Gå til innhold

SVANGER

Pasjonsblomst

Anbefalte innlegg

:strix:

Gratulerer! Var det jeg visste! :nigo:

Blir spennende å følge deg fremover, hvis testen min viser seg å være til å stole på så har vi nok termin ganske samtidig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Å... så utrolig koselig Aurelia!

Nå ble jeg ordentlig glad på dine vegne! Gleder meg til å følge med videre.

Finnes jo ikke noe mer herlig enn når man skimter den ekstra streken på pinnen.. åh, så gøy :hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! Var det jeg visste! :nigo:

Blir spennende å følge deg fremover, hvis testen min viser seg å være til å stole på så har vi nok termin ganske samtidig.

:klemmer: Utrolig gøy med en likesinnet ;)

Svaret er JA!

:klemmer:

Ja, for et herlig ord? Klarer ikke helt tro på det.

:klemmer:

Jeg er SÅ glad på dine vegne! :duskedame:

Thanks alot! Glad jeg også.. men har ikke tatt det helt inn over meg enda.

Hurra! Der er det en ekstra strek! :strix: :strix:

Endelig! Gratulerer så mye :nigo:

Gud det føles deilig! Er det mulig liksom?? Yes!!!

Så gode nyheter det var her da :strix: Gratulerer så mye Aurelia :klemmer:

Takk så mye, det var en enorm start på helga for å si det slikt! :)

Å... så utrolig koselig Aurelia!

Nå ble jeg ordentlig glad på dine vegne! Gleder meg til å følge med videre.

Finnes jo ikke noe mer herlig enn når man skimter den ekstra streken på pinnen.. åh, så gøy :hoppendeglad:

først var den jo blendahvit, og jeg tenkte: hater disse dumme testene, de "funker ikke".. hehe. Og så etter kanskje 1 min.. hmm hva er det? skimter jeg noe? en strek? nei, det er ikke mulig? jo... ojjjjj :rodmer:

.......................................

Nå har jeg vært på middag med familie.. klarte å holde meg unna alkoholen uten kommentarer. pjuh.

Har ikke tatt dette inn over meg helt enda, trenger en mer tydlig test, OG å fortelle sambo. Før den tid er det på stadie "jeg er kanskje gravid". Men INGEN tantetegn her altså ;)

Jeg er kjempeglad :rodmer: , og veldig spent på å fortelle sambo. Håper jeg får tydelig digital uketest i morgen, som jeg kan vise ham.

Jeg tenker: skjer dette MEG? :ler:

Endret av Aurelia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh dæven! :nigo: Her har det vært action i dag :rodmer:

Var det jeg visste :)

:strix: Gratulerer så mye med en ekstra strek :strix:

Legger igjen litt mer støv jeg :nigo:

:strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh dæven! :nigo: Her har det vært action i dag :rodmer:

Var det jeg visste :)

:strix: Gratulerer så mye med en ekstra strek :strix:

Legger igjen litt mer støv jeg :nigo:

:strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix:

Takk for støvet, antar at det kommer til å komme godt med! ;):danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter fødselsdrøm, tissepause, våking og altså en noe urolig natt, stod jeg opp og sprang inn på badet for å teste..

Test 1: Billigtest:

Så godt som blendahvit, kunne såååååvidt skimte en liten stripe, men vet ikke helt. Ånei tenkte jeg?

Test 2: Clearblue digital med ukeindikator

post-15336-0-41631200-1309071422_thumb.j

Fiiiiine testen :rodmer: For en herlig dag!!!

Jeg ER gravid! :bolledeig:

Slik ser jeg ut nå: :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OMG... Termin ligger rundt SKUDDÅR neste år..

Litt tidlig å tenke på kanskje :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅHHHHH, Aureila :rodmer: Jeg er så glad på dine vegne :klemmer: Dette er jo helt fantastisk :hoppe:

GRATULERER såååå mye med spire. Jeg visste det måtte være en god grunn til at spottingen uteble :popcorn:

Kos deg med tanken på den lille som gror.

Ble nesten rørt til tårer her jeg :fnise:

Gleder meg til å følge deg fremover :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:bolledeig: GRATULERER :bolledeig:

Så artig når noen som har prøvd en stund lykkes :rodmer:

Termin rundt skuddår høres jo helt strålende ut :strix:

Kos dere med den lille hemmeligheten som spirer og gror :nigo:

Endret av sommerfuglen1982
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅHHHHH, Aureila :rodmer: Jeg er så glad på dine vegne :klemmer: Dette er jo helt fantastisk :hoppe:

GRATULERER såååå mye med spire. Jeg visste det måtte være en god grunn til at spottingen uteble :popcorn:

Kos deg med tanken på den lille som gror.

