. Helsen hans var ødelagt for alltid. Han skrev en bok om sine opplevelser i 1950, som jeg har lest. Der beskriver han den fryktelige behandlingen fangene fikk av tyskerne, om daglige hengninger i leiren, om mord og brutalitet uten sidestykke. Han beskriver også at han var vitne til jødetransporter (dødsmarsjer) mot slutten av krigen, der jøder ble jaget mot vest, kvinner og barn og oldinger, mange av dem barbente, midt på vinteren ! Ikke mange overlevde dette. Å nekte for at Holocaust fant sted, er ren og skjær idioti. TS burde skamme seg. 10
ludo Skrevet 18. januar 2011 #14 Skrevet 18. januar 2011 Hva vil du med dette ts? Skjønner du ikke at dette er et sensitivt tema,da det er mange mennesker involvert. Det er selvfølgelig lov til å stille spørsmål,men at Holocaust skjedd,er det ikke noe tvil om! Om 50 år er det sikkert noen som sier at folkemordet i Rwanda ikke skjedde å,og kommer med suspekte bevis!!
Quijote Skrevet 18. januar 2011 #15 Skrevet 18. januar 2011 Om det trådstarter forsøker å si er at Holocaust aldri fant sted, bør vedkommende lese litt historie. Det er helt umulig at alle annerkjente historikere tar feil. Holocaust fant sted, men det er ikke noe i veien for å være litt kildekritisk. Tror mange har lett for å sluke alt som blir sagt om Holocaust rått fordi det er så nært fortsatt. Vi er dårlige til å stille spørsmålstegn ved hva som blir sagt om forholdene i konsentrasjonsleirene fordi vi er redde for å mene noe som er feil. Kanskje er ikke Speilberg den beste til å fortelle historier om Holocaust fordi han er partisk? Han har et sterkere forhold til dette enn mange andre fordi han forteller det med så sterke følelser. Derfor kan man kanskje ikke alltid kalle Speilbergs beretninger om andre verdenskrig for historisk korrekte, men(!) de skildrer følelsene som er knyttet til Holocaust på en svært god måte. (Og dette betyr absolutt ikke at jeg ikke tror på Holocaust, eller at jeg ikke tror at de som var i konsentrasjonsleirene ble behandlet umenneskelig, at de ble brutalt henrettet og forsket på, jeg mener bare at der er viktig å ikke se alt som historiske sannheter) 2
Mann 42 Skrevet 18. januar 2011 #16 Skrevet 18. januar 2011 Man bør også være obs på dette når man ser filmen Munich. Der lagde Spielberg en film om dødskvadronene etter massakren i Munich. Derimot velger han glatt å overse det denne dødskvadronene er mest kjent for, nemlig Lillehammer-hendelsen. Nå skal man være veldig forsiktig med å ta Spielbergs filmer seriøst. Husk at han er zionist og har donert masse penger til Israels militære. Når det er sagt er selvfølgelig Holocoust en trist hendelse. Dessverre er denne blitt blåst opp av proposjoner. Det er mange massakrer i historien som ikke har fått like mye oppmerksomhet. Nettopp på grunn av jøders innflytelse i media og film. Hvordan kan mordet på 6 millioner blåses ut av proporsjon? 8
Gjest Max Skrevet 18. januar 2011 #17 Skrevet 18. januar 2011 TS er en fyr fra Vigrid, dvs. en hjernevasket ny-nazist. Selv Holocaust-fornektere som David Irving har aldri benektet at det foregikk storstilt nedslakting av jøder og russere på østfronten, begått av tyske "Einsatzgruppen" som fulgte i kjølvannet av den tyske Wehrmacht som invaderte Russland i juni 1941. Jøder, sigøynere, partisaner og russere ble skutt og kastet i massegraver, dette finnes dokumentert på film og kan ses på YouTube. Tyskerne tok forøvrig over 3 millioner russiske krigsfanger i løpet av krigens første måneder. De fleste av disse fangene ble sultet ihjel, med overlegg. Nazistene hadde som uttrykt mål å ta livet av svært mange grupper mennesker. Takk og pris tapte de krigen. 6
Gjest Violently Happy Skrevet 18. januar 2011 #18 Skrevet 18. januar 2011 At tyskerne produserte lampeskjermer av menneskehud, er blitt avslørt som løgn for mange år siden. I virkeligheten var løgnen om lampeskjermer av menneskehud en såkalt "psy-op" som ameikanerne kjørte i Buchenwald umiddelbart etter krigen, og som utrolig nok ble akseptert som sannhet i flere tiår etter annen verdenskrig. Tja, ifølge denne artikkelen så finnes det lamper som er laget av menneskeskinn. Uansett om denne lampen er laget av huden fra jøder under 2 verdenskrig eller ikke- tanken på at noen faktisk har laget lampe av menneskehud er rent sagt motbydelig. Under 2.verdenkrig tok den nazistiske staten livet av minst 25 millioner sivile i systematiske, statlig organiserte massedrap. Den meste ekstreme og systematiske utryddelsespolitikken ble rettet mot jødene, der det ble utarbeidet detaljerte planer for å tilintetgjøre alle som ble definert som jøder. Rundt 6 millioner ble drept. Jeg synes ikke folkemord som dette er noe å gjøre narr av. 2
Larsern Skrevet 18. januar 2011 #19 Skrevet 18. januar 2011 Egentlig skjønner jeg ikke hvorfor noen engang klikker seg inn på disse trådene og skriver i dem. Det er jo åpenbart skrevet av en sinnsforvirret person eller en som kun ønsker å trolle (mulig sammenheng der). Oops, der gjorde jeg det selv.
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2011 #20 Skrevet 18. januar 2011 Tja, ifølge denne artikkelen så finnes det lamper som er laget av menneskeskinn. Uansett om denne lampen er laget av huden fra jøder under 2 verdenskrig eller ikke- tanken på at noen faktisk har laget lampe av menneskehud er rent sagt motbydelig. Under 2.verdenkrig tok den nazistiske staten livet av minst 25 millioner sivile i systematiske, statlig organiserte massedrap. Den meste ekstreme og systematiske utryddelsespolitikken ble rettet mot jødene, der det ble utarbeidet detaljerte planer for å tilintetgjøre alle som ble definert som jøder. Rundt 6 millioner ble drept. Jeg synes ikke folkemord som dette er noe å gjøre narr av. Det bør også tas med at i Øst-Europa fikk nazistene svært mye hjelp av lokalbefolkningen for å ta knekken på jødene. Spesielt ukrainere og i Baltikum gikk lokalbefolkningen på jødene med voldsom brutalitet, og ukrainere var også ansatt i konsentrasjonsleirene. Generelt så var hatet mot jødene enormt i Øst-Europa og også i Vest-Europa og USA var det svært mye fiendtlighet. Det er ingen tvil om at de allierte f.eks. visste hva som foregikk i konsentrasjonsleirene, likevel foretok de seg ikke noe. De hadde totalt luftherredømme f.eks, men de foretok seg ikke noe.
Fremhevede innlegg