Ble nesten rørt til tårer her jeg :fnise:

Gleder meg til å følge deg fremover :nigo:

Tusen takk ;) Ja, det med spottingen var veldig tydelig igrunn. Interessant! :rodmer: Gleder meg så masse til tida fremover selv

:bolledeig: GRATULERER :bolledeig:

Så artig når noen som har prøvd en stund lykkes :rodmer:

Termin rundt skuddår høres jo helt strålende ut :strix:

Kos dere med den lille hemmeligheten som spirer og gror :nigo:

Vi koser oss, det føles skikkelig NICE ;)

.......

Fortalt sambo nå :nigo: Han tok det såå fint, han ble overrasket og glad. Smilte masse. Veldig nysgjerrig allerede, spør og graver-vi har sett filmer og bilder på nett over utviklen osv. Han er utålmodig, han vil helst ha bevis (stolte ikke helt på en test liksom). Han tenker allerede navn, og at barnet skal få hans etternavn osv osv...

Så nå er det hjertelykke her i huset :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:strix::bolledeig::strix:

Den uke-indikator-testen gjorde alt mye mer virkelig! :klemmer:

Og skuddårsdagen er en fin dag :lur:

Yes, liker den testen der! Kan jo kombinere fødsel med frieri til mannen :rodmer:

Hurra!!! :bolledeig:

Yeah!!! :bolledeig:

.......

Og så var det å starte å bekymre seg: brunlig utflod igår/dag, og nå litt friskere blod på papiret. *skummelt*

Leser jo at det er helt normalt osv osv, men det er ikke superenkelt å la være å bekymre seg... :sukk: Har litt mensmurringer både i mage og rygg også, men ikke veldig smerter eller noe.

er jo like ved IKM, så mensen skulle jo egentlig ha vært nå..

Noen som har gode erfaringer og beroligende ord?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :vinke:

Jeg trodde jeg fikk mensen (et par dager for sent) :sjenert: Kom brunt blod/slim en mandagsmorra når jeg var på trening før jobb.. Trodde da tanta var i anmarsj, men det fortsatte med minimalt utover dagen... Da jeg kom hjem fra jobb var det blitt mer og jeg tok inn en ob :sjenert: Da jeg skulle legge meg for kvelden og skulle ta ut ob'en fikk jeg den nesten ikke ut.. Det var visst ganske så tørt inne der :gjeiper: Så ikke mer til tanta den uka :fnise:

I uke 5 og 6 hadde jeg litt brun utflod noen få dager.. var sikker på at det hadde gått galt :sjenert: Gråt og bar meg, men så stoppa det opp - nesten like fort som det kom..

Vet ikke om dette kan berolige deg men.. i uke 12+2 så vi en sprell levende bebis på UL :rodmer:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :vinke:

Jeg trodde jeg fikk mensen (et par dager for sent) :sjenert: Kom brunt blod/slim en mandagsmorra når jeg var på trening før jobb.. Trodde da tanta var i anmarsj, men det fortsatte med minimalt utover dagen... Da jeg kom hjem fra jobb var det blitt mer og jeg tok inn en ob :sjenert: Da jeg skulle legge meg for kvelden og skulle ta ut ob'en fikk jeg den nesten ikke ut.. Det var visst ganske så tørt inne der :gjeiper: Så ikke mer til tanta den uka :fnise:

I uke 5 og 6 hadde jeg litt brun utflod noen få dager.. var sikker på at det hadde gått galt :sjenert: Gråt og bar meg, men så stoppa det opp - nesten like fort som det kom..

Vet ikke om dette kan berolige deg men.. i uke 12+2 så vi en sprell levende bebis på UL :rodmer:

:klem:

`

Det beroliger.. leser på nett også, det ER jo veldig vanlig, og ofte ufarlig. Det kan også bety at noe er galt, men det er jo vanskelig å si så tidlig uansett. Så man får bare ta hver dag som det kommer, håpe på det beste.. Uansett, det er litt "skummelt" ;)Spennende ;)

masse lykke til med den babyen du har i magen nå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...